"De dertig gepasseerd", ik vond m briljantquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:28 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ha Fred in die datingshow van Eddy Zoey!
Gelukkig noem je ook goed nieuwsquote:Andrew Makkinga is nooit te horen, Roosmarijn heb ik de laatste weken niet gehoord.
quote:Op zondag 13 september 2009 12:29 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, uhm... Ik hoor nu net dat Roosmarijn er toch weer is... Sorry.
Ey, namedropping.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De zingende berggeit is tegenwoordig wel een gevalletje van Martje's Muziekassociatie.
Ik las het op de chat jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:26 schreef TheZapster het volgende:
Vrijdagavond is Stenders te gast bij Voetbal International
Rtlgemistquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik las het op de chat ja
Jammer dat ik dan waarschijnlijk nog niet thuis ben
Ik ga zeker kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rtlgemist![]()
Staat het meestal al een paar minuten na de uitzending online.Of je kan het kanaal van SigaarSnor op youtube in de gaten houden
Geweldigquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gisteren was ook weer briljant bij Vi.
![]()
Zou hij alle spelerslijsten al aan het doorspitten zijn op zoek naar goede (dan wel foute) naamgrappen/woordspelingen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:26 schreef TheZapster het volgende:
Vrijdagavond is Stenders te gast bij Voetbal International
Blijkbaar jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef Sersjee het volgende:
Hé, gaat Ekdom ook meedoen met de Weezer-"terreur"?
Nu je het zegt! Elke willekeurige zender die ik aanzet van de week en hopla daar is ie weerquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef Marc63 het volgende:
Wat hoor ik de zingende berggeit veel de laatste tijd? Heeft on_air daar wat mee te maken?
Ah, ik was dus niet de enige.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:58 schreef broer het volgende:
Bokt bij jullie de stream het laatste kwartier ook zo?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:37 schreef Piles het volgende:
Een item over blokfluiten bij Paul de Leeuw, en bij vals spelen van Paul moet ik gelijk aan Fred denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |