quote:Janssen zat sinds april vast wegens het loslaten van 2500 nertsen op een farm in het Zeeuwse Stavenisse. Hij heeft over deze actie een bekentenis afgelegd. De meeste dieren werden teruggevonden.
Vijftig nertsen vonden de dood, honderd beesten zijn nog spoorloos. In de omgeving van de fokkerij beten de nertsen kippen dood.
quote:Jongens, besef wel dat hij niet helemaal 100% is. Ik ken Peter, hij is licht autistisch, hij heeft een iq van rond de 90. Een paar jaar geleden kreeg hij de verkeerde vrienden en stortte zich onder invloed van deze extreem linkse types helemaal op dierenleed. Zoals wel vaker voorkomt met dit soort lui, wil hij vervolgens het braafste en beste jongetje uit de klas zijn. Het is zo'n gast die voor 50 euro ook poep eet. Groet, een bezorgde lezer
Dat met die nertsen was idd een tijd terug, maar het blijft geniaal.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Onder welke steen kom jij vandaanDamn dit is pas oud nieuws
Want hij gaat naar jou toe?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:31 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Herman mag in elk geval de titel: 'grootste loser van Nederland' afstaan.
quote:
Niet haten. Herman is coolquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:31 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Herman mag in elk geval de titel: 'grootste loser van Nederland' afstaan.
Hihi, een oud klasgenootje van mijquote:
Hij moest toch naar het ziekenhuis daarna?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:51 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Hihi, een oud klasgenootje van mij![]()
Ik zou nu een helden status op fok kunnen verkrijgen maar ik doe het niet![]()
Nee, en ook was hem nooit zoveel wiet beloofd als werd gezegd enz. enz. Allemaal roddels zoals Albert Verlinde ze de wereld in zou helpen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:07 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Hij moest toch naar het ziekenhuis daarna?
Mensen uit Assenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:51 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Hihi, een oud klasgenootje van mij![]()
Ik zou nu een helden status op fok kunnen verkrijgen maar ik doe het niet![]()
Ah gadverdamme dudequote:
Jensen en grappig?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:46 schreef Matthijs- het volgende:
Die Vegas S. zat in een vaag verleden ook eens bij Jensen, was redelijk grappig...
Ik kijk het normaal dan ook niet. Maar deze uitzending werd me toegezonden, en terecht.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)_vegan_streaker.htmlquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:01 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Ik kijk het normaal dan ook niet. Maar deze uitzending werd me toegezonden, en terecht.
Vegan Streaker VS 2 boeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |