nee! want dan krijg je geen kruisjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:28 schreef amaranta het volgende:
Ik ben overigens wel zo'n watje dat ik maar de 30 km doe
hoezo krijg je dan geen kruisje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
nee! want dan krijg je geen kruisje![]()
hebben we nog geen bewijs dat we hebben meegedaan!
Het regent hier behoorlijk en net was het gewoon donkerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:50 schreef ArTiC het volgende:
leven jullie nog?..de lucht boven eindhoven is constant verlicht door bliksem
ik was er al bang voor...RIP aan de nabestaanden (ik dus)quote:
Was te verwachten. Leeft de rest nog wel?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was er al bang voor...RIP aan de nabestaanden (ik dus)
Heej een oude gare golfquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik de regenboog niet moest plaatsen.
alleen als je de troetelbeertjes zou kunnen zienquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik de regenboog niet moest plaatsen.
Doe de ramen open en laat het doortochten. Hier is het goed te doen binnen, heb een mobiele airco op ventileren staan (dus niet koelen) en dat gaat goed. Misschien jij ook een ventilator laten draaien?quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen als je de troetelbeertjes zou kunnen zien
neuken dan maar?quote:
En bij de eerste pic de Adams family.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen als je de troetelbeertjes zou kunnen zien
Heb ik niet... heb idd al ramen open staan, maar tis nog steeds warmquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe de ramen open en laat het doortochten. Hier is het goed te doen binnen, heb een mobiele airco op ventileren staan (dus niet koelen) en dat gaat goed. Misschien jij ook een ventilator laten draaien?
Werkt hier anders altijd prima. Heb je een nieuwe computer ofzo?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die kut FOK! software resized zelden de plaatjes, maar dit kutplaatje resized het wel ;')
Ja maar was daarvoor ook al. Zal wel met Firefox te maken hebben of zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Werkt hier anders altijd prima. Heb je een nieuwe computer ofzo?
Nu ik daar aan denk, ik zal eens kijken of mijn plug-ins al ge-update zijn dan kan ik FF3.5 installerenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja maar was daarvoor ook al. Zal wel met Firefox te maken hebben of zo.
Bagger firefoxquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja maar was daarvoor ook al. Zal wel met Firefox te maken hebben of zo.
Das gewoon een automatisch dingetje geweest die op vormen en kleuren heeft gecheckt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:00 schreef Juup© het volgende:
Photobucket FAILLLLLLLLL
Dit plaatje werd verwijdert omdat het de voorwaarden zou overschrijden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |