quote:KX in de zomer
Natuurlijk zijn de burelen van KX een beetje verlaten deze weken. Invalbeurten en vervangingen zijn de komende weken aan de orde van de dag. Ach, zelfs ik verbaas me soms over wat er te horen is op onze zender.
Het hoort er een beetje bij he.
Achter de schermen zijn we echter wel heel druk met het nieuwe seizoen.
Er komt heel snel een verherbouwde web-site. Ik hem m al gezien en het water liep in mijn mond.
Ziet er mooi uit. Is nog duidelijker en nog gebruikers-vriendelijker. met lekker veel info en foto’s.
Ik zag mensen slepen met camera’s en andere apparatuur. Wat daar mee gaat gebeuren is nog effe afwachten.
Zelfs ik weet niet wie die mensen zijn en wat ze er mee gaan doen. Zij lachten wel veelbetekenend naar me.
Ik heb maar ‘haaai haaai’ roepend teruggezwaaid.
Rob belt me de afgelopen tijd op met allemaal geweldige (beroemde) namen. 1 meneer gaat in augustus hopelijk al
een paar proef-programma’s doen.
Mijn mailbox stroomt vol met meiden en jongens die ook graag een uur vullen. Ik ben er met een heel aantal bezig.
Jij mag, als would be dj, ook een demo sturen hoor. Ratz en Stephen Emmer en Niels Goudriaan zijn inmiddels ook al weer een tijdje bezig als nieuwkomers.
Ook broeden we op reclame-campagnes en lullen met grote telecom bedrijven.
We spitten ons door de resultaten van de enquete en pluizen al jullie geweldige adviezen door.
nog bedankt voor alle creativiteit, emmertjes zuur en lieve opmerkingen….
Kortom, de zomer gaat niet aan ons voorbij maar we zijn wel heel erg druk voor deze periode.
Ik ga je op de hoogte houden!!!!
PADVINDERS EED!
Als ie slim is quit ie z'n day job nog niet, za'k maar zeggen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:17 schreef on_air het volgende:
Wat vinden we van Kluun als DJ. De muziek is helemaal top, maar al sprekende.
Zal er es bewust naar luisterenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:17 schreef on_air het volgende:
Wat vinden we van Kluun als DJ. De muziek is helemaal top, maar al sprekende.
Dat idee had ik ook. Geeft weer moed om die demo die kant uit te slingeren. Als zomer-inval-dj op KX.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ie slim is quit ie z'n day job nog niet, za'k maar zeggen.
Niet eens. Wel Frankie boy.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik had niet anders verwacht. Beetje Beatles ook?
Van alles. Ben heel bij de tijdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:49 schreef broer het volgende:
En een beetje moderne muziek? Daar ontbreekt het nog wel eens aan op KX.
Die hij zo achter de knoppen gooitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:49 schreef TheZapster het volgende:
Wat had Fred het zwaar vanmiddag met die 2 vrouwen in de studio
Dat was inderdaad lekker zeg.Dat nummer heb ik denk ik al 10 jaar niet meer gehoord.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:51 schreef broer het volgende:
[..]
Inderdaad. Iemand die Too Many Puppies van Primus op de radio durft te draaien is een held.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:44 schreef broer het volgende:
Het ging om Wonderwoman van Leaf, trouwens.
quote:En ja, nu van start met een nieuwe show op KX-radio. Check 'm, luister mee: http://www.kxradio.nl
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:10 schreef Sersjee het volgende:
Der Rudy heeft een eigen show op KX gekregen, jolijt alom!
http://twitter.com/rudymackay
[..]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:25 schreef Sersjee het volgende:
Nu Michiel en Eric nog en dan is de dependance wel rond.
Mits Ekstra Weekend op KX.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dan kan 3FM wel opgeheven worden
.
Veenstra zie ik ook nog wel een keer naar KX gaan.
Ik ga ff bij de lokale torrentboer kijken of ik een paar albums van ze kan kuiken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Damn!Zal straks meteen al hun cd's opzetten! Als een hoedje.
Tim ze!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga ff bij de lokale torrentboer kijken of ik een paar albums van ze kan kuiken.
Iddquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij nu al het woord van 2009, iets kuiken in plaats van iets downloaden
Grappig topicquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd
kui·ken, kuikte, heeft gekuikt Gegevens van internetsites waarvan de rechtmatigheid door T. Kuik wordt betwist, opslaan op de eigen computer.
Mèn. Da's niet tof.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:08 schreef on_air het volgende:
Had trouwens gebeld en nogmaals gemaild, maar er wordt niet opgenomen en nog geen reactie op de mails ook. Ik had gewoon langs moeten gaan met mijn demo.
Val vanmiddag anders tijdens Siebelink en Stenders even de chat lastig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:08 schreef on_air het volgende:
Had trouwens gebeld en nogmaals gemaild, maar er wordt niet opgenomen en nog geen reactie op de mails ook. Ik had gewoon langs moeten gaan met mijn demo.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:08 schreef on_air het volgende:
Hmm, ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Val vanmiddag anders tijdens Siebelink en Stenders even de chat lastig.
Zal hij dan ook wel gezegd hebben me dunkt. Mooie fonetische woordspeling.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef Marc63 het volgende:
Nou weet ik dat die plaat Rabbit Heart heet, maar ik verstond net toch echt dat Ekdom Rub it Hard zei...
Bij de afkondiging klonk het inderdaad als Rub It Hard.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef Marc63 het volgende:
Nou weet ik dat die plaat Rabbit Heart heet, maar ik verstond net toch echt dat Ekdom Rub it Hard zei...
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik vroeg me al af wat er met de Beatles-rechten zou gebeuren nu Michael Jackson dood is.
Prompt komen er geremasterde versies uit.
Maar dat artikel is ook al van na MJ's dood. Zou het echt toeval zijn?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Was al eerder bekend
. Zie link hierboven
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |