Je moet gewoon na 3 maanden om de maand al die kleding 1 voor 1 gaan dragenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:13 schreef postmortum het volgende:
Iedereen kent ze wel van die toffe jongens en meiden die namaakartikelen uit Turkije meenemen terug naar Nederland. Het liefst willen ze ook nog zo groot mogelijk de naam van het merk erop.
Merken die erg in trek zijn: D & G , Diesel , Lacoste etc.
Net of mensen geloven dat die paupers binnen 1 vakantie zoveel geld hebben dat ze de echte kleding van het desbetreffende merk te kopen
neequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:15 schreef wapwip het volgende:
Wil je nooit meer d&g en diesel in een zin noemen?![]()
haha de eerste pauper meldt zichquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:17 schreef banaantjeEE het volgende:
TS is jaloers?
quote:
'alleen maar merk kleding kopen is al even kansloos, maar goed faken nog meerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:13 schreef postmortum het volgende:
Iedereen kent ze wel van die toffe jongens en meiden die namaakartikelen uit Turkije meenemen terug naar Nederland. Het liefst willen ze ook nog zo groot mogelijk de naam van het merk erop.
Merken die erg in trek zijn: D & G , Diesel , Lacoste etc.
Net of mensen geloven dat die paupers binnen 1 vakantie zoveel geld hebben dat ze de echte kleding van het desbetreffende merk te kopen
Op lelijke kleren waarvan de eigenaar ook nog eens te pauperig is om gewoon die 40 eu te lappen voor een shirt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:17 schreef banaantjeEE het volgende:
TS is jaloers?
Want als je in een flat woont mag je geen Prada dragen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:34 schreef DM.Aram het volgende:
Als er een neger gekleurde jongen (Somalië) uit mijn klas dan in Prada loopt en in een flatje woont..
eh..?
En dat is..?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:53 schreef mafkees01 het volgende:
Allemaal paupermerkenEr is maar 1 bazenmerk, en daar loopt gelukkig bijna niemand in
Zeeman?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:53 schreef mafkees01 het volgende:
Allemaal paupermerkenEr is maar 1 bazenmerk, en daar loopt gelukkig bijna niemand in
Je ziet aan hoe t gemaakt is/formaat opdruk 9 vd 10 keer al dat het nep is, Ik heb nooit last van tsjappen die vragen of iets nep of echt is. Heeft ook beetje met de rest van de persoon zijn uitstraling te maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:32 schreef Westsidee het volgende:
Inderdaad, kut paupers zorgen er voor dat als je dan in je echte Ralf Lauren rond loopt er wordt gevraagd of je m in Turkije hebt gekocht.
Hebt meer bazenmerken die nog niet geraped worden door nep spul. Die zijn nog niet ontdekt in die zandbakken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:53 schreef mafkees01 het volgende:
De gaydar sloeg even op tilt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:15 schreef wapwip het volgende:
Wil je nooit meer d&g en diesel in een zin noemen?![]()
Zeiken over paupers en dan die twee merken als hetzelfde bestempelen
Ja want iedereen die niet in legerkisten en actiesport/wibra/zeeman/v&d loopt is gayquote:
Ik loop dan liever met een naamloze spijkerbroek dan eentje waar enorm groot D&G op staat en nep is..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:34 schreef Peter-Andre het volgende:
Ts als je opgegroeid bent met weinig geld en in een uitzichtloze situatie er toch alles aan wilt doen om leuk voor de dag te komen, koop je dan bij Zeeman of bij een goedkope turk om de hoek?
Nee, ik wil er gewoon niet mee lopen omdat t sad is, kga toch ook geen BMW logo op mn nissan micra plakkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:43 schreef Peter-Andre het volgende:
Dan verschillen wij daarin, blijkbaar zie jij alles zo zwart/wit dat namaakkleding per definitie een groot merk ergens op de kleding moet hebben staan, wat uiteraard niet zo is.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:32 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ja want iedereen die niet in legerkisten en actiesport/wibra/zeeman/v&d loopt is gay![]()
oh wacht, het is fok![]()
Weet je wat sad is, waarde hechtten aan een stukje kleding en een stukje kleding waar een merkje opstaat en van wordt verteld dat het echt is hoger schalen dan een stukje namaak kleding waarvan men zegt dat het nep is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, ik wil er gewoon niet mee lopen omdat t sad is, kga toch ook geen BMW logo op mn nissan micra plakken![]()
Al staat het merk er klein op voor op de polo, het is nep en ik vind dat sad, zie mn nissan bmw voorbeeld![]()
en dit dus:
[..]
Wat de fuck is dit nou weer voor voorbeeld dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, ik wil er gewoon niet mee lopen omdat t sad is, kga toch ook geen BMW logo op mn nissan micra plakken![]()
Al staat het merk er klein op voor op de polo, het is nep en ik vind dat sad, zie mn nissan bmw voorbeeld![]()
en dit dus:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
en dit dus:
[..]
quote:
Klopt, maar is meer voor wat oudere mannen.. 30+quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:21 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op school ook, allemaal gare kutpaupers met GS RAW op hun rug en Chasin vol over hun shirt. Want ja, het moet natuurlijk wel goed zichtbaar zijn. Bjorg borg boxer eronder, en kassa! Je kan ze op 435 handen tellen
Sloeries, ben blij dat niemand in pall mall loopt. Tenminste een mooi merk wat niet zo gangbaar is als de rest van de sloeries
Zijn bijna altijd mensen die verwant zijn aan Duitsland die dat dragenquote:
relaxed merk iddquote:
En een groot gedeelte speelt golf, of loopt met zijn Gaastra sweater op een of andere achterlijke manier over zijn schouder, of nog erger een combinatie van beiden...quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Zijn bijna altijd mensen die verwant zijn aan Duitsland die dat dragen.
gast stel je niet aanquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:38 schreef Peter-Andre het volgende:
Gaastra vind ik ook echt prima kleding, het leukste vind ik dat zowel Ik als Jantine dezelfde jas dragen, we hebben ook monofietsen en ze heeft zo'n leuk kort pittig kapsel!
Die jassen zijn heerlijk windproof als ik zondags met mijn vrouw Isabelle met ons bootje op het IJsselmeer dobberquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En een groot gedeelte speelt golf, of loopt met zijn Gaastra sweater op een of andere achterlijke manier over zijn schouder, of nog erger een combinatie van beiden...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:24 schreef Alborz het volgende:
[..]
Klopt, maar is meer voor wat oudere mannen.. 30+
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:38 schreef Peter-Andre het volgende:
Gaastra vind ik ook echt prima kleding, het leukste vind ik dat zowel Ik als Jantine dezelfde jas dragen, we hebben ook monofietsen en ze heeft zo'n leuk kort pittig kapsel!
Die tasjes worden al een hele tijd niet meer gemaakt omdat de mensen die die kochten het image van het merk zouden schaden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:37 schreef Mr.Talisker het volgende:
Helemaal mooi zijn die LV-tasjes. Mensen die met die nepperds lopen hebben echt geen idee. Het origineel kost ze twee à drie keer hun maandelijkse uitkering.![]()
Tokkies.
Ik las de Bristol.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:09 schreef postmortum het volgende:
ik ben nu weg naar brisbane , tot over 3 weekjes
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:38 schreef Peter-Andre het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:23 schreef l3laster het volgende:
[..]
'alleen maar merk kleding kopen is al even kansloos, maar goed faken nog meer
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:02 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Weet je wat sad is, waarde hechtten aan een stukje kleding en een stukje kleding waar een merkje opstaat en van wordt verteld dat het echt is hoger schalen dan een stukje namaak kleding waarvan men zegt dat het nep is.
Ik heb dr twee broeken van en een groene zomerjas zo een legerstijl (wel motherfucking 350 euro voor neergelegt voor één jasquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:21 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op school ook, allemaal gare kutpaupers met GS RAW op hun rug en Chasin vol over hun shirt. Want ja, het moet natuurlijk wel goed zichtbaar zijn. Bjorg borg boxer eronder, en kassa! Je kan ze op 435 handen tellen
Sloeries, ben blij dat niemand in pall mall loopt. Tenminste een mooi merk wat niet zo gangbaar is als de rest van de sloeries
ja en?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:31 schreef IkBenOzan het volgende:
Paar jaar terug had ik bij de Actie Sport Nike shirtjes gezien met "Made in Turkey" op het etiketje!
Och, mijn leren jas van pall mall was ook veel meer dan 350 euri. Is ook wel te zien, want hij is nog splinternieuw en wordt met de dag mooier. Kwaliteitsspulquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:38 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ik heb dr twee broeken van en een groene zomerjas zo een legerstijl (wel motherfucking 350 euro voor neergelegt voor één jas![]()
![]()
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |