abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71187954
Vandaag 4 mails verzonden om ons adres te wijzigen bij ZK mededeling aldaar is dat ze dat niet doen dat ze het adres uit het GBA volgen...alleen schrijven wij ons in overleg ivm een langdurige verbouwing pas dec-jan in op het nieuwe adres.
Zou toch wel graag mijn post willen ontvangen...
Iemand bekend hiermee?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:09:52 #2
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_71187989
TPG verhuisservice? Sturen je post maandenlang door. Zonder GBA-gedonder.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_71188012
Wat ontwijk je waardoor je je nog niet op je nieuwe adres in laat schrijven, waar je blijkbaar dan wel woont?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_71188321
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:07 schreef Ml-etje het volgende:
Vandaag 4 mails verzonden om ons adres te wijzigen bij ZK mededeling aldaar is dat ze dat niet doen dat ze het adres uit het GBA volgen...alleen schrijven wij ons in overleg ivm een langdurige verbouwing pas dec-jan in op het nieuwe adres.
Zou toch wel graag mijn post willen ontvangen...
Iemand bekend hiermee?
Unive doet dit ook (of de jouwe moet toevallig ook Unive zijn.

Krijg dus inderdaad mijn post nog steeds op mijn oude adres... (en ja ik sta al wel ingeschreven bij GBA, maar ja zo'n wijziging duurt even schijnbaar).

TNT doorstuurservice is sowieso wel handig denk ik?
pi_71188329
Verhuisservice heb ik weinig trek in eerlijk gezegd ga niet voor een dwarsliggende verzekering daarvoor betalen (zuuunnig ik weet het ) Heb alles al keurig aangeschreven en de zorgverz is de enige die dwars ligt.

@rene90 ik ontwijk niets, we wonen er gewoon niet verbouwen er alleen.
Slapen de eerste tijd nog wel in onze huurwoning maar als het vordert (lees als we onze spullen er kwijt kunnen) gaan we misschien wel een caravan/familie/vrienden opzoeken. We wonen er niet dus kregen we het advies ons er niet in te schrijven.

Vraag me ook nu wel af hoe doen ze dat met mensen met n postadres??
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:26:15 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_71188465
TPG verhuisservice idd. Kost je idd wel een beetje, maar daar kies je zelf voor.

[edit] als de zorgverzekering het enige is, waarom laat je het daar niet gewoon bij dan? Moet je af en toe even de post bij je huidige adres nog checken, maar zo vaak krijg je vast ook niet post van ze.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_71188667
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:26 schreef twiFight het volgende:
TPG verhuisservice idd. Kost je idd wel een beetje, maar daar kies je zelf voor.

[edit] als de zorgverzekering het enige is, waarom laat je het daar niet gewoon bij dan? Moet je af en toe even de post bij je huidige adres nog checken, maar zo vaak krijg je vast ook niet post van ze.
Ik woon er dan niet meer hé dus dan ga/kan ik het ook niet checken.
En inderdaad heb wel zoiets van dan toch geen post maar lijkt mij dat er een oplossing moet zijn.
Zoals het trias ons wel aanbood (beide andere zorgverzekering).

Hierbij antwoord ik op uw e-mail over uw adreswijziging, die wij ontvingen op 20-07-2009.

Dank u voor uw email.

We kunnen een correspondentieadres invoeren, zou u zo vriendelijk willen zijn uw oude adresgegevens en nieuwe adresgegevens met relatienummer naar ons te emailen. Deze mail zullen we doorsturen naar de afdeling polisbeheer,

Ik ga ervan uit u voldoende ingelicht te hebben, rest mij u een prettige dag te wensen.

Voor informatie over onze overige producten nodigen wij u van harte uit om ook eens te kijken op onze website www.trias.nl. Ook voor het stellen van (aanvullende) vragen kunt u terecht op onze site.
pi_71189256
Niemand met een postadres en zilveren kruis???
pi_71189292
Als je nieuwe adres bestaat, kun je dat toch als correspondentie-adres gebruiken?
Moet geen probleem zijn hoor. Bij VGZ was dat gewoon mogelijk en dat moet bij jouw ZV ook gewoon kunnen.
Zelfs bij de belastingdienst kan het!
En zelfs bij de IBG lukte het (wel met een omweg, ik moest er wel voor bellen).
Gewoon even bellen ipv mailen.
pi_71189364
Bij IBG moest ik mezelf als mijn bewindvoerder instellen om een postadres te kunnen gebruiken, mogelijk kan het op die manier bij ZK ook.
Dat gaat een email-callcentermiep niet weten dus beter bel je even.
pi_71189425
Thanks voor de tip..ik had helaas twee keer een dame die mail en tel riep neee dat kunnen we niet handmatig moet via GBA!!
Heb de mail van Trias even naar ze doorgeklikt met de vraag waarom het daar wel kan .
pi_71191509
Ben benieuwd of het gaat lukken.
Anders gewoon dreigen met het nemen van een andere ZV.
pi_71191657
Ja dat helpt nu niet echt zo half in het jaar.
En bovendien krijg ik een leuke korting via werkgever.
Ga in ieder geval die mails printen en duidelijk aangeven dat ik geen verantwoording neem voor het niet ontvangen van de post op het door mij gekozen adres.
Kunnen ze niet miepen ook achteraf.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 juli 2009 @ 20:35:48 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71192863
Neem een postbus. Kost je een tientje per maand. Zou wel eerst informeren of ze dat wèl accepteren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71193073
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Neem een postbus. Kost je een tientje per maand. Zou wel eerst informeren of ze dat wèl accepteren.
Goed idee maar nee ga geen 10tje voor een dwarsliggende organisatie uitgeven.
Dan toch geen post, ook geen rekeningen best hoor
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:59:05 #16
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_71193748
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
Ja dat helpt nu niet echt zo half in het jaar.
En bovendien krijg ik een leuke korting via werkgever.
Ga in ieder geval die mails printen en duidelijk aangeven dat ik geen verantwoording neem voor het niet ontvangen van de post op het door mij gekozen adres.
Kunnen ze niet miepen ook achteraf.
Ik gok dat je daar niet zo sterk mee staat. Uit de voorwaarden (waar je mee akkoord bent gegaan bij het afsluiten van je verzekering):
quote:
U (verzekeringnemer) bent verplicht binnen een maand aan ons kennis te geven van alle gebeurtenissen die voor een juiste uitvoering van de zorgverzekering van betekenis kunnen zijn, zoals eindiging verzekeringsplicht, verhuizing, echtscheiding, geboorte, overlijden, e.d. Kennisgevingen aan u (verzekeringnemer), gericht aan uw laatst bekende adres worden geacht u (verzekeringnemer) te hebben bereikt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Moderator dinsdag 21 juli 2009 @ 21:04:38 #17
155227 crew  Guppy
dus
pi_71193939
kun je niet gewoon aan de nieuwe bewoner vragen of ie je post doorstuurt? geef je m n velletje postzegels, is dat ook geregeld.

of is er geen nieuwe bewoner?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_71194156
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ik gok dat je daar niet zo sterk mee staat. Uit de voorwaarden (waar je mee akkoord bent gegaan bij het afsluiten van je verzekering):
[..]

wel met hun reactie op papier.
pi_71194166
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik betwijfel dat het je je bij het GBA kan inschrijven alszijde wonende in een postbus?

denk dat je even met de nieuwe bewoner moet overleggen over eventuele post, of gewoon vast moet inschrijven in het GBA.
  Moderator dinsdag 21 juli 2009 @ 21:15:07 #20
155227 crew  Guppy
dus
pi_71194342
Of vraag anders automatisch incasso aan? Hoef je ook geen post van ze te missen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_71194360
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
kun je niet gewoon aan de nieuwe bewoner vragen of ie je post doorstuurt? geef je m n velletje postzegels, is dat ook geregeld.

of is er geen nieuwe bewoner?
Huurhuis dus geen idee nog (pas als wij opzeggen gaan zij zoeken).
pi_71194421
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Of vraag anders automatisch incasso aan? Hoef je ook geen post van ze te missen.
Heb al automatische incasso alleen bepaalde dingen doen ze daar weer niet mee. Tandartsverz gaat bijv rechtstreeks naar hen, wat er niet onder valt is het schroeven aan een beugel en dat komt dan weer via hen naar mij.
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 06:59:49 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_71204154
pff, ze maken het er niet makkelijk op. en de buuf? kan die niet tijdelijk een sleutel houden van het huis, zodat die af en toe de post ophaald? desnoods in overleg met de woningbouw?
pi_71206399
ehmm we gaan weg voor de buufjes hier
Maarrrrr Trias heeft me geholpen bij ZK een lampje te doen aan gaan

Ik kan uw woonadres niet aanpassen, maar ik heb per 22 juli 2009 een postadres ingebracht.
Vanaf genoemde datum zenden wij dan ook uw post naar: ***** te ****

Nou als ze dan de datum op 1 augustus zetten is het goed neehoor de lieve mensen die er nu nog wonen pakken onze post wel aan.
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 11:14:12 #25
155227 crew  Guppy
dus
pi_71208093
Eind goed al goed dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')