Dat dus.quote:
Omdat ALS je het haalt (moet je A op tijd zijn; B het nog maar halen ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:14 schreef Mitchelll het volgende:
[..]
![]()
Ja ook zoiets... WAAROM ? theorie examen ... pasfoto ...
Ok ... toch niet logisch ... Maargoed dan maar naar 020 vrijdag voor poging 2quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Omdat ALS je het haalt (moet je A op tijd zijn; B het nog maar halen ook) je dat papiertje krijgt die je later weer moet laten zijn bij het afrijden. Leuk handeltje werd het anders hé, als er geen foto's op zouden staan
omdat je foto op het certificaat komt te staan dat je moet inleveren als je praktijkexamen doetquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:14 schreef Mitchelll het volgende:
[..]
![]()
Ja ook zoiets... WAAROM ? theorie examen ... pasfoto ...
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
Toen hebk een handdoek die in de brommer lag als topje gebruikt
zomg, en die handdoek gebruik je ook om de dikke mat die in je nek groeit droog te deppen als het regent?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ik was ook 1x bijna te laat
Ik was in slaap gevallen in de tuin > spring op de brommer in me blote buik en ren daar snel naar binnen, zegt die vrouw: zonder t-shirt mag je geen examen doen ...
Uiteraard lag mijn t-shirt nog thuis.
Toen hebk een handdoek die in de brommer lag als topje gebruikt ( jeweet wat chicks ook hebben zodat je hun navel nog ziet ) toen werd ik opeens wel toegelaten ...
En in 1x geslaagd dus dat is maar goed ook !
*die handdoek ligt in de brommer voor het geval het regent en het zadel nat is.
De onzin die ik typ nog geloven ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zomg, en die handdoek gebruik je ook om de dikke mat die in je nek groeit droog te deppen als het regent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |