Inderdaad. Wie wilt en kan wat doen. Andy moet in elk geval nog iets doen als hij kans wil maken op het podium. Sastre moet iets groots doen, maar verwacht er niet veel meer van. Evans is total loss... misschien le mevel? xDquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:59 schreef Ericr het volgende:
Op papier een zware etappe maar vraag me af of ze er weer invliegen vanaf het begin. Dag er na een tijdrit waar je ook veel kan verliezen als je volle poten hebt van de dag er voor. Maar tegelijkertijd kan je door een harde koers de gekende tijdrijders wel afmatten op dit parcours.
Maar ja wie gaat het doen? Alleen Andy zal toch niet genoeg zijn en Wiggins heeft al eerder aangegeven dat hij verdedigend rijdt momenteel.
Je hebt duidelijk niet gekeken vandaag.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:15 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk zit Boogerd er morgen wel bij, die kan tenminste renners herkennen. Als er een Astana door het peleton heen zakt zit Herbert te schreeuwen dat Contador moet lossen
Hij heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:17 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet gekeken vandaag.
Vandaag ook weer zoiets ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:15 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk zit Boogerd er morgen wel bij, die kan tenminste renners herkennen. Als er een Astana door het peleton heen zakt zit Herbert te schreeuwen dat Contador moet lossen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:48 schreef Cootz het volgende:
Shit, ik moet het morgen helemaal missen. Waarom zijn die etappes nooit helemaal via internet terug te kijken?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit wordt 'm. De etappe waar ze binnen 2 dagen nog steeds over spreken.
Haha, ik ga exact hetzelfde doen. ik hoop morgen op Menchov, menchov & menchovquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:25 schreef tjoptjop het volgende:
Ik kijk er ook erg naar uit, ga m'n wekker dus zetten
nee massasprint typisch een aankomst voor freire (beetje omhoog)quote:
die gaat morgen "bussen" mequote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, ik ga exact hetzelfde doen. ik hoop morgen op Menchov, menchov & menchov
Omdat er per tour gemiddeld tussen de 3 - 5 aankomsten berg op zijn?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:36 schreef Shoombak het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er echt 3/4 van de bergritten eindigen met een berg en dan nog 20/30 km ipv finish boven op een berg?
Ik hoop volgens mij veel te veel op menchov voor morgenquote:
Nee, begint pas om 16:30.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:39 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb de hele dag vrij
Wordt er vanaf het begin uitgezonden?
Heerlijk idd om vrij te zijn. Vanaf 12.20 wordt er uitgezonden en dus wordt de rit helemaal uitgezonden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:39 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb de hele dag vrij
Wordt er vanaf het begin uitgezonden?
Waar wil je op een berg de hele tourkaravaan, pers, publiek, etc. steeds laten dan? Sommige cols lenen zich daar niet voor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:36 schreef Shoombak het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er echt 3/4 van de bergritten eindigen met een berg en dan nog 20/30 km ipv finish boven op een berg?
Lol, dan zien we zelfs de Ventoux niet meer...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Eerst alle overgeslagen afleveringen van Buren kijken zeker?
Ik noteer opnieuw Pellizotti.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk niet dat de grote mannen al op de eerste 2 klimmen gaan aanvallen, er zullen vast wel wat vrijbuiters zijn en dan de grote mannen halverwege in de tegenaanval. Een beetje hetzelfde als vandaag denk ik, deze keer wel met een klassementsman als winnaar.
Je hoeft de hele organisatie niet naar de top te slepen. Dat is een keuze.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar wil je op een berg de hele tourkaravaan, pers, publiek, etc. steeds laten dan? Sommige cols lenen zich daar niet voor.
Geef maar weer het goede voorbeeldquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Worden morgen saaie topics zonder Barca en Klopkoek.
nah Riis heeft volgens mij altijd wel leuke plannetjes en zal het van onze Luxemburgse broers moeten komen. Ik acht de kans best groot dat Frank sowieso zal proberen te demarreren en Andy heeft ook al 2 keer (of vaker?) het gaspedaal goed ingetrapt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:59 schreef Ericr het volgende:
Op papier een zware etappe maar vraag me af of ze er weer invliegen vanaf het begin. Dag er na een tijdrit waar je ook veel kan verliezen als je volle poten hebt van de dag er voor. Maar tegelijkertijd kan je door een harde koers de gekende tijdrijders wel afmatten op dit parcours.
Maar ja wie gaat het doen? Alleen Andy zal toch niet genoeg zijn en Wiggins heeft al eerder aangegeven dat hij verdedigend rijdt momenteel.
Wie heeft het over een sprintquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:38 schreef crv het volgende:
[..]
nee massasprint typisch een aankomst voor freire (beetje omhoog)
En dat moet zeker lukken want er zitten een paar akelige stukken op de rommequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef JelleS het volgende:
De grote mannen die nog wat willen zullen op de Col de Romme al moeten gaan, gelukkig korte afdaling daarna. En dan krijgen we een strijd tussen Contador, A. Schleck, Wiggins en Nibali op de Colombière. Waarna Contador alleen over de streep komt, die wil immers nog wat uitlopen. Dat moet toch wel schitterend worden
Hij heeft vandaag zelfs een uur op de roller gezeten van tevoren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:20 schreef Remzz het volgende:
Van Hummel moet een keer zien de bus te halen, vandaag ook komt die jongen maar 7 minunten na de laatste bus over de streep. Als hij aan het begin ff kan aanhaken scheelt dat zoveel. Zet hem desnoods ff een uurtje op de roller. Het lijkt haast alsof hij in het begin gewoon nooit mee kan omdat ie nog 'koud' is.
Ik heb ooit eens gehoord dat dit wel een van de voornaamste redenen is. Op de Galibier bijvoorbeeld wordt ook nooit gefinished.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:14 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Je hoeft de hele organisatie niet naar de top te slepen. Dat is een keuze.
Maar zelfs als dit wel nodig was klopt je argument niet. Er zijn heus wel meer dan 3 aankomsten bergop te verzinnen in een Tour. Dat dat niet de gewoonte is, is een ander verhaal.
Het is de gewoonte om de hele organisatie inclusief de commentatoren etc. etc. naar de top te slepen. Een aantal jaren geleden was er sprake van dat ook andere aankomsten in aanmerking zouden komen, maar daar is blijkbaar van afgestapt. Het is een (saaie) gewoonte en niet meer dan dat. De Galibier zou zeker kunnen dienen als aankomst. Het is een kwestie van willen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gehoord dat dit wel een van de voornaamste redenen is. Op de Galibier bijvoorbeeld wordt ook nooit gefinished.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:36 schreef Shoombak het volgende:
Dit is dus wel een van de belangrijkste redenenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef Zwansen het volgende:
Waar wil je op een berg de hele tourkaravaan, pers, publiek, etc. steeds laten dan? Sommige cols lenen zich daar niet voor.
Wel is gezien wat er allemaal meerijd en meegereden wordt. Ht zijn niet alleen fietsers en auto's. het is een compleet dorp wat elke dag verhuisd wordt. Plus dat je 18 ploegen ook in de nabije omgeving kwijt moet in hotels.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:14 schreef SuikerVuist het volgende:
Je hoeft de hele organisatie niet naar de top te slepen. Dat is een keuze.
Maar zelfs als dit wel nodig was klopt je argument niet. Er zijn heus wel meer dan 3 aankomsten bergop te verzinnen in een Tour. Dat dat niet de gewoonte is, is een ander verhaal.
pellizotti is echt een mega koningquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik noteer opnieuw Pellizotti.
Hopelijk zien we weer wat van een Nederlander en ik hoop tevens op Ballan en Velits.
Devolder?
menchov mag blij zijn als ie voor kenny binnenkomtquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En dat moet zeker lukken want er zitten een paar akelige stukken op de rommeTzou voor de tour helemaal spannend worden als contador en bijv. armstrong een slechte dag kennen en er dan een spervuur van demarrages komen. Uiteraard wint Menchov morgen
Is natuurlijk onzin, toen hij gisteren loste was hij rustig aan het praten met Joost Posthuma. Hij kon makkelijk nog even mee met de toppers maar is gewoon krachten aan het sparenquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:46 schreef MadMarine het volgende:
[..]
menchov mag blij zijn als ie voor kenny binnenkomt
het zou natuurlijk leuk zijn, maar ik geloof er niet echt meer in...quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Is natuurlijk onzin, toen hij gisteren loste was hij rustig aan het praten met Joost Posthuma. Hij kon makkelijk nog even mee met de toppers maar is gewoon krachten aan het sparen
en ik zit vanaf 16h in 'n vliegtuigquote:
Ik geloof overigens ook niet in een etappeoverwinning van Menchovquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:52 schreef MadMarine het volgende:
[..]
het zou natuurlijk leuk zijn, maar ik geloof er niet echt meer in...
Ik denk niet dat er nog veel over zijn daar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:54 schreef MadMarine het volgende:
hoe is die laatste afdaling eigenlijk?
is dat een beetje een leuke snelle afdaling, of kan iedereen daar weer heel makkelijk aanhaken?
2 voorbeschouwingen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:11 schreef Szura het volgende:
Mooie voorbeschouwing.
En ik blijf maar niet snappen wat de Tour-directie wil bereiken met die afdalingen naar het slot steeds
Het begint om 12.20 mocht je dat echt niet doorhebben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:52 schreef misteriks het volgende:
[..]
en ik zit vanaf 16h in 'n vliegtuig
Mart Smeets had het er gisterenavond ook moelijk mee, evenals Boogerdquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:11 schreef Szura het volgende:
En ik blijf maar niet snappen wat de Tour-directie wil bereiken met die afdalingen naar het slot steeds
Dus?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Drasss het volgende:
Tja algemeen bekend dat er 3 bergop aankomsten zijn gemiddeld alleen snapt Smeets dat niet volgens mij. Zeikende man is het dit jaar geworden :S
Het is ook algemeen bekend dat er nog maar een aantal jaar geleden veel zwaardere bergetappes waren met hele zware aankomst bergop. Dan bedoel ik dus etappes met 3 x een HC-berg bv.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Drasss het volgende:
Tja algemeen bekend dat er 3 bergop aankomsten zijn gemiddeld alleen snapt Smeets dat niet volgens mij. Zeikende man is het dit jaar geworden :S
Ja natuurlijk er had 6x een bergop aankomst geplaatst kunnen worden, maar dat is nooit zo geweest? Snap het gezeik van de meeste mensen niet echt. Je kan alleen maar zeiken dat al het vuurwerk in de laatste week zit, maar of dat nou een mega probleem is weet ik niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Dus?
Er had gewoon veel meer gedaan kunnen worden met de bergetappes
In ik meen 2002 waren er 5 aankomsten bergop.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:36 schreef Drasss het volgende:
[..]
Ja natuurlijk er had 6x een bergop aankomst geplaatst kunnen worden, maar dat is nooit zo geweest? Snap het gezeik van de meeste mensen niet echt. Je kan alleen maar zeiken dat al het vuurwerk in de laatste week zit, maar of dat nou een mega probleem is weet ik niet.
Alleen zijn de etappes met aankomst bergop ook vrij matig te noemen. Alle etappes met een aankomst bergop zijn niet heel zwaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Drasss het volgende:
Kan me voorstellen dat die ene rit wat jammer was, maargoed klagen doe ik iig niet. Helaas is dit ook een ander soort tour met weinig super klimmers die kunnen aanvallen. Alleen Contador en Schleck zijn dit... dus het is wel voorspelbaar aan het worden. Laten we hopen dat er eens wat hongerkloppen komen dan kunnen we misschien nog genietenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:36 schreef Szura het volgende:
[..]
In ik meen 2002 waren er 5 aankomsten bergop.
En er zijn er ook weleens 4 geweest.
Dus dat het altijd 3 is is een fabeltje.
Btw hoeft het niet eens een bergop aankomst zijn, maar het is gewoon belachelijk dat een Pyreneenetappe gedregradeerd wordt tot vluchtersrit omdat er nog 40 of zelfs 70km gedaald wordt![]()
De afgelopen 10 of 15 jaar zijn er maar 2 of 3 keer geen 3 aankomsten bergop geweest. Dus ik vind het zeer vreemd dat we nu steeds die discussie moeten voeren over te weinig aankomsten bergop.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:36 schreef Szura het volgende:
[..]
In ik meen 2002 waren er 5 aankomsten bergop.
En er zijn er ook weleens 4 geweest.
Dus dat het altijd 3 is is een fabeltje.
Btw hoeft het niet eens een bergop aankomst zijn, maar het is gewoon belachelijk dat een Pyreneenetappe gedregradeerd wordt tot vluchtersrit omdat er nog 40 of zelfs 70km gedaald wordt![]()
In deze klimrit verplicht het de mensen die hun kans willen pakken om eerder te gaan, en niet te wachten op de laatste col.. Of ze dat ook echt gaan doen is een tweede natuurlijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:11 schreef Szura het volgende:
Mooie voorbeschouwing.
Typische blik van de gemiddelde wielrenner, zo conservatief als de pest, omdat er "altijd" 3 aankomsten bergop zijn moet dat nu ook maar?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Drasss het volgende:
Wiggins spaart zich voor morgen de tijdrit. heeft ie veel meer kans tijd te winnen om zijn derde plek te behouden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:54 schreef JohnDDD het volgende:
Cavendish of Hushovd denk ik.
Nee even serieus, wellicht Evans maar eigenlijk denk ik dat niet. Volgens mij één van de favorieten, vermoedelijk Vandevelde of Wiggins.
Hehe maak mij niks wijsquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Typische blik van de gemiddelde wielrenner, zo conservatief als de pest, omdat er "altijd" 3 aankomsten bergop zijn moet dat nu ook maar?
Ze willen de tour toch attractiever maken, aankomst bergop is dé manierStelletje prutsers daar bij de tour.
Dit soort etappes zijn inderdaad van een hele andere orde dan na een berg nog even 70 kilometer dalen / vlak.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:01 schreef Montov het volgende:
Het is niet fair om alleen maar te kijken naar bergop of niet, maar ook hoe de finale eruit ziet of hoelang de laatste afdaling is. Op 5-10km voor het einde de laatste bergtop is misschien niet bergop, maar de afdaling is te kort om verschillen weer dicht te rijden.
Dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:19 schreef Jaaaay het volgende:
Ik zet nu de TV aanEigenlijk verwacht ik een slechte etappe
met de roselend weet je nooitquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:23 schreef Armstrong1984 het volgende:
Wat heb ik er super veel zin in. Laat het maar compleet losgaan en hopelijk GEEN valpartijen in de afdalingen.
Kennyquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:24 schreef Guard het volgende:
Wie gaat er vandaag vroeg voor een dag voorop?
Voecklerquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:24 schreef Guard het volgende:
Wie gaat er vandaag vroeg voor een dag voorop?
Hier doet de stream het.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:28 schreef Basje_B het volgende:
Hebben jullie via internet beeld?
Bij mij staat Op dit moment geen uitzending
Ja, ik schakelde in en D&D en Boogerd hadden het daarover, kan iemand mij vertellen wat er was? Citaat "Menchov laat zien dat hij uit het juiste hout gesneden is" ????quote:
Boogerd zag een Rabo proberen te demareren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:32 schreef McDucky het volgende:
[..]
Ja, ik schakelde in en D&D en Boogerd hadden het daarover, kan iemand mij vertellen wat er was? Citaat "Menchov laat zien dat hij uit het juiste hout gesneden is" ????
Hij reed alweer behoorlijk vierkant, dat wordt weer lang alleen vandaag (maar ja dat verwachtten we ook wel)quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:33 schreef Bruce117 het volgende:
Kenny hangt al achteraan de laatste groep
De discussie gaat natuurlijk niet alleen over de aankomsten bergop. Maar ook over bijvoorbeeld de Verbier wat een 1ste categorie is, de matige overige bergetappes, de aanloop naar de aankomsten bergop etc. Het is gewoon een matig parcoursquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De afgelopen 10 of 15 jaar zijn er maar 2 of 3 keer geen 3 aankomsten bergop geweest. Dus ik vind het zeer vreemd dat we nu steeds die discussie moeten voeren over te weinig aankomsten bergop.
Gister was ook niet alles, bij de finish geen beeld op het moment dat de eerste aankomtquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:34 schreef Szura het volgende:
Ja jottem die eindstreep zou me worst wezen, laat die actie zien man
Idd. Dat was klote.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:35 schreef McDucky het volgende:
[..]
Gister was ook niet alles, bij de finish geen beeld op het moment dat de eerste aankomt
Klopt, volgens mij een bedruif uit Brabant ergens. Heb er een keer een artikel over gelezen in elk geval. Ze verzorgen ook die bogen van de laatste km etc. Daar hadden ze een mooi systeem voor verzonnen dat ze die voor de reclamecaravaan konden verhogenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:34 schreef 456 het volgende:
Die 'opgestapelde kisten' waar Dijkstra het over heeft, is toch van een nederlands bedrijf die dit elke dag opbouwt en afbreekt?
Waaibomenhout?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:36 schreef 456 het volgende:
Menchov, val zelf aan, en kijk wie meegaat!
Dan laat je pas zien uit welk hout je gesneden bent...
Iedereen die voor Kenny rijdt en vandaag afstapt is wel een enorme prutser vind ik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:40 schreef Szura het volgende:
Evans![]()
Die gaat afstappen vandaag, kijk hem dan
Mooie groep, kunnen allemaal zichzelf wel een beetje fatsoenlijk de berg opduwen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:41 schreef Szura het volgende:
Chavanel, Menchov, Astarloza, Txurruka, Zabriskie, Uran, Pellizotti.
Nog eentje van Agritubel
Heb je al gedaan zo te zienquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:41 schreef 456 het volgende:
Menchov fietst ontspannen hoor
Zullen we hem alvast opschrijven?
quote:RT Some people are so kind....@paulcuthbert: @CadelOfficial I told you. You suck
Dat hebben we al gisteren gedaan voor vandaag!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:41 schreef 456 het volgende:
Zou ik gezien zijn daalcapaciteiten nog maar even mee wachtenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:41 schreef 456 het volgende:
Beter neemt Kenny Cadel ff op sleeptouw...quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef marcodej het volgende:
Beter neemt Cadel Kenny ff op sleeptouw...
ik denk dat je gelijk hebt, no?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:45 schreef Menchov het volgende:
[..]
Zou ik gezien zijn daalcapaciteiten nog maar even mee wachten
Ja ben blij dat hij wat laat zien.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:47 schreef marcodej het volgende:
Valt me mee van Menchov. Had dit niet meer verwacht...
Idd. We zijn natuurlijk nog maar net begonnen aan de etappe maar hij probeert het tenminste. Liever een mislukte aanval waar b.v. op 40 km van de meet een einde aan komt dan in het peleton blijven zitten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:47 schreef marcodej het volgende:
Valt me mee van Menchov. Had dit niet meer verwacht...
Eens, hij laat zich nu tenminste zien en hij oogt in elk geval niet heel slecht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Idd. We zijn natuurlijk nog maar net begonnen aan de etappe maar hij probeert het tenminste. Liever een mislukte aanval waar b.v. op 40 km van de meet een einde aan komt dan in het peleton blijven zitten.
Het is een aangename verrassing.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Idd. We zijn natuurlijk nog maar net begonnen aan de etappe maar hij probeert het tenminste. Liever een mislukte aanval waar b.v. op 40 km van de meet een einde aan komt dan in het peleton blijven zitten.
*fingers crossedquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:50 schreef Armstrong1984 het volgende:
Het zou heel mooi zijn dat de gebroeders Schleck al vroeg gaan aanvallen.
Dan hoop ik dat z'n actie gisteren (of het gebrek aan actie eigenlijk) daadwerkelijk was bedoeld om zich te sparen voor bijvoorbeeld vandaag.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Net als gister.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
We krijgen eens een rit vanaf de start in beeld en uiteraard is vandaag de eerste (of misschien tweede) aanval meteen de juiste..
Over Bruseghin gesproken. Wisten jullie dat die ezels FOKt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:53 schreef Szura het volgende:
Bruseghin en Monfort, ik had hem al opgeschreven
Van Boogerd zou je toch meer inzicht verwachten ja...quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:55 schreef Szura het volgende:
Idioten, ziet dat eruit als lossen wat Astarloza daar doet?
Over het weer babbelen met zijn goeie vriend Armstrongquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:57 schreef JohnDDD het volgende:
wat doet hincapie daar in het wiel van de astana's
Montfort ligt in Nederlandquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:01 schreef MarijeH het volgende:
Montfort, Bruseghin en Montfort op 35 seconden van de koplopers. Peloton op 1:15 van de koplopers.
Boogerd laat zo een lekkere ruftquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef 456 het volgende:
Ik doe de deur ook even dicht...
Die 3 in 1 zon klein hokje... dat gaat stinken mannen!
(en herbert doet zijn schoenen altijd uit als ie lang blijft zitten)
De vorige keer dat het weer een serieuze rol speelde .. in de vogezen gebeurde er geen fuckquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:03 schreef Armstrong1984 het volgende:
Misschien gaat het weer nog een serieuze rol spelen en dan voornamelijk de kou.
Wat is er dan met de vader van Voeckler?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:05 schreef JohnDDD het volgende:
Het probleem van Herbert is dat hij als Voeckler in beeld komt - elke etappe - zijn lul uit zijn broek haalt en op het beeldscherm swaffelt, waarbij de Spaanse kraag onder zijn eikelrand die daar al zolang zit als de vader van Voeckler vermist is in het rond vliegt en daarbij wel eens in de koffie van Maarten terechtkomt die dan uiteraard rare dingen uit gaat kramen.
Hoezo ? Menchov moet winnenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:05 schreef Bartoli het volgende:
zou leuk zijn als de ritwinst tussen de grote zou gaan
Karaktermens was het.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:05 schreef 456 het volgende:
[..]
Wat is er dan met de vader van Voeckler?
Was die een mountainbiker?
wat ik uit zijn verhaal begrijpt is die vader spaans? dus misschien ene matador?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:05 schreef 456 het volgende:
[..]
Wat is er dan met de vader van Voeckler?
Was die een mountainbiker?
Mee eens.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:05 schreef Bartoli het volgende:
zou leuk zijn als de ritwinst tussen de grote zou gaan
Mentsjov is een grotequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoezo ? Menchov moet winnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |