Dat dusquote:
Idemquote:
Okay ik was al bang dat ik drie dagen kwijt was met tellen.....quote:
oempfquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Kleine verandering... Je mag maximaal 3 mensen noemen per award maar dan wel met punt 1,2 en 3 punten, deal? Kan me voorstellen dat je soms meer mensen wil nomineren dan kan, maar ik wil niet nog een tweede nominatie ronde houden.....![]()
zal het ook in de OP zetten.
Dan bij deze de aanpassingen van mijn nominaties:quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Kleine verandering... Je mag maximaal 3 mensen noemen per award maar dan wel met punt 1,2 en 3 punten, deal? Kan me voorstellen dat je soms meer mensen wil nomineren dan kan, maar ik wil niet nog een tweede nominatie ronde houden.....![]()
zal het ook in de OP zetten.
Je mag er ook gewoon 2 neerzetten en dan ene 3 en de ander 2 punten geven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het al knap als ik meer dan 2 kan neerzetten
Maar de kans is dan groot dat er dan twee winnaars per award uit komen rollen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:12 schreef starla het volgende:
[..]
oempf![]()
Is dat niet dingen moeilijker maken dan het is? Je telt gewoon wie het meest wordt genoemd et voila. Straks moet je ook nog punten tellen, nu kun je gewoon turven, maar goed.....
Niet veel groter dan met punten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar de kans is dan groot dat er dan twee winnaars per award uit komen rollen.
Dat heb ik dus ook maar gestemdquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:19 schreef MaJo het volgende:
Die hoeven we niet te nomineren, dat is gewoon tong![]()
Goed puntquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:35 schreef PhysicsRules het volgende:
de Asmodean award hoeft natuurlijk niet naar de nummers 1 te gaan. Het kan ook iemand zijn die weinig post en daarom weinig punten haalt.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:25 schreef Ofyles2 het volgende:
De Charlotte Casiraghi Award voor de babe van de AKQ/AKQ SC
Tanjaa 3, Etcetera 2, starla 1
quote:
Of ik ook een hunk ben was moeilijk te zien ivm die zwarte balk voor mijn ogen......quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:32 schreef MaJo het volgende:
De Josh Holloway Award voor de hunk van de AKQ/AKQ SC
Mr-anonimous omdat hij het lef heeft om zijn foto te posten
Niets is eenvoudiger dan zelden aan deze quiz meedoen en alleen openstaande vragen te beantwoorden die je zeker weet, dan lijkt het heel wat. Alles waar je niets van weet laat je links liggen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:35 schreef PhysicsRules het volgende:
de Asmodean award hoeft natuurlijk niet naar de nummers 1 te gaan. Het kan ook iemand zijn die weinig post en daarom weinig punten haalt.
Dat is waar maar ontkracht mijn stelling niet. Bovenaan de lijst staan, zoals jij nu en ik vorige jaar een tijdje komt door een combi van algemene kennis én tijd. Het kan best zijn dat er iemand nog meer algemene kennis heeft, maar geen tijd/zin om continu aan de F5 knop te zitten. Iemand als Steekbal of slaveloos bijvoorbeeld. Die weten veel mijn zijn minder actief.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Niets is eenvoudiger dan zelden aan deze quiz meedoen en alleen openstaande vragen te beantwoorden die je zeker weet, dan lijkt het heel wat. Alles waar je niets van weet laat je links liggen.
Kan best zijn dat Joe_the_Plumper heel wat weet, nog nooit een vraag fout beantwoord.
ik heb net een tegenvoorbeeld gegeven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat is waar maar ontkracht mijn stelling niet. Bovenaan de lijst staan, zoals jij nu en ik vorige jaar een tijdje komt door een combi van algemene kennis én tijd. Het kan best zijn dat er iemand nog meer algemene kennis heeft, maar geen tijd/zin om continu aan de F5 knop te zitten. Iemand als Steekbal of slaveloos bijvoorbeeld. Die weten veel mijn zijn minder actief.
Klopt daar is die award voor. Ofyles krijgt die Encarta ivm de ranking. Maar als jij vind dat bijv. Iamredleader meer kennis bezit dan stem voor de Asmodeanaward op hem.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat is waar maar ontkracht mijn stelling niet. Bovenaan de lijst staan, zoals jij nu en ik vorige jaar een tijdje komt door een combi van algemene kennis én tijd. Het kan best zijn dat er iemand nog meer algemene kennis heeft, maar geen tijd/zin om continu aan de F5 knop te zitten. Iemand als Steekbal of slaveloos bijvoorbeeld. Die weten veel mijn zijn minder actief.
sorry, bent het niet met je voorbeeld eens. Je omkering van logica klopt niet. Dat iemand die veel post en veel fouten maakt toch een grote algemene kennis heeft betekent niet dat iemand die weinig post en weinig fouten maakt toch weinig algemene kennis heeft.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik heb net een tegenvoorbeeld gegeven.
Ik zou het vreemd vinden als de award naar iemand gaat die zelden meedoet.
Die award is gewoon een people's choice award. De keuze van de kiezer. Als jij vind dat een user hem verdient mag je hem nomineren. Ongeacht ranking en actieve deelname!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
sorry, bent het niet met je voorbeeld eens. Je omkering van logica klopt niet. Dat iemand die veel post en veel fouten maakt toch een grote algemene kennis heeft betekent niet dat iemand die weinig post en weinig fouten maakt toch weinig algemene kennis heeft.
Yep, dat is mij bezwaar ook een beetje tegen deze awards en de vriendjespoloitiekquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Opvallend de user die het meest sport beoefend wordt niet gezien als kenner....
Ze post in de SC.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep, dat is mij bezwaar ook een beetje tegen deze awards en de vriendjespoloitiek
Zelfs Wyccie is ergens voor genomineerd, ze post al jaren niet meer in deze quiz...
word!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:46 schreef qonmann het volgende:
Zelfs Wyccie is ergens voor genomineerd, ze post al jaren niet meer in deze quiz...
Wie moet het zijn dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach het moet niet zo zwaar gezien worden. Vriendjespolitiek is een zwaar woord denk ik. Je stemt op wie je kent en van weet waar die persoon verstand van heeft. Wyccie is een deelneemster aan de SC en het een Joint Venture met de SC dus niet meer dan terecht dat ze door iemand is genomineerd lijkt me.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep, dat is mij bezwaar ook een beetje tegen deze awards en de vriendjespoloitiek
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja die kans loop je..quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:51 schreef starla het volgende:
[..]
word!
ze gaat er met mijn prijs vandoor, de TRUT!![]()
De user minstens 3 x per week naar de sportschool gaat, aan free fight doet en voetbalt....quote:
Dat heeft toch niks met kennis te maken? Kijk, als je de meeste kennis hebt, prima, maar dit is geen argument natuurlijk. Tong weet toch ook veel van sport?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De user minstens 3 x per week naar de sportschool gaat, aan free fight doet en voetbalt....
Dit is geen hengelen maar ik vond het gewoon grappig om te zien.![]()
![]()
Jij?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De user minstens 3 x per week naar de sportschool gaat, aan free fight doet en voetbalt....
![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
Tong weet zeker meer van sport dan ik. En Tong is mijn maatje dus die gun ik het ook hoor. Ik zat ook niet te hengelen maar vond het gewoon erg grappig. Maar idd ik doe meer aan sport dan dat ik er verstand van heb.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met kennis te maken? Kijk, als je de meeste kennis hebt, prima, maar dit is geen argument natuurlijk. Tong weet toch ook veel van sport?
![]()
Anders maken we er even een drama van, zodat het niet eens leuk meer is.(niet naar jou bedoeld).
Klopt! Ik ben meer een doener dan dat ik er echt kennis van heb. Ik vind het wel grappig dat iedereen dat dus door heeft van mij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij?
Want het was me gewoon niet bekend. Daarbijj betekent het niet dat je sportkennis het grootst is
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:04 schreef starla het volgende:
Hé, ik zie nu pas dat jouw avatar ook een scene uit Leon is...hihi
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt! Ik ben meer een doener dan dat ik er echt kennis van heb. Ik vind het wel grappig dat iedereen dat dus door heeft van mij.![]()
Ik heb wel veel verstand van hobbelpaarden toch?quote:
Dat zeg ik ook niet, zeg alleen dat je het niet weet en dat weinig posten voor mij daarom een criterium is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
sorry, bent het niet met je voorbeeld eens. Je omkering van logica klopt niet. Dat iemand die veel post en veel fouten maakt toch een grote algemene kennis heeft betekent niet dat iemand die weinig post en weinig fouten maakt toch weinig algemene kennis heeft.
Ja, dat wel. Jij krijgt de hobbelpaarden award.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel veel verstand van hobbelpaarden toch?
De Ankie van Grunsven Award voor de meest hobbelpaardachtige user....quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Jij krijgt de hobbelpaarden award.
Ik ben 46. Heb tot mijn 40ste gevoetbald. Waarvan 12 jaar in het eerste. Heb op tafeltennis en basketbal gezeten. 10 jaar geleden op TV geweest in een voetbalkwis van de KRO.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:01 schreef mr_anonimous het volgende:
En Tong is mijn maatje dus die gun ik het ook hoor.
Ik ben 30 en een hele matige voetballer. Ik was ooit een redelijke vechtsporter maar helaas kregen de meiden en het uitgaansleven meer vat op mij en heb ik mijn sporttalent verkwanseld..... Nu weer 2 jaar lekker aan het trainen en ondanks mijn matige conditie win ik nog geregeld sparringspartijen van jongens die nu nog voor wedstrijden trainen. Omdat ik een vechtershart heb! Ik heb nog wel een behoorlijke stapconditie.....quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 46. Heb tot mijn 40ste gevoetbald. Waarvan 12 jaar in het eerste. Heb op tafeltennis en basketbal gezeten. 10 jaar geleden op TV geweest in een voetbalkwis van de KRO.
Nu jij weer
We zouden dus samen de George Best Award kunnen winnen voor sporters die ten onder gingen aan drank en vrouwen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:01 schreef tong80 het volgende:
Ik had wel talent als voetballer. Debuteerde op mijn 15de in het eerste. Bleek achteraf toch te jong te zijn geweest. Kreeg vaak last van spierblessures en de 2 meter grote boeren trapten me soms het veld uit. Heb het toch nog redelijk gedaan. Werd in de presentatie gids van NIVO sparta toen ze hoofdklasse gingen spelen als enige oud-speler geinterviewd. Op mijn 26ste kreeg ik last van mijn lies. Bleef er mee tobben en moest stoppen. 5 jaar later weer begonnen in een veteranen vrienden team bij NIVO. Met voornamelijk oud-eerste elftal spelers. Trouwens vrouwen en drank was ook een obstakel voor een grootse carriere
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We zouden dus samen de George Best Award kunnen winnen voor sporters die ten onder gingen aan drank en vrouwen!
Next year!quote:
Brede topic reeksen dus ook een breed prijzenassortiment.....quote:
Voor sommige awards is het wel makkelijk toch?quote:
Jah. maar de rest is lastig...quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor sommige awards is het wel makkelijk toch?
Je vult in die je weet en de rest niet.....quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:04 schreef starla het volgende:
Hé, ik zie nu pas dat jouw avatar ook een scene uit Leon is...hihi
Na het weekend. Maandag of dinsdagavond.quote:
Welles.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]Heel lief van offy, maar ik ben geen babe hoor
Ik dacht dat ik ook je hunk was.....quote:
Komt nog!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ook je hunk was.....
Stem je ook mee?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:05 schreef Szura het volgende:
Ik wilde gisteren juist een vraag stellen over Jimmy Hoffa![]()
Ik dacht dat is een pittige vraag. Maar goed dat ik het niet gedaan heb want volgens mij kent iedereen hem hier
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |