Nee nog niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
Een dag die in je geheugen gegrift staat?
Neeuh, heeft wel wat zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:16 schreef CarOnline het volgende:
Pietje, wil jij de TT even veranderen in: 'Het is ook nooit goed'?
Pietje toch!quote:
Ja, ik vond het ook mooi.quote:
True.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:15 schreef CarOnline het volgende:
Nee nog niet.
Maar je weet het maar nooit.
Mooiquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De opstand der nuttelozen.
Welke users dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Pietje toch!
Jij moet gewoon braaf aan dergelijke verzoekjes van users voldoen!![]()
Tenminste, van sommige users dan.
Leuke!quote:
Ja, altijd zeg je datquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuke!
En ariërts.
Of alletwee! Ik zeg altijd maar zo, met een leuke ariërt is het goed kersen eten.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:40 schreef hondjes het volgende:
zo, mijn Canal-digitaal is gebracht..
moest vier maanden wachten, blijkt die monteur 5 straten van mijn huis af te wonen.
Hij zegt ook, het is gewoon een kut bedrijf..alles loopt mis.
Hij gaat me morgen nog wat dingetjes leveren voor mijn tweede t.v. ach ja
zo zie je maar, een goed buur is beter dan Canal digital,,
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De opstand der nuttelozen.
Wat een goed mokkel!quote:
Is misschien wel interessant te weten hoe het tot stand gekomen is.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is misschien wel interessant te weten hoe het tot stand gekomen is.
Ik ging eerst aan de gang met overlappingen (ongeveer dezelfde 'werkzaamheden'), die dus dubbel gedaan worden. Maar op deze manier hou je iedereen wel bezig (zoals op mijn dagbesteding, waar ik 2 middagen per week mijn middag besteed). Om dit koste wat het kost in stand te houden, zorgen de rode lijnen voor een stevige afbakening.
Iedereen is op zijn eigen vlak nutteloos bezig (of eigenlijk 3 van de 4 vlakken nutteloos, maar welk vlak dan wel nuttig is, is willekeurig), waarbij ook nog opvalt dat de mensen die compact werken, de zaken helderder doen.
Het idee van de titel 'De opstand der nuttelozen' komt voort uit de verzonnen situatie dat er te weinig griepprikken beschikbaar zijn, bij een epidemie.
Er wordt besloten dat de werkenden als eerste een prik krijgen.
Maar de nuttelozen pikken dit niet.
Het wordt idd al aardig donker en het begint ook al flink te rommelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:23 schreef Talitha het volgende:
Nou is Eindhoven de afgelopen weken al tig keer overgeslagen door die onweersbuien. Maar vanavond krijgen we de volle laag.
weeronline
Het zit erop buuf, was erg mooi. Nu ff helemaal niks. Geen foon, email, bezoek enz. Lekker hangen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Lietje, hoe is het met u vandaag?!![]()
Nou, dat wordt alle stekkertjes er uit en rommelen maar dan!
-edit- en het lijkt dat het uitsterste venijnige puntje ons ook nog ff mee gaat pakken![]()
Ik ook niet hoor, of het moet giga tekeer gaan, maar dan kan het ook 's nachts gebeuren en dan slaap ik er gewoon doorheenquote:
Fijn dat het mooi was. En even helemaal niks nu lijkt me ook wel fijn voor je...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het zit erop buuf, was erg mooi. Nu ff helemaal niks. Geen foon, email, bezoek enz. Lekker hangen.![]()
Ik haal nooit de stekkers eruit.
quote:
Morgen tochquote:
Volgens mij staat die Pm van haar uit ...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:48 schreef Talitha het volgende:
O, en FANN: tis leuk als je PM't, maar minder als ik dan niet terug kan PM-en. Heb je me geblokt ofzo?
Maar ze kan zelf wel pm-en dan? Vreemd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij staat die Pm van haar uit ...Maar weet het niet zeker ..
Alles goed verder (gegaan)
Mooi .. voor zover je er iets aan hebtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ze kan zelf wel pm-en dan? Vreemd.
Alles ging zoals gepland.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:48 schreef Talitha het volgende:
O, en FANN: tis leuk als je PM't, maar minder als ik dan niet terug kan PM-en. Heb je me geblokt ofzo?
jah...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ze kan zelf wel pm-en dan? Vreemd.
Alles ging zoals gepland.
quote:De inbox "fann" is niet beschikbaar
Tja je moet ook van goede huizen komenquote:
Oh ja kut tis nog maar dinsdag... Pff ben ff van de rel qua dagenquote:
Nog 1 dagje en dan heb ik weer weekendquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja kut tis nog maar dinsdag... Pff ben ff van de rel qua dagen
Dat dus! Ik vind het echt niet kunnen hoor FANN.quote:
uuuuuuuuuuuh, is dat niet jouw taak?quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuuh, is dat niet jouw taak?
Kee, geef me maar wat knoppies dan ga ik aan de slag.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann slaag geven, ik gun jullie ook wat op z'n tijd.
Heej ik zat laatst een beetje met je te geinen, maar ik wist helemaal niet dat je in een nare periode zatquote:
Eens Litha !!! De drukte hoe vervelend ook is over .. Neem je rustquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
Fijn om te horen dat alles goed gegaan is Talitha, gewoon nu even je rust nemen.
Ik ben net terug van de begrafenis van een achterneefje, net 18 jaar en omgekomen bij een verkeersongeluk. Enig kind, ouders helemaal kapot.![]()
Artikel AD.
Ik neem een borrel en wens jullie een fijne avond.
Geinen is anders een fijne afleiding. Juist in nare periodes.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heej ik zat laatst een beetje met je te geinen, maar ik wist helemaal niet dat je in een nare periode zat
Sterkte
Die troela moet zweepslagen hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kee, geef me maar wat knoppies dan ga ik aan de slag.
Das ontzettend verdrietig BQ. Kinderen horen niet eerder dan hun ouders te gaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
Fijn om te horen dat alles goed gegaan is Talitha, gewoon nu even je rust nemen.
Ik ben net terug van de begrafenis van een achterneefje, net 18 jaar en omgekomen bij een verkeersongeluk. Enig kind, ouders helemaal kapot.![]()
Artikel AD.
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die troela moet zweepslagen hebben![]()
Tis een gouden fokkertje hoor
Ja ok,ik hoopte maar dat ik in mijjn onwetendheid niet onbedoeld iets pijnlijks geroepen had.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geinen is anders een fijne afleiding. Juist in nare periodes.
En thanks Eend.
Ik vind FANN een lieverd, maar deze keer verdient ze straf. Ons gouden Fokkertje.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die troela moet zweepslagen hebben![]()
Tis een gouden fokkertje hoor
Ja dat is inderdaad een dramatisch verhaalquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
Artikel AD.
Ik kan me alleen maar herinneren dat ik moest lachen, dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ok,ik hoopte maar dat ik in mijjn onwetendheid niet onbedoeld iets pijnlijks geroepen had.
Moest even terug in mijn herinnering, maar geloof van niet
Toch?
thanksquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:35 schreef Deisyy het volgende:
Dus het is achter de rug Talitha, fijn dat het een mooin afscheid was en dan is het nu tijd om een beetje tot jezelf te komen.
Sterkte
Phewquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan me alleen maar herinneren dat ik moest lachen, dus dat zit wel goed.
Ja waarom eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
thanks
Wrom heb je eik Katrien als ava? Vraag ik me zomaar opeens af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |