abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71847324
Zoals al verwacht; je kunt het middel via Internet wel kopen maar hebt een recept nodig van je dierenarts en gezien het feit dat dierenartsen niet graag alleen recepten uitschrijven en de winst van de medicijnen overlaten aan een andere partij geef ik je weinig kans maar wie weet, wellicht heb je een dierenarts die het wel doet.

http://www.medicanimal.com/keywordsearch?SEARCH_STRING=vetmedin
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_71848476
Die site heb ik als enige ook gevonden maar dat scheelt 10 euro exlc verzendkosten en 5 euro incl dat schiet dus niet op.
Kijk nog even verder
Heb nl een beetje de overtuiging dat 55 euro voor 50 pilletjes absurd is?
Maar dat kan aan mij liggen misschien mijn belgische vriendin eens lief aankijken.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:31:42 #53
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71848657
Ja das veel, ik betaal 60 euro voor consult, 100 keer vetmedin en dan nog een lading furosemide...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71848699
Laatste keer dat ik die capsules kocht was het een bedrag tussen de 30 en 35 euro per pot van 100 stuks (ik weet wel dat het duurder was geworden, de keer ervoor betaalde ik precies 30 euro), let wel ik heb wel de 1,25 mg versie dus die zal uiteraard goedkoper zijn dan de 5 mg versie. Wellicht is het in België inderdaad wel vrij verkrijgbaar, Er zijn heel veel medicijnen in België vrij verkrijgbaar die in Nederland allemaal op recept moeten, Laat je even weten of je succesvol bent, wellicht hebben wij er ook nog wat aan? Trouwens op Marktplaats e.d. staan ook nog wel eens advertenties van mensen van wie de hond is overleden en die de medicijnen die ze over hebben nog willen verkopen, vaak die 5 mg versie (helaas zie ik nagenoeg nooit de 1,25 mg versie) dus wellicht ook een idee om wat goedkoper aan de medicijnen te komen. Ik heb zo wel eens het nierdieetvoer van iemand overgenomen wiens kat was overleden, kon ik de zakjes natvoer voor de helft meenemen (somiige fozen zaten nod dicht), scheelt toch weer behoorlijk.
Optimist tot in de kist
pi_71848707
Hmm kun je uitspecificeren wat de vetmedin dan kost en heb je ook die kauwtabletten van 5 mg? (bruinig met breekstuk in het midden)
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:34:10 #56
176471 oh-oh
pi_71848727
Nee, ik heb capsules van 1.25 mg. En ik krijg nooit een rekening, dus ik weet niet wat ze er precies voor vraagt.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71848794
@trovey, dat laat ik je weten!
Mja marktplaats..heel eerlijk dan weet je niet hoe lang die dingen al staan enz enz.
Maar ga iig haar even aanspreken of ze het wil vragen in België.
pi_71848808
De capsules zijn inderdaad goedkoper maar die 15 euro heb ik graag over voor een NIEt worsteling
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:37:59 #59
176471 oh-oh
pi_71848839
Bij mij maakt het geen verschil, worstelen moet ik toch, of ik dr nu een kwart pilletje in prop of een grot capsule...
( Groucho Marx )
pi_71848842
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja das veel, ik betaal 60 euro voor consult, 100 keer vetmedin en dan nog een lading furosemide...
Zou wel zo'n beetje kunnen kloppen: 30-35 euro Vetmedin,20 euro consult (wat trouwens goedkoop zou zijn, hier betaal ik 27,50) en de rest de plaspillen (die zijn over het algemeen niet zo duur).
Optimist tot in de kist
pi_71848918
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:36 schreef Ml-etje het volgende:
De capsules zijn inderdaad goedkoper maar die 15 euro heb ik graag over voor een NIEt worsteling
Volgende keer worden het bij mij de tabletten, niet i.v.m. het ingeven (want dat wordt altijd worstelen) maar omdat ik hoop dat ik dat de boel beter kan doseren met haar gewicht en de dosering in tweeën kan verdelen zodat ze de hele 24 uur wat aan het medicijn heeft. Maar eens uitrekenen met de dierenarts of de dosering is aan te passen voordat ik met de tabletten wegloop.
Optimist tot in de kist
pi_71849125
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Bij mij maakt het geen verschil, worstelen moet ik toch, of ik dr nu een kwart pilletje in prop of een grot capsule...
Het voordeel van de tabletten is niet dat het een halve is maar dat ze lekker ruiken/smaken.. madammeke neemt normaal ook geen pillen maar deze zijn ervoor gemaakt
pi_71859237
Ik heb voor mijn andere hond Fortekor (voor de nieren) en die zijn ook met een smaakje (kip geloof ik). Madame weigert ze gewoon dus met of zonder smaak maakt hier helaas niets uit, moet de tabletten toch erin douwen.
Optimist tot in de kist
pi_71862855
de mijne is als de dood voor mannen dus met een tabletje zal vast teveel zijn geweest.
pi_71899671
Gisteren een aanbod gekregen om een chi over te nemen voor noppes omdat de eigenaar gezondheidproblemen heeft, Qua leeftijd (bijna 9), geslacht (gesteriliseerd teefje), zelfs qua gewicht 4 kg maar te dik dus waarschijnlijk 3-3,5 kg normaal gewicht zou ze perfect bij mijn dames passen maar durf ik het aan financieel? Mijn hart is groot genoeg maar als het zo met mijn ouder wordende clubje (honden en katten) doorgaat qua dierenartskosten..., De eigenaar wil het eerste jaar zonder problemen het voer wel betalen en mocht het niet gaan dan kan de hond terug. Twijfel twijfel.... eerst maar eens proberen of de mensen hier in de buurt nog een minihondje erbij willen hebben vooral die mensen die of net een hond door ouderdom zijn verloren of op het punt staan er eentje te verliezen door ouderdom.
Optimist tot in de kist
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:03:25 #66
176471 oh-oh
pi_71900152
Haha, zo heb ik er dus ook 3 weken geleden een bij genomen. Maar mijnes is wel een stuk jonger, daar heb ik wel over nagedacht. En ze is kerngezond en fit.
( Groucho Marx )
pi_71900695
Dat is denk ik ook het probleem waar ik een beetje mee zit...de twee die ik heb zitten al aan de pillen/speciaal voer, die van 9 jaar kan nog jaren harstikke gezond zijn maar ook tegen een kwaal aanzitten. Niet dat dat een reden zou zijn om haar te weigeren of weg te doen maar als je teveel dieren krijgt met gezondheidsproblemen...de dierenarts is helaas niet gratis en mijn portemonee wordt elke maand al behoorlijk leeggetrokken door de dierenarts door het speciale voer en de medicijnen dus twijfel twijfel...eerst maar eens even aan mijn buurman vragen, die kent de man blijkbaar.... en dan eens even een buurvrouw aanspreken wiens oude hond nu 14 jaar is en echt duideljk tegen het einde loopt. Ze heeft vorig jaar een Jack Russel uit het asiel gehaald van 7 jaar en had het erover dat een buurman van haar die ging samenwonen en erover twijfelde of zijn hond meekon (die dus nu wel meegaat) dat zij die hond wel op wilde nemen, dus wellicht heeft ze nu interesse in die chi, zou ik het beestje wel zien maar niet de last hebben. Als dat niet doorgaat...twijfel twijfel.
Optimist tot in de kist
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:35:44 #68
176471 oh-oh
pi_71900856
Nou ik snap je heel goed, ik heb drie ouwtjes nu, een van bijna 10 die dus aan de pillen is, een van 9 die nog topfit is en een van 11.5 die ook topfit is, maar ik weet dat oudere dieren vaak ook meer geld gaan kosten.
Over de twee jonkies van 2,4 en 3 jaar maak ik me voorlopig nog geen zorgen gelukkig.
( Groucho Marx )
pi_71901084
Hahaha, het leven blijft moeilijk met al die besluiten nemen. Ik heb de man wel heel duidelijk gemaakt dat ikzelf over het beestje in huisje nemen nadenk maar dat ik ook in de omgeving zal kijken of er een oplossing is. Man was een beetje bang dat het beestje van hand tot hand zou gaan maar ik heb hem kunnen verzekeren dat als het zou gaan lukken het een permanent huis zal krijgen. Helaas wilden andere mensen het diertje niet hebben, te oud en niet klein genoeg (nou ja wat een gezwets) dus hopelijk lukt het nu wel, bij mij of bij een ander.
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')