Vastquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:18 schreef Muzz_ het volgende:
Als ik niets te doen heb, hou ik ze zo lang mogelijk aan de lijn en maak ik ze helemaal gek (ethische discussies voeren met 17-jarige belmiepjes). Mijn kwaadaardige hobby.
Right, dit zegt iedereen, maar niemand doet het echt. Internetheld.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:18 schreef Muzz_ het volgende:
Als ik niets te doen heb, hou ik ze zo lang mogelijk aan de lijn en maak ik ze helemaal gek (ethische discussies voeren met 17-jarige belmiepjes). Mijn kwaadaardige hobby.
Hoe heet die komiek toch ook alweer waarvan je dit gejat hebt, pas nog gezien, kan niet op de naam komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zeg dat het idd ongelegen is en of ik ze later op hun privenummer terug mag bellen
Dan zeggen ze dus eeeeeuh nee
Dan zeg ik: Waarom bel je mij dan op mijn privenummer
Scherpquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zeg dat het idd ongelegen is en of ik ze later op hun privenummer terug mag bellen
Dan zeggen ze dus eeeeeuh nee
Dan zeg ik: Waarom bel je mij dan op mijn privenummer
Ik ken het, het leukste is bij een bedrijf 10x doorverbinden naar 20 zogenaamd verschillende delen binnen een bedrijf.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:18 schreef Muzz_ het volgende:
Ik heb dat niet gejatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:25 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Hoe heet die komiek toch ook alweer waarvan je dit gejat hebt, pas nog gezien, kan niet op de naam komen.
Ik heb zonder grappen een keer afgesproken met een meisje dat mij belde namens ABN Amroquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:19 schreef twiFight het volgende:
[..]
Right, dit zegt iedereen, maar niemand doet het echt. Internetheld.
Jaa stoer manquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:18 schreef Muzz_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |