quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat verklaart dan weer dat extra kamertje zonder ramen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat verklaart dan weer dat extra kamertje zonder ramen.
Brandgang is inderdaad de verantwoordelijkheid van alle bewoners die er toegang toe hebben. De riolering lijkt me gewoon de zaak van de gemeente. Maar die zijn nog druk met riool onder de De Ruijterweg. Nou ja druk, ze hebben zich er bij neergelegd dat ze eind week 31 niet gaan halen. Dat was vorige week namelijk al. Ik neem aan dat ze nu genieten van bouwvak.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:23 schreef rollator_GSI het volgende:
vandeweek een mailtje gestuurd naar de wijkservicelijn dat de brandgang en de riolering verzakt is en dat er nu gewoon gaten vallen in het straatje.
Als de borden die er om heen staan goed bekijkt staat er nu ook al week 35 in plaats van 31.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Brandgang is inderdaad de verantwoordelijkheid van alle bewoners die er toegang toe hebben. De riolering lijkt me gewoon de zaak van de gemeente. Maar die zijn nog druk met riool onder de De Ruijterweg. Nou ja druk, ze hebben zich er bij neergelegd dat ze eind week 31 niet gaan halen. Dat was vorige week namelijk al. Ik neem aan dat ze nu genieten van bouwvak.
Stond van de week al in de krant meen ik.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:15 schreef MaleDuck het volgende:
Lekker vaag rollator
Ik hoorde trouwens gister dat er ook een geval van Mexicaanse Griep in Zwijndrecht is...
Zelfs week 35 geloof ik niet. Dat is rond 24 augustus of zoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als de borden die er om heen staan goed bekijkt staat er nu ook al week 35 in plaats van 31.
Week 35 is de laatste week van augustus dus inderdaad 24 aug en verder. Geen idee of ze dat halen, het viel me alleen laatst op dat het veranderd was. Vlakbij het station ligt het ook al wekenlang open.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zelfs week 35 geloof ik niet. Dat is rond 24 augustus of zo
Week 31 hebben ze vakkundig laten verdwijnen. 4 weken uitstel. Waarvan 3 weken bouwvak.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als de borden die er om heen staan goed bekijkt staat er nu ook al week 35 in plaats van 31.
Ja precies, vandaar dat alles al weken stil ligt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Week 31 hebben ze vakkundig laten verdwijnen. 4 weken uitstel. Waarvan 3 weken bouwvak.
Dan hadden ze beter pas na de vakantieperiode aan die weg kunnen beginnen. Ligt het nu aan mij, of kunnen ambtenaren niet logisch nadenken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ja precies, vandaar dat alles al weken stil ligt.
Daar zijn het ambtenaren voor, al word de planning gedaan door de uitvoerder natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter pas na de vakantieperiode aan die weg kunnen beginnen. Ligt het nu aan mij, of kunnen ambtenaren niet logisch nadenken?
TIjdens de vakantieperiode is de hinder natuurlijk minder. Ik denk dat men daarom voor deze periode heeft gekozen. Op het gevaar af dat 1 week uitloop natuurlijk meteen 4 weken uitstel zou betekenen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter pas na de vakantieperiode aan die weg kunnen beginnen. Ligt het nu aan mij, of kunnen ambtenaren niet logisch nadenken?
Opzoek naar het winnende 1/5 Staatslot?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
Iemand een idee wat er gisteravond rond een uur of 10 in het develpark aan de hand was, ineens kwamen er een stuk of 5 politiewagens aanscheuren en ze leken het develpark uit te kammen.
Het zal tijd worden, ik kijk al weken uit op die puinhoop. Ik wil dat mijn straat weer van alle kanten bereikbaar is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:40 schreef Ploertendoder het volgende:
Kickje.
Ze zijn bezig met de Karel DoormanlaanGaan ze dan ook gelijk die verrekte fietspaden aanpakken?
Je woont in de wijk Kort Ambacht?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het zal tijd worden, ik kijk al weken uit op die puinhoop. Ik wil dat mijn straat weer van alle kanten bereikbaar is.
Kloptquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je woont in de wijk Kort Ambacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |