*Wil jij hierbij? Post dit dan in dit topic.quote:Deelnemers
DroppingteamsTijgertje Blaxje Nijnja Blckbb NoelGallagher ...
BriefingDark_Angelus -SG- ...
VervoerBrocco (voor 10 personen) ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Laten we vooral positief blijven denken.quote:
Gewoon een nachtje doorhalen denk ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:31 schreef blckbb het volgende:
Ik doe mee, for sure.
Gaat 't ook nachten kosten of?Buiten in de wildernis sloapen enzo?
Blijf positief. Het kost een hoop werk om dit op poten te krijgen, maar ik denk dat het een dusdanig leuk idee is, dat het potentie heeftquote:
Voor zover ik weet hoeft het niet zoveel te kosten. Alleen als je heel veel bier wilt meenemen. Natuurlijk moeten de kosten voor de benzine die gebruikt wordt om ons ergens af te zetten wel gedekt worden. Maar ik verwacht niet dat dat veel zal kosten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:31 schreef blckbb het volgende:
Ik doe mee, for sure.
Gaat 't ook nachten kosten of?Buiten in de wildernis sloapen enzo?
Ik heb een hekel aan kampersquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kunnen we er niet gewoon een kamper meet van maken?
Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kunnen we er niet gewoon een kampeer meet van maken?
dat we een dag of twee op een camping gaan zitten en bier drinken en circle jerken / soppen.quote:
Ergens een paar tentjes midden in een verlaten bos neer zetten. Een spook-meetquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat we een dag of twee op een camping gaan zitten en bier drinken en circle jerken / soppen.
Dat ga ik komende week al doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat we een dag of twee op een camping gaan zitten en bier drinken en circle jerken / soppen.
mja alleen dan wel op een plek waar je niet ongewenst in je kont geneukt wordt door een paar homo'squote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ergens een paar tentjes midden in een verlaten bos neer zetten. Een spook-meet
Dat gaat toch niet werken. Enkel met een base campquote:
Ja, dat jullie dat nou in Drenthe elk weekend doen kunnen wij niks aan doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet werken. Enkel met een base campdan kan je best van die dingen doen. Maar vanuit huis naar punt X en dan van punt X naar punt Z om vervolgens weer gewoon naar huis te gaan is ook lame
Nazitten bij een illegaal kampvuur met bier drank en cola
Je zou hier idd zomaar midden in het bos kunnen gaan zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat jullie dat nou in Drenthe elk weekend doen kunnen wij niks aan doen
Daar hebben ze niet eens veldwachters meerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zou hier idd zomaar midden in het bos kunnen gaan zittengeen veldwachter die je tegenkomt
moet je op de utregse heuvul rugg prowberwen
Ik hoor, fiets wil wat organiseren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zou hier idd zomaar midden in het bos kunnen gaan zittengeen veldwachter die je tegenkomt
moet je op de utregse heuvul rugg prowberwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Misschien ook geen verkeerd idee, maar het leek ons juist zo leuk om echt een doel te hebben en samen een "opdracht" te volbrengen. Dat versterkt de groepsbeleving!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja alleen dan wel op een plek waar je niet ongewenst in je kont geneukt wordt door een paar homo's![]()
[..]
Dat gaat toch niet werken. Enkel met een base campdan kan je best van die dingen doen. Maar vanuit huis naar punt X en dan van punt X naar punt Z om vervolgens weer gewoon naar huis te gaan is ook lame
Nazitten bij een illegaal kampvuur met bier drank en cola
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |