Ik vind het ook best een charmante verschijning, een echte man ipv barbieboyquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind het best een aantrekkelijke kerel
En of het nou echt haar nieuwe liefde is of niet, Ptwish heeft het in elk geval prrrrrrrrima naar haar zin zo te zien!
Super fijn voor Patries,en zij leeft nu misschien wel veel komplieter dan heel die Micky Hoogendijk.Niks karma voor Micky.Het heeft zo moeten zijn voor Ptwishquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Geweldig!!!![]()
Go Patries, Go!!!!
Ze had aluhoedje Eddem allang aan de kant moeten zetten.
http://www.at5.nl/artikel(...)met-rijke-havenbaronquote:Ik heb ooit tegen hem gezegd: Hans, als er ooit iets gebeurt tussen Adam en mij sta je op mijn lijstje
Is Hans trouwens eerder getrouwd geweest,heeft ie kinderen en event kleinkinderen..Details pleasequote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ze wilde toch een nóg jongere partner? En dan komt ze hier mee aanMaar wel leuk hoor
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:33 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik vind het ook best een charmante verschijning, een echte man ipv barbieboy
Wat maakt het uit, hij heeft geld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:12 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Is Hans trouwens eerder getrouwd geweest,heeft ie kinderen en event kleinkinderen..Details please![]()
![]()
![]()
![]()
En dan wil hij het ook nog eens doen met Patwiesj, de enige vraag nu is natuurlijk of hij net zo rijk is als die suikeroom van Tatjanaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, hij heeft geld.
Gelukkig! Ik dacht al dat ik de enige was met deze mening.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:32 schreef conleche het volgende:
Ik vind hem zo booooooring. Zo bobo-achtig en zonder sjeu.![]()
Kom op Patries, dat kan je beter!!
Ik vind Hans ook niet knapquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik dacht al dat ik de enige was met deze mening.
Bron: Telegraafquote:'Wethouder te oud voor Patricia Paay'
van onze redactie
AMSTERDAM - Volgens Yvonne Keeley, de zus van Patrica Paay, is het uitgesloten dat het Holland's Got Talent-jurylid een relatie heeft met de Rotterdamse wethouder Hans Vervat. "Patricia valt op jongere mannen."
Patricia en Hans werden afgelopen weekend samen gefotografeerd in Amsterdam, maar Yvonne weet zeker dat er niets aan de hand is. "Ik weet het zeker, want zussen vertellen elkaar alles", vertelt ze in het AD.
Bovendien zouden zowel Hans en Patricia elkaars 'type' niet zijn. "Simpelweg omdat Patricia op jongere mannen valt en Hans op jongere vrouwen. Natuurlijk Hans is een charmante man, lief en heeft altijd wat interessants te vertellen. Maar we kennen hem al zo lang, hij hoort gewoon bij de familie."
Als Patricia wil heeft ze in ieder geval zó een nieuwe liefde. Ze liet eerder weten aan aandacht van mannen geen gebrek te hebben: "Ik heb allemaal smsjes, ik krijg mailtjes. Ze willen allemaal! Kind, ik heb geen tijd!'
Dat staat er toch ook? Dat Yvonne Keeley, zus van Patricia, dat zegt?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens Yvonne haar zus..zojuist gelezen in Telegraaf.
Rustig jij ja..ik zegt dat ik zojuist gelezen hebt in de telegraaf maar niet hierquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook? Dat Yvonne Keeley, zus van Patricia, dat zegt?
Wat rustig? Ik vraag het toch alleen maar, wat je bedoelde?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Rustig jij ja..ik zegt dat ik zojuist gelezen hebt in de telegraaf maar niet hier
Vind ik ook ja. Wel 'oud', maar een leuke beetje jongensachtige uitstraling.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:33 schreef silence_s het volgende:
Leuke man om te zien, goede uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |