quote:
Laat maar zitten.  

quote:
Zanger Waylon: "Verhaal weekblad Prive klinkklare onzin"! 
Dit bericht is geplaatst op 29-07-2009 om 09:10:00 
Volgens weekblad Prive zou zanger Waylon de nieuwe liefde zijn van Patricia Paay. Primeurjagers sprak de twee en ... 
Volgens weekblad Prive is de 29 jarige zanger Waylon, die vorige week als eerste Nederlander een platencontract tekende bij Motown, de nieuwe liefde van Patricia Paay (60). 
“Klinkklare onzin”, zegt een verbaasde Waylon wanneer Primeurjagers hem hiermee confronteert. “Ik snap werkelijk niet hoe dit verhaal de wereld is ingekomen. Ik heb echt helemaal niets met Patricia Paay.
We kunnen als mens goed met elkaar opschieten en dat is alles. Ik was zo’n drie weken geleden in de studio voor een plaatopname. Mijn manager Wino, die ook manager is van Gerard Joling en Patricia, vroeg ik of ik na afloop even langskwam bij Popstars.
Ik kan goed opschieten met Gerard, Patricia en Henkjan Smits, dus leek het mij wel leuk. 
Patricia zag mij en ze gaf een knuffel. Ja, zo is gewoon. We hebben toen nog een kopje koffie in de kantine gedronken en dat was het. 
Ik voel me vereerd dat ik aan haar wordt gekoppeld, maar er is echt geen relatie tussen ons. Laat staan dat ik de nieuwe liefde ben. Er is best wel een chemie tussen ons, maar voor de rest was en is er niets wat mij betreft. Dit verhaal is echt uit de lucht gegrepen.
Ook Patricia Paay ontkent tegenover Primeurjagers dat Waylon haar nieuwe liefde is. “Ik voel me vereerd, maar nee hier klopt echt helemaal niets van. Zoals bekend ben ik een groot fan van Waylon.
Hij had vorig jaar Holland Got Talent moeten winnen. Ik was razend dat hij slechts tweede werd. Het contract met Motown bewijst mijn gelijk. We hebben elkaar inderdaad drie weken geleden ontmoet bij een van de opnames van Popstars.
Ik ben nogal een knuffeldier en deed dat ook bij hem. Blijkbaar hebben mensen die dit zagen verkeerd opgevat. Nee, hoor het is klinkklare onzin. Ik heb geen relatie met Waylon”.

Toch jammer hè? 

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.” 
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'