Unive doet dit ook (of de jouwe moet toevallig ook Unive zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:07 schreef Ml-etje het volgende:
Vandaag 4 mails verzonden om ons adres te wijzigen bij ZK mededeling aldaar is dat ze dat niet doen dat ze het adres uit het GBA volgen...alleen schrijven wij ons in overleg ivm een langdurige verbouwing pas dec-jan in op het nieuwe adres.
Zou toch wel graag mijn post willen ontvangen...
Iemand bekend hiermee?
Ik woon er dan niet meer hé dus dan ga/kan ik het ook niet checken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:26 schreef twiFight het volgende:
TPG verhuisservice idd. Kost je idd wel een beetje, maar daar kies je zelf voor.
[edit] als de zorgverzekering het enige is, waarom laat je het daar niet gewoon bij dan? Moet je af en toe even de post bij je huidige adres nog checken, maar zo vaak krijg je vast ook niet post van ze.
Goed idee maar nee ga geen 10tje voor een dwarsliggende organisatie uitgeven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Neem een postbus. Kost je een tientje per maand. Zou wel eerst informeren of ze dat wèl accepteren.
Ik gok dat je daar niet zo sterk mee staat. Uit de voorwaarden (waar je mee akkoord bent gegaan bij het afsluiten van je verzekering):quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
Ja dat helpt nu niet echt zo half in het jaar.
En bovendien krijg ik een leuke korting via werkgever.
Ga in ieder geval die mails printen en duidelijk aangeven dat ik geen verantwoording neem voor het niet ontvangen van de post op het door mij gekozen adres.
Kunnen ze niet miepen ook achteraf.
quote:U (verzekeringnemer) bent verplicht binnen een maand aan ons kennis te geven van alle gebeurtenissen die voor een juiste uitvoering van de zorgverzekering van betekenis kunnen zijn, zoals eindiging verzekeringsplicht, verhuizing, echtscheiding, geboorte, overlijden, e.d. Kennisgevingen aan u (verzekeringnemer), gericht aan uw laatst bekende adres worden geacht u (verzekeringnemer) te hebben bereikt.
wel met hun reactie op papier.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik gok dat je daar niet zo sterk mee staat. Uit de voorwaarden (waar je mee akkoord bent gegaan bij het afsluiten van je verzekering):
[..]
Ik betwijfel dat het je je bij het GBA kan inschrijven alszijde wonende in een postbus?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Neem een postbus. Kost je een tientje per maand. Zou wel eerst informeren of ze dat wèl accepteren.
Huurhuis dus geen idee nog (pas als wij opzeggen gaan zij zoeken).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
kun je niet gewoon aan de nieuwe bewoner vragen of ie je post doorstuurt? geef je m n velletje postzegels, is dat ook geregeld.
of is er geen nieuwe bewoner?
Heb al automatische incasso alleen bepaalde dingen doen ze daar weer niet mee. Tandartsverz gaat bijv rechtstreeks naar hen, wat er niet onder valt is het schroeven aan een beugel en dat komt dan weer via hen naar mij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Of vraag anders automatisch incasso aan? Hoef je ook geen post van ze te missen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |