abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 13:25:40 #126
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71212392
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hoezo, je gaat toch geen 50 euro extra uitgeven voor een toetsenbord ofzo?!
Nou ja, ik hou wel van die platte toetsenborden
pi_71212410
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
Maar eeuh, werkt een draadloos mac-toetsenbord ook i.c.m. een echte pc?
Ik geloof van wel..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_71212452
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:25 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Kijk dan ook eens naar de Logitech Illuminated. . Super toetsenbord!
pi_71212458
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik geloof van wel..
Wat doet je Apple-icoontje ding shizzle dan?
pi_71212478
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:25 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik heb een Logitech toetsenbord van 25 euro en die doet het prima. Ik snap echt niet waarom je 80 euro gaat betalen voor zoiets hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 13:30:28 #131
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71212592
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik heb een Logitech toetsenbord van 25 euro en die doet het prima. Ik snap echt niet waarom je 80 euro gaat betalen voor zoiets hoor.
Die van mij (super plat) was 19,95
pi_71212614
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:30 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Die van mij (super plat) was 19,95
Nou dan!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_71212636
Ik had laatst zo'n mini usb kabel maar probeerde die in mijn pa zijn ibook te doen.. Heel dat ding dus naar de klote. Wist ik veel dat dat een firewire aansluiting was.
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 13:32:05 #134
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71212649
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nou dan!
Nou ja, het was maar een vraagje. Want als die mac-rommel ook te gebruiken is bij een echte pc dan snap ik al wat beter waarom je zoiets koopt.
pi_71212673
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef kurk_droog het volgende:
Ik had laatst zo'n mini usb kabel maar probeerde die in mijn pa zijn ibook te doen.. Heel dat ding dus naar de klote. Wist ik veel dat dat een firewire aansluiting was.
Ja, dat is een goede reden om geen mac te kopen
pi_71212683
quote:
Dan ben wel een redelijk lompe Harrie als je dat voor elkaar hebt gekregen. Vast ook van het volk dat een DIMM verkeerd om kan installeren en dus eigenlijk ver weg moet blijven van PC's en gewoon lekker een Mac moeten kopen omdat ze er stiekum de ballen van snappen. Al denken ze zelf uiteraard van wel.
pi_71212754
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dan ben wel een redelijk lompe Harrie als je dat voor elkaar hebt gekregen. Vast ook van het volk dat een DIMM verkeerd om kan installeren en dus eigenlijk ver weg moet blijven van PC's en gewoon lekker een Mac moeten kopen omdat ze er stiekum de ballen van snappen. Al denken ze zelf uiteraard van wel.
Hij heet Kurk_Droog...
Dit is Harry
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 13:36:58 #138
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71212856
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dan ben wel redelijk kurk_droog als je dat voor elkaar hebt gekregen. Vast ook van het volk dat een DIMM verkeerd om kan installeren en dus eigenlijk ver weg moet blijven van PC's en gewoon lekker een Mac moeten kopen omdat ze er stiekum de ballen van snappen. Al denken ze zelf uiteraard van wel.
pi_71212969
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef Cybey het volgende:

[..]

Wat doet je Apple-icoontje ding shizzle dan?
Function toets wor dus windows:
http://forums.macrumors.com/archive/index.php/t-110793.html
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:00:51 #140
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_71213722
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:04 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Zoals je in mijn eerdere post had kunnen lezen, zei ik dat voor mij een accuduur van een uur meer als voldoende is, Op mijn school zitten overal meer als genoeg stroomaansluitingen, dus je kan hem altijd zo aansluiten op een vrije stopcontact.

De acer van mijn vriendin is juist zeer stevig naar mijn idee.. en de kijkhoek is ook uitmuntend, Hoewel die van de Acer beter is als die van mijn Fuijitsu.. Ik kan gewoon als ik naast haar zit, zo meekijken wat ze aan het doen is. Ook met schoolprojecten kan iedereen zo vanaf zijn eigen plek meekijken op haar scherm.

Struikelpartijen zijn bij ons op school overal verleden zaak, Ze hebben d eoutlets zo gemaakt dat je, zonder een draad over de grond te hoeven laten slingeren, zo je laptop kan opladen.. En anders moeten de mensen hun poten maar optillen..
(Bij mijn laptop gaat de adapter er ook heel makkelijk uit als er aan word getrokken, dus mijn laptop zou niet meegesleept worden mocht iemand over de kabel struikelen..)

Mijn Fuijitsu Amilio doet wat hij moet doen, en hij doet het uitstekend. Tevens is hij zeer stevig(Is al een paar keer gevallen van 1-1.5 meter hoogte) en na 1 jaar intensief gebruik ziet hij er nog zo goed als nieuw uit..

Plastic is trouwens ook goed recyclebaar...
Ik heb een Fujitsu Siemens Amilo. Topapparaat inderdaad! Verder ben ik het ook helemaal met je eens. Apple gebruikers gaan allerlei onzinnige snufjes erbij halen die de doorsnee gebruiker nooit nodig zal hebben om hun dure uitgave te verantwoorden. Wel sad ja. Mijn Amilo is nu al meer dan 3 jaar oud. Hij is na een paar upgrades weer helemaal bij de tijd. Kan dat bij een apple eigenlijk ook?
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:13:08 #141
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_71214108
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 09:33 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Onzin? Pardon? TS vraagt om redenen, en ik geef een aantal punten die voor Mac-gebruikers redenen kunnen zijn. Ik zeg er zelfs bij dat deze redenen niet voor iedereen belangrijk zullen zijn. Leg mij eens uit hoe dat onzin is dan?
Dat zijn toch niet echt DE argumenten voor een Apple he? Als dat zo is flikkert een heel groot deel van de eigenaars van een Macbook toch veel geld in een put want dit zijn natuurlijk geen argumenten voor een gemiddelde gebruiker. Ik denk dat je stoerdoenerij op het schoolplein en haantjesgedrag vergeet. Alle hippe mensen hebben Apple spullen naar weten amper wat we nu eigenlijk echt hebben.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:18:30 #142
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_71214290
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat zijn toch niet echt DE argumenten voor een Apple he?
Persoonlijk vind ik OS X, de lange batterijduur, de software en dergelijke veel belangrijker dan 'status'. Ik neem mijn laptop ook zelden mee naar locaties waar ik er mensen mee de ogen uit kan steken.

Daarnaast was mijn Apple dus goedkoper dan een vergelijkbare Windows-pc op dat moment.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_71214298
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat zijn toch niet echt DE argumenten voor een Apple he? Als dat zo is flikkert een heel groot deel van de eigenaars van een Macbook toch veel geld in een put want dit zijn natuurlijk geen argumenten voor een gemiddelde gebruiker. Ik denk dat je stoerdoenerij op het schoolplein en haantjesgedrag vergeet. Alle hippe mensen hebben Apple spullen naar weten amper wat we nu eigenlijk echt hebben.
Ok.
Mooi.
Duidelijk.

Hier kan wel een slotje op.
pi_71214489
quote:
.
Sukkel.
pi_71214611
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:23 schreef zovty het volgende:

[..]

.
Sukkel.
Sommige mensen zouden ze gewoon zoiets moeten geven:

En dan nog.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:35:41 #146
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_71214911
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:18 schreef zovty het volgende:

[..]

Ok.
Mooi.
Duidelijk.

Hier kan wel een slotje op.
Leolinedance heeft gewoon in z'n hoofd dat Macs duur zijn en uitsluitend als statussymbool worden gekocht, en welk ander argument wie dan ook aandraagt is niet geldig. Hij is nog erger dan de meeste Mac-evenagelisten.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_71215607
De Mac is toch niet zo duur. Vooral niet met die euroknallers.
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:00:40 #148
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_71215677
ik quote even een reactie van tweakers om aan te geven waarom mensen blijkbaar ineens twee duizend vijfhonderd euro van hun bankrekening trekken om een mac te kopen:
quote:
Door plind, woensdag 22 juli 2009 14:55
Score: 0

Ik ben ook overgegaan op een iMac in mei, omdat ik het echt zat was om op naar zo'n knipperend haddisk ledje te zitten staren en 2 minuten lang af te vragen wat Windows in hemelsnaam zit te doen.
blijkbaar zijn het mensen die de hele dag thuis zitten geen ene flikker te doen hebben en maar naar ledjes gaan kijken en liever hebben dat er geen ledje is die aangeeft of er activiteit is ofzo en dus extra ervoor willen betalen ?!?!?!?!?!?!??

Dus de volgende persoon die een mac gaat kopen, stort aub het bedrag op mijn rekening en ik stuur u dit toe:
Je leeft maar één keer...
pi_71215801
Ik gok dat het vooral om het stukje
quote:
en 2 minuten lang af te vragen wat Windows in hemelsnaam zit te doen
ging, snuggere henk.
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:05:23 #150
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_71215842
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:00 schreef cYbErTiM het volgende:
ik quote even een reactie van tweakers om aan te geven waarom mensen blijkbaar ineens twee duizend vijfhonderd euro van hun bankrekening trekken om een mac te kopen:
[..]

blijkbaar zijn het mensen die de hele dag thuis zitten geen ene flikker te doen hebben en maar naar ledjes gaan kijken en liever hebben dat er geen ledje is die aangeeft of er activiteit is ofzo en dus extra ervoor willen betalen ?!?!?!?!?!?!??

Het punt is dat zijn pc vast hing omdat Windows iets op de harde schijf aan het schrijven was, wat hij alleen zag vanwege dat ledje, verder had hij geen idee wat er aan de hand was. En een Mac Mini is geen 2500 euro. Geen enkele consumentenmac is 2500 euro.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')