nee! want dan krijg je geen kruisjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:28 schreef amaranta het volgende:
Ik ben overigens wel zo'n watje dat ik maar de 30 km doe
hoezo krijg je dan geen kruisje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
nee! want dan krijg je geen kruisje![]()
hebben we nog geen bewijs dat we hebben meegedaan!
Het regent hier behoorlijk en net was het gewoon donkerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:50 schreef ArTiC het volgende:
leven jullie nog?..de lucht boven eindhoven is constant verlicht door bliksem
ik was er al bang voor...RIP aan de nabestaanden (ik dus)quote:
Was te verwachten. Leeft de rest nog wel?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was er al bang voor...RIP aan de nabestaanden (ik dus)
Heej een oude gare golfquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik de regenboog niet moest plaatsen.
alleen als je de troetelbeertjes zou kunnen zienquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik de regenboog niet moest plaatsen.
Doe de ramen open en laat het doortochten. Hier is het goed te doen binnen, heb een mobiele airco op ventileren staan (dus niet koelen) en dat gaat goed. Misschien jij ook een ventilator laten draaien?quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen als je de troetelbeertjes zou kunnen zien
neuken dan maar?quote:
En bij de eerste pic de Adams family.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen als je de troetelbeertjes zou kunnen zien
Heb ik niet... heb idd al ramen open staan, maar tis nog steeds warmquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe de ramen open en laat het doortochten. Hier is het goed te doen binnen, heb een mobiele airco op ventileren staan (dus niet koelen) en dat gaat goed. Misschien jij ook een ventilator laten draaien?
Werkt hier anders altijd prima. Heb je een nieuwe computer ofzo?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die kut FOK! software resized zelden de plaatjes, maar dit kutplaatje resized het wel ;')
Ja maar was daarvoor ook al. Zal wel met Firefox te maken hebben of zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Werkt hier anders altijd prima. Heb je een nieuwe computer ofzo?
Nu ik daar aan denk, ik zal eens kijken of mijn plug-ins al ge-update zijn dan kan ik FF3.5 installerenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja maar was daarvoor ook al. Zal wel met Firefox te maken hebben of zo.
Bagger firefoxquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja maar was daarvoor ook al. Zal wel met Firefox te maken hebben of zo.
Das gewoon een automatisch dingetje geweest die op vormen en kleuren heeft gecheckt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:00 schreef Juup© het volgende:
Photobucket FAILLLLLLLLL
Dit plaatje werd verwijdert omdat het de voorwaarden zou overschrijden
[ afbeelding ]
Nee joh, bb, artic,jb en ik zijn ook wakker.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:01 schreef -moppie- het volgende:
Ben ik echt de enige die wakker is?!
JB had ik inderdaad gezien, maar al die anderen, hoe witte gij dat?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee joh, bb, artic,jb en ik zijn ook wakker.
Kijk een een pagina terug.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
JB had ik inderdaad gezien, maar al die anderen, hoe witte gij dat?
hmmm... ik zal nog een bakkie koffie pakken!quote:
Veul duurder dan de praxis.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hmmm... ik zal nog een bakkie koffie pakken!
ga je naar Groenen? zo ja, kijk daar dan ook eens naar laminaat als je wilt.
Jep,ik heb net een knuffel aanval overleefd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan hoeven we daar vanavond niet naar toe!
Is Juul alweer thuis?
vieze slettebak is t ook.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jep,ik heb net een knuffel aanval overleefd.
23 graads zag ik op tv? das net niet koudquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:28 schreef -moppie- het volgende:
En het blijft zondag droog, alleen wel wat minder warm
Neem dus allemaal een dikke trui mee!
Das een goei temperatuurtje.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
23 graads zag ik op tv? das net niet koud
oh dan gaat het goed komen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Das een goei temperatuurtje.
en we hebben maar 20% kans op neerslag.
Jeetje mina, daar wordt je toch echt niet goed van.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef FUFR het volgende:
vanmorgen 2,5 uur in het ZHS gezeten voor bloedafname en longfoto's.
Totale behandeltijd: 10 mnuten....
Over 2 weken wsquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jeetje mina, daar wordt je toch echt niet goed van.
Wanneer krijg je de uitslag of is die je in die 10 minuten even verteld?
OMG, wat doe ik verkeerdquote:Felderhof bevestigt noch ontkent in NRC dat hij 600.000 euro per jaar verdient. Maar hij voegt er wel aan toe: ,,En dat voor een parttime baan!'' en ,,overigens komen bovenop dat bedrag nog mijn verdiensten die ik heb als producent van mijn eigen programma's.''
dat doet de dokter over een paar wekenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jeetje mina, daar wordt je toch echt niet goed van.
Wanneer krijg je de uitslag of is die je in die 10 minuten even verteld?
Via via voor nop geregeld jaquote:
belachelijk! je Rbw is ook een identificatiemiddel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:36 schreef Inu het volgende:
BOOSCH! Aargh, ik wind me echt niet snel op, maar irritante bewakers en baliepersoneel van het CWI kunnen het heel makkelijk
Ik netjes op tijd daar voor mn afspraak, ga ik naar de balie, zegt de bewaker dat ik naar de open inloop voor jongeren moet. Nee, zeg ik, ik heb een afspraak om half 1 met een werkcoach. Ja, maar dan moet je nog steeds naar de open inloop. Dit ging zo 6 keer op en neer tot hij eindelijk in de gaten had dat ik geen werkloze schoolverlater ben en dus echt een afspraak had. Moest ik een meter opschuiven naar zn buurvrouw die dus alles had gehoord, maar niks had gezegd dat ik bij haar moest zijn.
Vraagt ze om mijn identiteitsbewijs, dus ik geef netjes mn rijbewijs. Nee, ik heb je paspoort nodig. Ja, die had ik niet bij me, daar hebben ze niet om gevraagd. Ja, dan moest ik hem maar even gaan halen. Nu ligt dat ding in Helmond, dus ga ik hem echt niet ff halen... Dus toen heb ik gezegd dat ze de afspraak dan maar moesten annuleren en toen ben ik weggelopen... Stomme UWV, ik ga meteen bellen voor een nieuwe afspraak, maar dan wil ik naam en toenaam bij wie ik moet zijn dat ik niet meer die stomme bewaker hoef te zien
Verreck maedel...waar is die gebleven?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:22 schreef bleiblei het volgende:
Godver, Maedel accepteert me niet op der website.
Ja idd, maar je nationaliteit staat er niet op. Hadden ze ook niet om gevraagd, anders had ik idd mn paspoort wel meegenomen... Maar ik was al pissig door die butt bewaker, dus die receptioniste kon toch al niks goed doenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
belachelijk! je Rbw is ook een identificatiemiddel.
ambtenaren
Overigens is het hebben van een PP in NL niet verplicht.
het is godverdomme toch van de zotte dat je je NLschap moet bewijzen met je arische gezicht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja idd, maar je nationaliteit staat er niet op. Hadden ze ook niet om gevraagd, anders had ik idd mn paspoort wel meegenomen... Maar ik was al pissig door die butt bewaker, dus die receptioniste kon toch al niks goed doen
Ik heb alleen blauwe ogen hoor, voor de verdere rest ben ik gewoon redelijk westers... snap het ook wel, maar dan moeten ze dat zeggen vantevoren en niet gaan zeiken als ik gewoon mn rijbewijs laat zien..quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
het is godverdomme toch van de zotte dat je je NLschap moet bewijzen met je arische gezicht.
als je nu een schaal droeg...of een burka...of een niqaab...
Op haar website.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Verreck maedel...waar is die gebleven?
idd, heeft u legi bij?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb alleen blauwe ogen hoor, voor de verdere rest ben ik gewoon redelijk westers... snap het ook wel, maar dan moeten ze dat zeggen vantevoren en niet gaan zeiken als ik gewoon mn rijbewijs laat zien..
Maar zkh is hetzelfde gezeur toch?... Altijd met die domme ponskaartjes enzo
volgens mij ben je matthijs vergeten en FUFR 2e menu..quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:06 schreef -moppie- het volgende:
Wij sturen u hierbij graag de bevestiging toe van uw bestelling voor uw party op zondag 26 juli 2009 Als u via internet besteld heeft kunt u deze bestelling hier online betalen met iDEAL, of u kunt contant betalen aan onze bezorger. Als u de bestelling al volledig betaald heeft d.m.v. een bon hoeft u verder niets te doen
Het bezorgadres is te VELDHOVEN.
Aantal Omschrijving Prijs Totaal
Voorkeurbezorging 0,00
3 x Juli Menu BBQ 12,60 37,80
4 x Mixed Grill Barbecue Menu 12,50 50,00
4 x Barbecue Menu Deluxe 13,05 52,20
------------
Totaal bedrag (6% btw = 7,92) 140,00
bij mij was een rijbewijs gewoon goed...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:13 schreef Inu het volgende:
Echt, en gewoon volhouden dat een rijbewijs geen geldige ID is he... ze moeten die CWI medewerkers eens opvoeden
Maar ik moet dus naar een of andere balie ipv een afspraak en ik moet gewoon proberen of ik met een kopie van mn paspoort ook naar binnen kom. Ws niet, want meedenken kunnen ze niet hier op dat kantoor
Je rijbewijs is ook geen geldig ID, het wordt echter door veel instanties geaccepteerd als ID.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:13 schreef Inu het volgende:
Echt, en gewoon volhouden dat een rijbewijs geen geldige ID is he... ze moeten die CWI medewerkers eens opvoeden
Maar ik moet dus naar een of andere balie ipv een afspraak en ik moet gewoon proberen of ik met een kopie van mn paspoort ook naar binnen kom. Ws niet, want meedenken kunnen ze niet hier op dat kantoor
Dat is het wel, het bewijst alleen niet je nationaliteit. En mn moeder werkt nog steeds bij Burgerzaken, dus ik neem aan dat die het wel weet...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je rijbewijs is ook geen geldig ID, het wordt echter door veel instanties geaccepteerd als ID.
quote:1. Is mijn rijbewijs vanaf 2005 een identificatiemiddel?
Antwoord: Per 01-01-2005 is de wet op de uitgebreide identificatieplicht van kracht. Vanaf dat moment is het rijbewijs een geldig identificatiebewijs. Behalve bij aanvraag van een sofi-nummer, aanvraag van een uitkering of in dienst treden op de werkplek, dan heb je een paspoort; vreemdelingendocument of Nederlandse identiteitskaart nodig.
ze hebben je sofi nummer nodig en dat staat op je rijbewijsquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je rijbewijs is ook geen geldig ID, het wordt echter door veel instanties geaccepteerd als ID.
de dropshot is klaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
volgens mij ben je matthijs vergeten en FUFR 2e menu..
en een beetje mens weet het uit het hoofd, hoppa: 141960xxxquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ze hebben je sofi nummer nodig en dat staat op je rijbewijs
Ik ook nu ondertussenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
en een beetje mens weet het uit het hoofd, hoppa: 141960xxx
Okee, nuancering, een rijbewijs wordt lang niet altijd geaccepteerd als ID, zie url naar postbus 51quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is het wel, het bewijst alleen niet je nationaliteit. En mn moeder werkt nog steeds bij Burgerzaken, dus ik neem aan dat die het wel weet...
[..]
Sofinummer bestaat niet meer, is nu BSNquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dus als jij over een half jaar personeel aan gaat nemen, ben je tevreden met een kopietje van hun rijbewijs voor de belastingdienst/boekhouding? Dat gaat mis danquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Das zeer waarschijnlijk ook niet goed genoeg.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ook nu ondertussen
Maar ga zo maar eens ff een kopietje uitprinten van mn paspoort en het dan nog eens proberen
Inlevingsvermogen: -3000quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das zeer waarschijnlijk ook niet goed genoeg.
Maar succes ermee.
als volgens jou 4+4+3 tien is wel!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
volgens mij ben je matthijs vergeten en FUFR 2e menu..
ok, wie is matthijs?quote:
ah, ok!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat is die vriend van ons waarvan zijn vriendin net overleden is.
ja colt, dikkerd dat je bentquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ga es klussen. je moet je taart er weer 'af werken'.
je zit nogsteeds met dat kring.... in je maag he...?!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:54 schreef ArTiC het volgende:
daarom kom ik niet zondag...Colt is een vetnek
ik vond het abnormaalquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je zit nogsteeds met dat kring.... in je maag he...?!
ik eigenlijk ook wel toen ik het las.
ik heb de mijne gelukkig nog..quote:
als dat betekend dat je naakt voor me beschikbaar bent: jaquote:
je mag er alleen de weg niet mee op zo...quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:20 schreef FUFR het volgende:
INU!
http://www.marktplaats.nl(...)1969.html%3Fxref%3D1
kniesoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je mag er alleen de weg niet mee op zo...
hmmm...ik hoop dat dat hier ook verplicht is...eens ff nakijkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:41 schreef -moppie- het volgende:
[quote]Op woensdag 22 juli 2009 15:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als dat betekend dat je naakt voor me beschikbaar bent: ja
anders: nee
zit op mn werk en daar is het verplicht om kleren te dragen.
wij geven de juffen een beertje.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:44 schreef amaranta het volgende:
Hallo.... bijna vakantie....
officieel hoef ik niet meer te werken maar morgen 'lekker' met de kids naar de splinter
En vrijdag borrel op het werk en natuurlijk even dozen chocolade ontvangen van de leerlingen....
huh?quote:
wat is de korenaar?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij geven de juffen een beertje.
Het geven van een beurt is not done op de Korenaar, Artic
das een lagere school.quote:
Tweety moet morgen gewoon naar school tot 2 uur..quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:44 schreef amaranta het volgende:
Hallo.... bijna vakantie....
officieel hoef ik niet meer te werken maar morgen 'lekker' met de kids naar de splinter
En vrijdag borrel op het werk en natuurlijk even dozen chocolade ontvangen van de leerlingen....
Tour de Francequote:
morgen moeten ook alle kinders gewoon tot 15.0o naar school, alleen gaat onze klas dus een dagje naar de splinter....quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
Tweety moet morgen gewoon naar school tot 2 uur..
yes, we can seequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
morgen moeten ook alle kinders gewoon tot 15.0o naar school, alleen gaat onze klas dus een dagje naar de splinter....
zomaar, omdat we zo blij zijn dat we van ze verlost zijn
En vrijdag is de school om 11.45 uit. En elk jaar krijg ik wel wat rozen, chocola en prulletjes...
Wel heel lief en goedbedoeld overigens +
Sommige dingen gebruik ik ook echt. Bijvoorbeeld zo'n schaaltje voor je lepel die je naast de kookplaat kunt leggen. Of een boekenlegger.
En snoep en chocola eet ik gewoon op natuurlijk.
je bent het hele jaar op ze aan het mopperen en ze geven je cadeaus toe?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
morgen moeten ook alle kinders gewoon tot 15.0o naar school, alleen gaat onze klas dus een dagje naar de splinter....
En vrijdag is de school om 11.45 uit. En elk jaar krijg ik wel wat rozen, chocola en prulletjes...
Sommige dingen gebruik ik ook echt. Bijvoorbeeld zo'n schaaltje voor je lepel die je naast de kookplaat kunt leggen. Of een boekenlegger.
Ik was er heilig van overtuigd dat de scholen al vakantie hadden... geen idee hoe ik erbij kom.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze is vrijdag gewoon vrij zellufs..quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
bijs?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:59 schreef amaranta het volgende:
Ik heb last van
[ afbeelding ]
niet te verwarren met websters
[ afbeelding ]
Ik heb niet het hele jaar zitten zeiken, we hebben ook gewoon vakantie gehad.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent het hele jaar op ze aan het mopperen en ze geven je cadeaus toe?
dan kan dat gemopper nooit zo erg geweest zijn
goed van je, grote graties speeltuin in woensel noord. alleen op zondag kost het 1 euro.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:00 schreef -moppie- het volgende:
Wat is De Splinter eigenlijk voor iets? Ik denk een speeltuin... heb ik het goed?
verwarde loopings makende bijen met snijtanden?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:59 schreef amaranta het volgende:
Ik heb last van
[ afbeelding ]
niet te verwarren met websters
[ afbeelding ]
www.splinter-net.nl ofzoietsquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:00 schreef -moppie- het volgende:
Wat is De Splinter eigenlijk voor iets? Ik denk een speeltuin... heb ik het goed?
jep, hun rapportquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele jaar zitten zeiken, we hebben ook gewoon vakantie gehad.
En eerlijk, ze hoeven me echt niks te geven. Het is gewoon mn werk en daar krijg ik salaris voor.
Maar het is nu eenmaal traditie dat je de juf wat geeft. Wij geven de kinderen overigens ook wat hoor....
opvoeding?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij geven de kinderen overigens ook wat hoor....
Ik had bij een kind (1e rapport) geschreven dat ik haar zo lief vond, of dat ik zo blij was dat ze in onze klas zat, en bij een ander kind iets anders....en schijnbaar hadden ze bij elkaar gekeken inhet rapport en kind 2 dacht dat ik haar niet aardig vond omdat daar niks over in het rapport stond.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
jep, hun rapport
"de juf is blij dat je oprot naar groep 5, kutkind"
Dit jaar krijgen ze van die breekstokjes die oplichten in het donker....ofzoiets..quote:
Nee, dat was vroeger ook niet. Dat is zeg maarhetzelfde als wat er nu gebeurd. Zij geven jou wat jij geeft hen wat..quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:06 schreef -moppie- het volgende:
Kan me niet herinneren dat wij ooit iets kregen.
ik gaf leraren hoofdpijn en daar kreeg ik gescheld voor terugquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:06 schreef -moppie- het volgende:
Kan me niet herinneren dat wij ooit iets kregen.
op de basisschool al Artic?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik gaf leraren hoofdpijn en daar kreeg ik gescheld voor terug
op de basisschool was ik ook lief hoor... In groep 4 had ik een juf die aan het einde van het schooljaar in tranen uitbarstte omdat ze onze klas zo ging missen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
op de basisschool al Artic?
toen was ik nog lief!
als het een instrumentaal nummer is graagquote:
WTF, Abba voor kids???quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:17 schreef amaranta het volgende:
volgend jaar ga ik de hele abba voor kids met de kinderen zingen
FUFR: zondag muziek van abba draaienquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
WTF, Abba voor kids???
Heel, maar dan ook heel, soms is Abba weleens leuk om op mee te bleren.
ik moest altijd liedjes uit het liedboek zingen in de kerk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:19 schreef amaranta het volgende:
nostalgie?
http://home.planet.nl/~sojaboon/kindkar.htm
heb even beter gekeken maar waarom staat er boven dat het liedjes voor in de kerk zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik moest altijd liedjes uit het liedboek zingen in de kerk.
Nou, dat weet ik zo net nog niet!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:35 schreef amaranta het volgende:
Ik kan heel mooi zingen dus dat maakt veel goed Mops.
Toen ik eenmaal voorbij de nukkige receptioniste was was het wel genoegquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das zeer waarschijnlijk ook niet goed genoeg.
Maar succes ermee.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:20 schreef FUFR het volgende:
INU!
http://www.marktplaats.nl(...)1969.html%3Fxref%3D1
He daar is onze positieveling weer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Succes: Gebruikers klagen over krassen bij cameralens Nokia N97
Je wilde toch ooit Prince2 doen? Dan moet je ook escalerenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:12 schreef bleiblei het volgende:
Zo, willen jullie me afschieten als ik "escaleren" ga gebruiken?.
Wat een kuthoerentyfus woord.
Ik vind het echt een waardeloze omschrijving van "naar pappie/mijn baas/mijn vrouw rennen en vragen om hulp"quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Je wilde toch ooit Prince2 doen? Dan moet je ook escaleren
En cakejes bakken met keihard Damien Rice op isAls ze goed lukken zal ik ook wat maken voor zondag
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
He daar is onze positieveling weer.
Daar komt het idd ook op neer, maar dan klinkt het niet zo mietigquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind het echt een waardeloze omschrijving van "naar pappie/mijn baas/mijn vrouw rennen en vragen om hulp".
Stelletje mietjes hier.
goede zinquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:49 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, moet ik zondag nog iets meenemen?
Nee, ik kom keichagrijnig! Kun je me nog even het adres pm-en? Want had er wel al iets van een tip over gelezen maar ben het vergeten en ga niet opzoeken waar dat ook alweer stondquote:
*pang*quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:14 schreef bleiblei het volgende:
En SQ heeft het druk![]()
Telefoonverkeer Ziggo ligt plat
Der wordt vast veel ge-escaleerd daaro.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Wie veel?
De cakejes zijn uiteindelijk 1 cake geworden met chocolade buttercream ertussen
Leuk! Gezellige mensen, genoeg te doen en zeker wel iets waarin ik me nu al thuis voel, maar voorlopig ook nog veel in kan leren. Alleen 5 dagen van 8 uur is wel even wennen.. ben wel blij met de lange avonden die ik nu ineens over hebquote:
Ik ga morgen de Logitech V220 maar halen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:42 schreef Juup© het volgende:
GVD, muis is defect
Nu maar zoeken naar een goed werkend draadloze muis voor mijn laptop.
Waarom geen bluetooth muis? Dan heb je ook geen last van een dongle.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga morgen de Logitech V220 maar halen.
Omdat mijn laptop geen bluetooth bezitquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waarom geen bluetooth muis? Dan heb je ook geen last van een dongle.
-edit- ik is colt![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat mijn laptop geen bluetooth bezitBuiten dat zit de dongle aan de achterzijde van mijn laptop, en is dat ding klein.
[ afbeelding ]
Ik zie nu dat ik beter de Nano kan halen ivm de dongle
Betalen en dan wordt het opgestuurd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Iemand een idee wat hij aan het brallen is?
Heute haben wir Info. von Paypal bekommen, dass die Zahlung einbehaltet und vorher immer nicht abgeschlossen ist. Bitte prüfen Sie mal. Sobald die Zahlung abgeschlossen ist, wird das Waschbecken verschickt. Also nachdem die Zahlung abgeschlossen ist, in 1 bis 2 Arbeitstagen bekommen Sie es dann.
Heb nu ook met draad, maar ik baal van al die snoeren dus wordt het toch draadloos.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef ArTiC het volgende:
gewoon met draad
geen gezuer met batterijen enzo
vraag het de vis!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Iemand een idee wat hij aan het brallen is?
Heute haben wir Info. von Paypal bekommen, dass die Zahlung einbehaltet und vorher immer nicht abgeschlossen ist. Bitte prüfen Sie mal. Sobald die Zahlung abgeschlossen ist, wird das Waschbecken verschickt. Also nachdem die Zahlung abgeschlossen ist, in 1 bis 2 Arbeitstagen bekommen Sie es dann.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vraag het de vis!
Vandaag werden wij info. von Paypal die de betaling behoudt en vóór is niet altijd definitief. Gelieve te onderzoeken tijden. Zodra de betaling definitief is, wordt het wasbassin weggezonden. Aldus nadat de betaling definitief is, in 1 tot 2 werkdagen word dan u het.
Dat maak ik er ook van. Maar het is 8-6 bij mij afgeschreven en 15-6 bij heb bijgeschreven. Hij bekijkt het maar! Ik laat paypal mijn geld terug storten.quote:
ligt eraan of je in Eindhoven bent of in Groningenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:09 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wanneer het gaat onwederenenen en regenen.
Zou het?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan of je in Eindhoven bent of in Groningen
gokjequote:
nee...als 3e TV wel denk ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:43 schreef ColtZ40 het volgende:
Is dit wat als 2e tv?![]()
http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/sharp/lc-32sb25e/239136/
hier regent het nuquote:
je kan het sowieso niet zien want je bent niet hierquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb de gordijnen dicht dus kan het niet zien hier
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan het sowieso niet zien want je bent niet hier
ik heb ook een nieuwe uitgezochtquote: