quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:02 schreef RicardoSmit het volgende:
Wat zeur je nou, er zit een dwerg onder je bureau die de post voor je sorteert
Ghehe, ninjaeditquote:
Nee, de reclame gooi ik juist wegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dus jij bent iemand die van die stomme reclame leesmappen maakt?
Waarom heb je een kleiende dwerg onder je bureau?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben vergeten [paint] in de tt te zetten
En het is wel een dwerg, maar hij zit te kleien en met vieze handen kun je geen post sorteren
hoi pien
Tijdschriften zijn ook reclamequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, de reclame gooi ik juist weg
Wel opletten
Nou, ik zal ze niet meer doorsturen naar jou danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tijdschriften zijn ook reclame
Ik had alleen maar foto's van kleiende mensenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom heb je een kleiende dwerg onder je bureau?
Hoi![]()
waar is het slipje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:13 schreef mieuwmieuw het volgende:
Jij doet je schoenen + slipje uit als je werkt?
Ik mocht even achter de pcquote:
jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je iemand nodig die je post sorteert?
Wat doe jij in de kelder?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens is het wel echt vervelend werk.
Het zou niet zo erg zijn, als het maar gewoon wat minder was
Morgen weer, maar volgens mij is het nu te overzien, juli en augustus tellen voor veel tijdschriften samen
(doe t altijd op woensdag, dan ben ik alleen en mag ik niet naar de kelder)
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
werken
moet er elke dag wel even zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |