abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71191648
..en ik weet niet hoe ik het schoon moet krijgen

Voor een paar maand geleden zijn mijn ouders begonnen met een verbouwing. Nu heb ik daar bijna iedere avond meegeholpen. Dus na iedere avond met de smerige, stoffige kleren weer in de auto. Daarnaast natuurlijk regelmatig bouwmateriaal in de auto gehad. Al met al is het er niet fraaier op geworden aan de binnenkant van mijn karretje

Nu is de verbouwing eindelijk klaar, wil ik vanavond de boel schoon gaan maken, maar nu weet ik niet hoe ik al die stof en al dat zand uit mijn bekleding krijg Begin je van ellende in ieder geval het geheel maar eens te stofzuigen, begint het halverwege verdomme ook nog eens keihard te regenen

Klacht: Smerige autobekleding hebben en geen idee hebben hoe je al dat zand, stof en overige kringen etc. er uit moet krijgen
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:07:06 #2
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71191712
Cillit Bang, of die andere Oxy-gel.
Mocht het niet lukken, op MP staan nog zat interieurs te koop van een Opel Astra.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_71191771
Stoom reiniger
pi_71191813
Zoals je al zei stofzuigen en als je echt kringen en ingetrokken vuil hebt in de bekleding zou je de stoelen te lijf kunnen gaan met een tapijtreiniger waarbij er water met een schoonmaakmiddel in de stof wordt gespoten en daarna weer wordt opgezogen (zijn te huur) en weer wat geleerd voor een volgende keer...je autostoelen met beschermhoezen bedekken als je er met vuile kleding in gaat zitten scheelt handen vol werk. Succes.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_71191962
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:09 schreef trovey het volgende:
Zoals je al zei stofzuigen en als je echt kringen en ingetrokken vuil hebt in de bekleding zou je de stoelen te lijf kunnen gaan met een tapijtreiniger waarbij er water met een schoonmaakmiddel in de stof wordt gespoten en daarna weer wordt opgezogen (zijn te huur) en weer wat geleerd voor een volgende keer...je autostoelen met beschermhoezen bedekken als je er met vuile kleding in gaat zitten scheelt handen vol werk. Succes.
Thanks voor een zeldzame serieuze reactie in KLB!! T'is inderdaad ook een beetje een verkapt geef-mij-goede-tips-om-mijn-auto-weer-een-beetje-op-te-ijzelen-topic
pi_71192003
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:07 schreef IJsblock het volgende:
Cillit Bang, of die andere Oxy-gel.
Mocht het niet lukken, op MP staan nog zat interieurs te koop van een Opel Astra.
Stiekem zat ik ook wel op dit soort reacties te wachten
pi_71192268
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:13 schreef TI_2008 het volgende:

[..]

Thanks voor een zeldzame serieuze reactie in KLB!! T'is inderdaad ook een beetje een verkapt geef-mij-goede-tips-om-mijn-auto-weer-een-beetje-op-te-ijzelen-topic
Ik weet het...ik ben soms te serieus voor dit forum
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:24:02 #8
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71192389
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:14 schreef TI_2008 het volgende:

[..]

Stiekem zat ik ook wel op dit soort reacties te wachten
Daar is het ook KLB voor.
In PTA had ik hetzelfde gezegd overigens.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_71192700
Jordy van Berkel

Autopoetsbedrijf

Oosteinderweg 541

Aalsmeer

Bij nummer 541 naar beneden rijden dan 2 automatische deuren

en dan bij de rode bus.

dinsdag 21 juli 2009 @ 20:33:15 #10
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71192754
Niets mis met een Astra Coupé
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71192819
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:33 schreef Rosbief het volgende:
Niets mis met een Astra Coupé
Toen ik bezig was het het uitzoeken van een auto heb ik mijn oog inderdaad wel laten vallen op een Opel Astra GTC, maar dat is hem toch niet geworden.
pi_71192857
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:31 schreef Nyck het volgende:
Jordy van Berkel

Autopoetsbedrijf

Oosteinderweg 541

Aalsmeer

Bij nummer 541 naar beneden rijden dan 2 automatische deuren

en dan bij de rode bus.

En dan kom ik uit bij? jouw autopoetsbedrijf? dat is een pleuriseind rijden voor de TS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')