Woops klopt ruiten of harten. Wat versta jij onder mietjes mode?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:23 schreef El_Psycho het volgende:
Ruiten of Harten koningin bedoel je....
[edit]
En je kan hem waarschijnlijk gewoon uitspelen door 2 stapels te vormen met alle Harten en Schoppen en Ruiten en Klaveren naar boven te werken. Bovendien speel je in mietjes mode.
[/edit]
[edit2]
Nu lette ik niet op
[/edit]
Niet vegasquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Woops klopt ruiten of harten. Wat versta jij onder mietjes mode?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:58 schreef Slickk het volgende:
Je kunt die stapel met die boer toch gewoon verplaatsen, 1 vakje naar links?
Daarnaast zie ik twee open ruimtes en daar kun je alle kaarten plaatsen die je wilt.
Volgens mij kan dat gewoon, zo speel ik het wel altijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er klopt niks van wat je allemaal beweert.
Probeer het maar eens, dat lukt niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:02 schreef Slickk het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat gewoon, zo speel ik het wel altijd.
Hmm ja, klopt, het lukt niet. Naja, dat dacht ik altijd, jaren niet meer gespeeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Probeer het maar eens, dat lukt niet.
wtf boeit de scoretelling mij nou weer met je vegasquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:53 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Niet vegas(ik kan helaas niet zien of je 1 of 3 kaarten per keer trekt, bij 1 kaart: dubbel mietjes mode).
Falert:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:32 schreef BlackLining het volgende:
Ik werd net ook gepwnd door patience..
[ afbeelding ]
Patience is tofquote:
Eenmaal op de eindstapel kunnen ze toch niet meer terug?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Falert:
1 Ruiten koningin op klaver koning
2 Ruiten boer op klaver koningin
3 Klaver tien op ruiten boer
4 ???
5 Profiteer!
Nope kijk nog is:Pquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Falert:
1 Ruiten koningin op klaver koning
2 Ruiten boer op klaver koningin
3 Klaver tien op ruiten boer
4 ???
5 Profiteer!
Jewelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:54 schreef Xebber het volgende:
[..]
Eenmaal op de eindstapel kunnen ze toch niet meer terug?
Je legt toch je rode boer op de zwarte vrouw, gast. Jezus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Koning zwart Queen rood Boer zwart en die 10 is toch ook al zwart
Oh wacht Vegas was die modus met dat rode kruisje, dat is echt bloedirritantquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
wtf boeit de scoretelling mij nou weer met je vegas
ik trek trouwens wel 3 kaarten omdat 1 kaart wel heel makkelijk is
Die kan je nog gewoon winnen..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:32 schreef BlackLining het volgende:
Ik werd net ook gepwnd door patience..
[ afbeelding ]
Freecell is voor huisvrouwen. Patience Vegas, dat is die shit. Het staat ook in de bijbel. "U zult niet gokken, tenzij het patience vegas-style is. Zeker geen freecell, dat is voor de romeinse overheerser."quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Freecell is voor huisvrouwen. Patience Vegas, dat is die shit. Het staat ook in de bijbel. "U zult niet gokken, tenzij het patience vegas-style is. Zeker geen freecell, dat is voor de romeinse overheerser."
Je mag maar 3 keer een rondje langs de kaarten maken in plaats van voor eeuwig.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Wat is Patience Vegas anders dan de normale Patience dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |