Hij is er al een behoorlijke tijd mee bezig hoor, dat zou ik niet onderschatten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Heeft die helemaal niet bedacht, ik heb het al meerdere mensen horen zeggen het afgelopen half jaar.
Nee, ik zeg altijd, 'wordt liever met hem/haar wakker dan met koppijn'.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Jij zegt vast ook wel eens over een man van "die zou ik doen". En dan schat ik jouw kansen niet hoger in.
Doet dat er iets toe?quote:
Muay-toy heeft het geintroduceerd op FOK!.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Heeft die helemaal niet bedacht, ik heb het al meerdere mensen horen zeggen het afgelopen half jaar.
Nemen was inderdaad misschien geen goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Nemen is er evenveel omheen draaien. Iedereen weet wat je ermee wil zeggen, hoezo draai je er dan omheen.
En dat is niet sneu?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik zeg altijd, 'wordt liever met hem/haar wakker dan met koppijn'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |