Op Sporza zeiden ze vanmiddag dat er geruchten gaan dat Google de sponsor zou worden van dit nieuwe team.quote:Making a very cool announcement on Thursday re: a new American partner for our team in 2010 (and beyond). Stay tuned!
Je hebt weer een Armstrong bash topic gevonden? Ga anders even met je vriendje Barca chatten via MSN ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:45 schreef Klopkoek het volgende:
Google als sponsor.... alle romantiek van het wielrennen gaat er steeds meer af. Dankzij Armstrong.
Oké, ik zal het niet meer doen. Ik gun al die veramerikaniseerde successuporters hun feestje.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:47 schreef FicoF het volgende:
[..]
Je hebt weer een Armstrong bash topic gevonden? Ga anders even met je vriendje Barca chatten via MSN ofzo.
Hij zegt 'new', dus niet dat slavenbedrijf uit Oregon.quote:
Livebeelden vanuit de tourwagen op google maps!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Iblis het volgende:
Google als sponsor. Ondanks m'n wat ambivalente houding jegens Google zie ik toch te mooie integratie met Google Earth, Google Maps. realtime posities, Google Streetview, toffe statistieken en zo voort voor me.
Want dat doen ze altijd prachtig. Vorig jaar hadden ze het parcours ook al in streetview.
Ow, Google is wel "new" dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hij zegt 'new', dus niet dat slavenbedrijf uit Oregon.
Dat dus, lijkt me super tofquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Iblis het volgende:
Google als sponsor. Ondanks m'n wat ambivalente houding jegens Google zie ik toch te mooie integratie met Google Earth, Google Maps. realtime posities, Google Streetview, toffe statistieken en zo voort voor me.
Want dat doen ze altijd prachtig. Vorig jaar hadden ze het parcours ook al in streetview.
Wat is er romantisch aan de andere sponsoren dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:45 schreef Klopkoek het volgende:
Google als sponsor.... alle romantiek van het wielrennen gaat er steeds meer af. Dankzij Armstrong.
Zoiets zullen ze dan wel gaan doen, lijkt me niet dat Google het voor de naamsbekendheid hoeft te doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Iblis het volgende:
Ow zo!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wel een nieuwe partner. Armstrong wordt al gesponsord door Nike geloof ik.
Nee, want Rabobank, Saxobank, Cofidis, Garmin en al die andere sponsoren zijn wel heel romantisch.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:45 schreef Klopkoek het volgende:
"New" als sponsors voor hem.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
"New" als sponsors voor hem.
Nike is al sinds jaar en dag aan Armstrong verbonden. Als hij gaat trainen dan draagt hij geen Astana trui maar een livestrong-tenue met levensgrote swooshes erop. En sinds Armstrong bij Astana fietst is Nike ook met Astana verbonden.
quote:
Neequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:57 schreef wimderon het volgende:
Volgens de geruchten zijn de Schlecks in beeld.
Er staat "a new American partner for our team in 2010 (and beyond)."quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wel een nieuwe partner. Armstrong wordt al gesponsord door Nike geloof ik.
Enquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:51 schreef groenen het volgende:
[..]
Wat is er romantisch aan de andere sponsoren dan?
[ afbeelding ]
Vond je Word Perfect beter? Met Boogerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |