Werk je dan geen kliekjesgedrag in de hand? Straks wordt PUB alsnog geslotenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Misschien ook geen verkeerd idee, maar het leek ons juist zo leuk om echt een doel te hebben en samen een "opdracht" te volbrengen. Dat versterkt de groepsbeleving!
Ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, ik wil meedoen. Mag ik wel peuken bij me hebben, tegen de stress?
Kliekjes zijn er toch al.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Werk je dan geen kliekjesgedrag in de hand? Straks wordt PUB alsnog gesloten
Happy slapping versterkt het groepsgevoel ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Misschien ook geen verkeerd idee, maar het leek ons juist zo leuk om echt een doel te hebben en samen een "opdracht" te volbrengen. Dat versterkt de groepsbeleving!
Als jij gaat, ga ik ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:53 schreef Juicyhil het volgende:
Wel in het donker in het bos he![]()
![]()
![]()
ga ik in het jongste team
sorryquote:
Dat is toch juist vetquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Leuk initiatief, maar no way dat ik zonder mobiel of geld op stap ga
. Wil er over nadenken, maar ligt maar net aan de datum enzo
Tja ik ben nogal afhankelijk van een bepaalde eetlust zo af en toequote:
Dan neem je maar een Mars mee.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja ik ben nogal afhankelijk van een bepaalde eetlust zo af en toe
Dan heb ik een flink voedsepakket meequote:
Inderdaad, geen geld, geen telefoon, maar geen eten zie ik nergens staan... Ik neem denk ik gewoon (als ik ga/ als het doorgaat) een tas met voedsel mee, voor mezelf uiteraard, want ik deel nooit uit (aangezien niemand iets van mij aan wil nemen, zie gisterquote:
Want?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan heb ik een flink voedsepakket mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |