Pics?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik ken echt zo'n neger met uitpuilende ogen
Dat is discriminerendquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Maar OT: eens met klacht, en dan helemaal macho rondlopen, terwijl ze zo'n dikke KFC buik hebben. Ransapen dat ze zijn, komt echter ook wel voor bij van die sjonnies hier
Ga dan eens even rap foto's maken voor je ome beelz.quote:
Ik zal mn best doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Ga dan eens even rap foto's maken voor je ome beelz.
Braafquote:
Wat een walgelijk ordinaire mensenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:02 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Dat is discriminerendvolgens deze niggers
[ afbeelding ]
Helemaal eens.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:02 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Dat is discriminerendvolgens deze niggers
[ afbeelding ]
Heb je nog sperma van me in je oog of ben je gewoon echt te scheel om te zien dat je die laatste R niet kan zien omdat ie een beetje is omgevouwen aan de zijkantquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
'NIGGE' ?![]()
Negers die dom zijn en niet kunnen spellen![]()
Pleonasme
Ik weet niet hoe jij uitgaatquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:52 schreef Aurelianus het volgende:
Geef ze een handdoekje. De maatschappij, dat ben jij.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Heb je nog sperma van me in je oog of ben je gewoon echt te scheel om te zien dat je die laatste R niet kan zien omdat ie een beetje is omgevouwen aan de zijkant
Dit is m'n favoriete scene uit die film:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:49 schreef Saaaaab het volgende:
Dit zal wel zo ongeveer zijn wat TS bedoelt!
Jij mag er wezen, dus ga niks naars zeggenquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee er is niks omgevouwen, die letter R die staat er gewoon niet op, of heb ik te hard in je oog geswaffeld dat je het niet goed kan zien ?
Et was dus wel mijn sperma in jouw oogquote:
Niet mijn oog he.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Et was dus wel mijn sperma in jouw oog!
Nee bij jou waarschuw ik altijd als ik komquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Dat zijn Kelis und Nas.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een walgelijk ordinaire mensen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:55 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Jij mag er wezen, dus ga niks naars zeggen![]()
Zoals ik al eerder zei dit heb ik meegemaakt bij verschillende tenten.
Héy, ik zie zelfkennis.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
'NIGGE' ?![]()
Negers die dom zijn en niet kunnen spellen![]()
Pleonasme
Nee, dat ken ik niet, nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:45 schreef NoFidea het volgende:
Je kent ze vast wel ze lopen dan met een ontbloot bovenlijf
Als iemand zó gebouwd is en zó danst op de dansvloer, dan mag het.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:49 schreef Saaaaab het volgende:
Dit zal wel zo ongeveer zijn wat TS bedoelt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |