Ik denk dezequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:17 schreef Duderella het volgende:
Ik hoop wel dat ze geneukt hebben (gewoon, voor de leuk, voor Ptwish), maar dat ze toen lachend uit bed is gesprongen in een leuk ochtenddingetje omdat ze wel wat beters te doen heeft verder.
Zoals Eddem een poot uitdraaien. - Begrijpt iemand die opmerking uit één van de gescande (Dank!) artikelen, over zijn 'zaak verkopen, als voorwaarde voor de scheiding'?
Zo, die neuken écht wel!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
Ptwish en Waylon varen allebei mee op het Gay-bootje van Geer.
En hij benadrukte nog maar eens dat hij zéker wist dat ze elkaar heel aardig vinden, maar dat ze echt niets met elkaar doen. Ze trekken zich echter weinig aan van de roddels en dus zijn ze gewoon allebei als genodigden op de boot aanwezig om het feest mee te vieren.
Zou ze morgen die hoed opzetten, maar dan in het roze of zilver?quote:
Als ze slim is, laat ze niet té veel zien, want het is beter voor de scheiding als ze de eenzaam achtergebleven vrouw is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou ze morgen die hoed opzetten, maar dan in het roze of zilver?![]()
En als ik haar was zou ik heel de tijd een beetje klef om MrMotown zijn nek gaan hangen, levert weer leuke foto's op voor Eddem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |