abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71195487
Mijn poes Stoffer brengt de laatste tijd allerlei door haar vermoorden beesten naar binnen, vooral vogels.

Zoals vandaag. ik kom thuis (beest kan gewoon naar buiten en binnen lopen) loop de keuken in ligt alles onder veren en bloed niet zo heel fijn dus.
Dit is al vaker gebeurd (o.a levende muizen die dan als een gek door huis sjezen, of muizen waarvan ze de helft al heeft opgegeten) en dan mag ik lekker al die veren/lichaamsdelen bij elkaar vegen.. niet echt prettig werk

Weten jullie misschien iets waardoor ze die beesten niet meer naar binnen brengt? haar niet naar buiten laten is geen optie..

x
'..Live the life you've dreamed..'
pi_71195526
Haar niet meer naar buiten laten.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_71196059
hebben de muizen bij jullie veren ja?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_71196063
Zie het als een compliment...ze komt je lekker eten brengen(in haar gedachten dan). Het gedrag zie je wel vaker bij katten, ze komen de baas ook even wat brengen met als idee erachter dat jij toch wel een hele slechte jager bent die geen vogeltjes/muizen kan vangen daarom geeft zij ze je. Zelf heb ik er gelukkig geen last van met binnenkatten.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_71196242
haha ja als je het zo opvat is het wel heel lief alleen zit er geen vlees meer aan. alleen veren en bloed (volgens mij eet ze ze helemaal op, met bot en al)
ojaa nee muizen hebben geen veren:P vogels wel:o ze heeft al verschillende merels en koolmeesjes te grazen genomen (ook nog kikkers en muizen en vliegen:P) echte jager maar toch vervelend dat ze er binnen zo'n puinhoop van maakt
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:05:26 #6
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71196341
belletje omhangen.
scheelt iig een beetje in de hoeveelheid vogels die ze naar binnen brengt.

de mijne heeft ooit een complete eend door 't kattenluikje getrokken
pi_71196412
Je hebt in ieder geval een goede kat. Die van ons kan alleen dieren vangen die al dood zijn.
pi_71196495
hmm ze heeft al een belletje om maar helpt dus niet veel

jaa ze is een hele goede jager (denk omdat ze van de boerderij af komt) wel erg handig voor spinnen maar de rest
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:11:13 #9
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71196586
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:05 schreef druppelkut het volgende:
belletje omhangen.
Dat dus.

En anders de EU Vogelrichtlijn voorlezen aan je kat!
censuur :O
pi_71196678
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:11 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dat dus.

En anders de EU Vogelrichtlijn voorlezen aan je kat!
bel heeft ze al zie vorige post, en ik denk niet dat ze wil luisten naar de EU vogelrichtlijn hahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')