Laatste keer dat ik die capsules kocht was het een bedrag tussen de 30 en 35 euro per pot van 100 stuks (ik weet wel dat het duurder was geworden, de keer ervoor betaalde ik precies 30 euro), let wel ik heb wel de 1,25 mg versie dus die zal uiteraard goedkoper zijn dan de 5 mg versie. Wellicht is het in België inderdaad wel vrij verkrijgbaar, Er zijn heel veel medicijnen in België vrij verkrijgbaar die in Nederland allemaal op recept moeten, Laat je even weten of je succesvol bent, wellicht hebben wij er ook nog wat aan? Trouwens op Marktplaats e.d. staan ook nog wel eens advertenties van mensen van wie de hond is overleden en die de medicijnen die ze over hebben nog willen verkopen, vaak die 5 mg versie (helaas zie ik nagenoeg nooit de 1,25 mg versie) dus wellicht ook een idee om wat goedkoper aan de medicijnen te komen. Ik heb zo wel eens het nierdieetvoer van iemand overgenomen wiens kat was overleden, kon ik de zakjes natvoer voor de helft meenemen (somiige fozen zaten nod dicht), scheelt toch weer behoorlijk.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil