quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan voel ik me toch heul niet welkom.
quote:
Insteken, omslaan, doorhalen en af laten gaanquote:
Eigenlijk een ex ding maar ik vond dat altijd bere leuk.. En met velen kom je tot een oplossing ..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Das bij ons ook een familieding. Mijn oma maakte ze (5 sterren zelfs!), mijn moeder maakte ze en ik waag me er zelf ook weleens aan.
ja maar daar heb ik er nog een paar van en dan moet ik ook nog deze vage en nog andere vage puzzels, dat is dan net iets téquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die eerste is al opgelost toch?
Met derde letter een t en A als startletter
Deze tweede moeten even wat meer letters komen, want zo is ie niet op te lossen....
Welke spammers? Heb ik nooit last van anders.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:49 schreef FANN het volgende:
Talitha....is tegen de spammers
![]()
![]()
maf zooitje hier......
Ken ik nietquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Welke spammers? Heb ik nooit last van anders.
Als ik jou niet mag PM-en, dan jij mij ook niet. Stommerd!
hmm, dan toch maar verder met puzzelenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:54 schreef FANN het volgende:![]()
![]()
![]()
volgens mij wordt die Canadeze neef van mij strakkies het kerkkoor uit geflikkerd,
ik mail hem steeds hollandse liedjes en hij blijft vragen om meer......
ik heb een zooi bagger gestuurd net, pikketanesie er ook maar effe tussen geporpt
en zelfs Tony van Heemschut.....![]()
Ik ook niet, het is een verkapte-kijk-mij-populair-zijn-actie, duuh.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:54 schreef Talitha het volgende:
Welke spammers? Heb ik nooit last van anders.
Ik vroeg hoe 't met 't schaken ging.quote:
Dan loop je uren te piekeren en opeens heb je hem. Das de kick hè?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk een ex ding maar ik vond dat altijd bere leuk.. En met velen kom je tot een oplossing ..
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe 't met 't schaken ging.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is een verkapte-kijk-mij-populair-zijn-actie, duuh.
Tsja, zo blijft 't altijd dakannikniehieeeeequote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:57 schreef FANN het volgende:
ehhhh
nog niet zover gekomen...... geen tijd enzo...
Bij uren haak ik af, ik ben meer van de minuten. Weet ik het na een kwartier nog niet dan begin ik al af te haken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan loop je uren te piekeren en opeens heb je hem. Das de kick hè?
Heb je een fann?quote:
Jaaahh iemand roept wat en je denkt ff na en ploinkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan loop je uren te piekeren en opeens heb je hem. Das de kick hè?
jajajjaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, zo blijft 't altijd dakannikniehieeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |