Het eerste waar ik aan moest denkenquote:
kun je nog wel plassen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:48 schreef Ascendancy het volgende:
Na 10 km al zadelpijn hebben, fiets minstens 3x pw het dubbele
Ik ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het eerste waar ik aan moest denken
Na 20km niet meer kunnen plassen? Hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:03 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Zieliggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.Bank vooruit en kus van de juf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Het schijnt dat iedereen in de regiekamer zat te bulderen van het lachen en Harmen Siezen kon dat allemaal horen door zijn microfoontje, maar de kijkers niet.quote:
Ja en dan kom je er achter dat je impotent bentquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:38 schreef beelz het volgende:
Als je heel lang ietst tot je zak in slaap valt en de rest van je scrotum daarna ook in slaap is gevallen moet je gaan pissen. Het is dan net alsof je een orgasme van heel lang hebt
Ik heb al jaren brooks en wil niet meer anders! Kost wat meer dan een gelzadel maar zoveel meer genot. Geen warm zadel in de zomers doordat de fiets 4 uur in de zon heeft gestaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:04 schreef Mr.Talisker het volgende:
Zadelpijn is gewoon kut, terechte klacht.
Wil je er helemaal geen last van hebben, moet je toch frequent fietsen. Fiets zelf ongeveer een keer of twee drie per week een half uurtje en heb er ook weleens last van. Ik overweeg een Brooks-zadel.
Zowaar een serieuze reply van mij in KLB.
Die zadels zijn rond de 100 euro . Een gewoon zadel is rond de 50.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:42 schreef Laviathan het volgende:
ze zijn ook een beetje aan de prijzige kant -_-'
dacht een ¤ of 60+
er zijn verschillende varianten van Brooks zadels.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:49 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Die zadels zijn rond de 100 euro . Een gewoon zadel is rond de 50.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:32 schreef BigKahuna het volgende:
Harmen Siezen is overigens echt een baas. Ik gunde het hem zo toen hij in 2006 wereldkampioen werd als bondscoach van Italie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar die vindt ik kut. Het zadel heeft nogal wat te voorduren bij mij. Ik ben niet een van de lichtere personen op aarde en ik wil nog wel eens flinke afstanden fietsen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:25 schreef Laviathan het volgende:
[..]
er zijn verschillende varianten van Brooks zadels.
overigens heb je voor ~¤25-30 al een fatsoenlijk zadel
een zadel is nogal persoonlijk dat is waar, ook een van de reden waarom ik mensen bij ons in de winkel geen advies over een zadel kan geven (iedere verkoper die het wel doet is fout bezig) en het "trial and error" is =)quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:44 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ja, maar die vindt ik kut. Het zadel heeft nogal wat te voorduren bij mij. Ik ben niet een van de lichtere personen op aarde en ik wil nog wel eens flinke afstanden fietsen.
alleen als je rechtop op je fiets zit. Als je een racefiets hebt of een fiets waarbij je voorover op je stuur leunt is een gelzadel helemaal niet fijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:46 schreef Nacalon het volgende:
Wat is dat kut zeg, Ik ging vandaag 40km fietsen en rond de 10km kreeg ik al last van zadelpijn. Ik dacht dat gel zadels altijd het beste soort zadel was
Brooks?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:04 schreef Mr.Talisker het volgende:
Zadelpijn is gewoon kut, terechte klacht.
Wil je er helemaal geen last van hebben, moet je toch frequent fietsen. Fiets zelf ongeveer een keer of twee drie per week een half uurtje en heb er ook weleens last van. Ik overweeg een Brooks-zadel.
Zowaar een serieuze reply van mij in KLB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |