quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb een paar kistdragers nodig voor als ik kom te overlijden:
[ afbeelding ]
Moet je aan hem vragenquote:
Daar laat ik me nog niet over uitquote:
Andy?quote:
Mooi, weltrusten en tot morgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi, de nachtdienst is er. Ik kan weg.
diensovedracht.
Er is hier niets bijzonders gebeurd vandaag. De mazzel.
Ik was vol goede moed toch gaan lopen, tot ik na een paar km in een gigantische bui terecht kwam. Maar gauw de bus ingedoken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo nog even een uur lopen voordat het losbarst
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik was vol goede moed toch gaan lopen, tot ik na een paar km in een gigantische bui terecht kwam. Maar gauw de bus ingedoken.
En ik heb het bericht ontvangen. Nu weet ik hoe MaJo eruit ziet.quote:
Daar kan ik moeilijk nee tegen zeggen......quote:
* laat z'n leuter zienquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar kan ik moeilijk nee tegen zeggen......
Ik kreeg gister een foto van mezelf in de regen op werchter met mn meest chagrijnige gezicht, damn, dat ziet er niet uitquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om nat te worden maar vind het minder tof om naar buiten te gaan als het al plenst. Alhoewel ik op Werchter wel een poncho heb gekocht
Mijn paspoortfoto mist alleen een serienummer aan de onderkantquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kreeg gister een foto van mezelf in de regen op werchter met mn meest chagrijnige gezicht, damn, dat ziet er niet uit
Ik zag laatst een visum van een bepaald iemandquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn paspoortfoto mist alleen een serienummer aan de onderkant
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een visum van een bepaald iemand
Zeg Benno L. dat werkt niet zo....quote:
Mijn foto op mijn militair rijbewijs is met serienummer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn paspoortfoto mist alleen een serienummer aan de onderkant
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeg Benno L. dat werkt niet zo....
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een visum van een bepaald iemand
Niet in je lange regenjas gaan lopen hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik ga nu écht lopen. Weer veeeels te veel gefokt vandaag
* Ofyles2 zich helemaal suf lacht.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niet in je lange regenjas gaan lopen he
Ik heb een keer in het donker in de bosjes staan plassen op een beetje een creepy plek en toen had ik een hoodie aan...ik wachten en hopen dat er niet net iemand langsloopt als ik uit de bosjes stap en...ja hoor...precies op dat moment stapt er een een meisje in beeldquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niet in je lange regenjas gaan lopen he
Hou het droog.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik ga nu écht lopen. Weer veeeels te veel gefokt vandaag
Wie schrok het meest?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb een keer in het donker in de bosjes staan plassen op een beetje een creepy plek en toen had ik een hoodie aan...ik wachten en hopen dat er niet net iemand langsloopt als ik uit de bosjes stap en...ja hoor...precies op dat moment stapt er een een meisje in beeld
Dus dat doe ik niet zo gauw meer
quote:
Dat is puur zo'n lijst, daar moet ik morgen maar eens voor gaan zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Het feest kan beginnen:
Het AKQ/AKQ SC-Awards Nominatie Topic
En jullie zijn Wiebel is echt van plan naar die muziek te gaan luisteren?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:41 schreef Soempie het volgende:
Wiebel vindt het nodig verschrikkelijke muziek te downloaden voor de vakantie (Schlager enz). Nu is mijn internet dus supertraag.
Dat is nog niet zo erg, je moet namelijk ook nog met hem en z'n muziek op vakantiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:41 schreef Soempie het volgende:
Wiebel vindt het nodig verschrikkelijke muziek te downloaden voor de vakantie (Schlager enz). Nu is mijn internet dus supertraag.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo erg, je moet namelijk ook nog met hem en z'n muziek op vakantie
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En jullie zijn Wiebel is echt van plan naar die muziek te gaan luisteren?
Stiekem een cd branden met Barney's Psych Mixquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:41 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo erg, je moet namelijk ook nog met hem en z'n muziek op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |