abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71188180
Bel ik ongelegen ?.dat is het eerste wat ze vragen.
Ja natuurlijk bel je ongelegen. Ben je bezig, hangt er zo'n klootviool aan de lijn met een paar kut vragen over hypotheekrente of energiebedrijven Als ik ergens behoefte aan heb bedien ik mezelf wel
ik wist niet dat je ook geld kon verdienen met mensen lastig vallen
Het is aardig om belangrijk te zijn, maar het is veel belangrijker om aardig te zijn
pi_71188234
Als ik niets te doen heb, hou ik ze zo lang mogelijk aan de lijn en maak ik ze helemaal gek (ethische discussies voeren met 17-jarige belmiepjes). Mijn kwaadaardige hobby.
pi_71188253
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:18 schreef Muzz_ het volgende:
Als ik niets te doen heb, hou ik ze zo lang mogelijk aan de lijn en maak ik ze helemaal gek (ethische discussies voeren met 17-jarige belmiepjes). Mijn kwaadaardige hobby.
Vast Je siddert alleen al bij de stem van een vrouw en geeft de telefoon snel door aan pappie
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:19:51 #4
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_71188281
quote:
Right, dit zegt iedereen, maar niemand doet het echt. Internetheld.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_71188339
Had ik maar het geduld om met ze te fucken, smijt altijd vrijwel direct de hoorn op de haak (spreekwoordelijk, heb gsm) uit irritatie.
pi_71188390
Ik zeg dat het idd ongelegen is en of ik ze later op hun privenummer terug mag bellen
Dan zeggen ze dus eeeeeuh nee
Dan zeg ik: Waarom bel je mij dan op mijn privenummer

Noot noot.
pi_71188442
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zeg dat het idd ongelegen is en of ik ze later op hun privenummer terug mag bellen

Hoe heet die komiek toch ook alweer waarvan je dit gejat hebt, pas nog gezien, kan niet op de naam komen.
pi_71188500
pfffff........ leuk filmpje
what the hell wat een verspilling van je avond om de hele tijd met dat wijf te lullen.
ze doet wel erg haar best he ......stomme kut
Het is aardig om belangrijk te zijn, maar het is veel belangrijker om aardig te zijn
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:28:27 #10
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71188524
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:23 schreef Jojoortje het volgende:

Scherp
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71188720
Ik zeg altijd.: Met [insert company]? "ja meneer".. Oow, daar heb ik hele slechte verhalen over gehoord. en dan ophangen..
SV Wanne!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:43:37 #12
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71188984
Best wel raar. De mensen die bij elk onderzoekje als "De Nederlander is van mening dat.." reageren met "Nou, aan mij is anders niks gevraagd hoor!11!" ook de mensen zijn die leuk proberen te doen als ze een keer wél gebeld worden.

Met telefonische enquêtes heb ik dan ook weinig problemen. Als een bedrijf belt om wat te verkopen dan is ophangen gewoon de beste optie. Degene die belt weet dan dat hij of zij niks aan je heeft en zelf ben je er niet teveel tijd kwijt aan geraakt.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_71189024
quote:
Ik ken het, het leukste is bij een bedrijf 10x doorverbinden naar 20 zogenaamd verschillende delen binnen een bedrijf.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_71191900
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:25 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Hoe heet die komiek toch ook alweer waarvan je dit gejat hebt, pas nog gezien, kan niet op de naam komen.
Ik heb dat niet gejat
Noot noot.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:14:11 #15
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71191984
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:19 schreef twiFight het volgende:

[..]

Right, dit zegt iedereen, maar niemand doet het echt. Internetheld.
Ik heb zonder grappen een keer afgesproken met een meisje dat mij belde namens ABN Amro

Maar de telefoonstem kan verraderlijk zijn hoor
Intelligent, but fucked up.
pi_71193350
quote:
Jaa stoer man
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:50:23 #17
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71193422
Misschien voorkomen door *onbekend* niet op te nemen?
How can I make this topic about me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')