Het draait toch alleen maar om LIVE.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:26 schreef nuget het volgende:
klopt maar ze herhalen de beelden toch wel dus niet zeiken
waarom.. het was vrij duidelijk wie er ging winnen lijkt me...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:28 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Het draait toch alleen maar om LIVE.![]()
quote:Ik ben dus een van die mensen die elke dag lekker even de Tour kijkt, en vandaag was daar geen uitzondering op.
Dan nog. Je zit lekker de hele dag te kijken (niks mis mee) maar op het moment suprême valt het beeld weg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:31 schreef nuget het volgende:
[..]
waarom.. het was vrij duidelijk wie er ging winnen lijkt me...
Ik weet ook al wie de Tour gaat winnen, dus zou ik volgens die redenatie geen enkele etappe meer hoeven zien..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:31 schreef nuget het volgende:
[..]
waarom.. het was vrij duidelijk wie er ging winnen lijkt me...
Dus bij EK Rusland - Nederland 3-1 vlak voor tijd deed jij hem maar vast op een andere zender?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:34 schreef -Datdus- het volgende:
inderdaad maarja we wisten toch wel wie er ging winnen.
Oja? En wat als hij nou zijn stuurtje breekt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:33 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Ik weet ook al wie de Tour gaat winnen, dus zou ik volgens die redenatie geen enkele etappe meer hoeven zien..
ik heb die wedstrijd niet gezienquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:35 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Dus bij EK Nederland - Italie 3-0 deed jij hem maar vast op een andere zender?
Volgens mij heb jij een heel ander EK gezien dan ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:35 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Dus bij EK Rusland - Nederland 1-3 vlak voor tijd deed jij hem maar vast op een andere zender?
die keek ik niet want ik wist gewoon dat Guus ging winnen............nou goedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:35 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Dus bij EK Rusland - Nederland 3-1 vlak voor tijd deed jij hem maar vast op een andere zender?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |