Thanks voor een zeldzame serieuze reactie in KLB!! T'is inderdaad ook een beetje een verkapt geef-mij-goede-tips-om-mijn-auto-weer-een-beetje-op-te-ijzelen-topicquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:09 schreef trovey het volgende:
Zoals je al zei stofzuigen en als je echt kringen en ingetrokken vuil hebt in de bekleding zou je de stoelen te lijf kunnen gaan met een tapijtreiniger waarbij er water met een schoonmaakmiddel in de stof wordt gespoten en daarna weer wordt opgezogen (zijn te huur) en weer wat geleerd voor een volgende keer...je autostoelen met beschermhoezen bedekken als je er met vuile kleding in gaat zitten scheelt handen vol werk. Succes.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:07 schreef IJsblock het volgende:
Cillit Bang, of die andere Oxy-gel.
Mocht het niet lukken, op MP staan nog zat interieurs te koop van een Opel Astra.
Ik weet het...ik ben soms te serieus voor dit forumquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:13 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Thanks voor een zeldzame serieuze reactie in KLB!! T'is inderdaad ook een beetje een verkapt geef-mij-goede-tips-om-mijn-auto-weer-een-beetje-op-te-ijzelen-topic
Daar is het ook KLB voor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:14 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Stiekem zat ik ook wel op dit soort reacties te wachten
Toen ik bezig was het het uitzoeken van een auto heb ik mijn oog inderdaad wel laten vallen op een Opel Astra GTC, maar dat is hem toch niet geworden.quote:
En dan kom ik uit bij? jouw autopoetsbedrijf? dat is een pleuriseind rijden voor de TSquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:31 schreef Nyck het volgende:
Jordy van Berkel
Autopoetsbedrijf
Oosteinderweg 541
Aalsmeer
Bij nummer 541 naar beneden rijden dan 2 automatische deuren
en dan bij de rode bus.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |