Niet vooruit denken maar terug denken. Ik neem altijd een gebeurtenis in mijn leven bijv. een wedstrijd en ga die herleven. Lig je zo te pittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:58 schreef BritneyK het volgende:
Ik kom heel moeilijk in slaap, als ik naar bed ga lig ik nog 2 uur the draaien voordat ik een beetje in slaap val.
Iemand tips hoe je beter in slaap komt (geen pillen ofso) gewooon natuurlijk....?
ben 15 en ga rond 12 uur/1 uur naar bedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:00 schreef DM.Aram het volgende:
Hoe laat ga je naar bed?
* Aram mompelt het woord 'bioritme'
ik sta vaak pas om half 2 opquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:01 schreef julian6 het volgende:
Wat gabberklaas zegt.
Sporten overdag en vroeg opstaan kan ook helpen.
Misschien is dat de verklaring?quote:
sta half 2 op ben de dag door gewoon veel buiten maar soms binnen dvd kijken enso en ga om 11 uur nog ff een uurtje tv kijke/computere en ga daarna naar bedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:02 schreef lyolyrc het volgende:
Hoe laat sta je op? Hoeveel doe je overdag? Zit je nog uren te computeren of tv te kijken voordat je gaat slapen? Dat maakt allemaal uit.
Idd. Je ritme aan het opschuiven. Enige wat dan werkt is resetten door een nacht door te halen en lekker om een uur of 10 of 11 te gaan pitten en dan uur of 9 opstaan. Anders ga je je hele melatonine ritme naar de klote helpenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is de oorzaak van je probleem.
ielquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:04 schreef Djeez het volgende:
Voor het slapen masturberen, val je zo in slaap!
ik sport veelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:01 schreef julian6 het volgende:
Wat gabberklaas zegt.
Sporten overdag en vroeg opstaan kan ook helpen.
Werk zoeken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:04 schreef BritneyK het volgende:
[..]
sta half 2 op ben de dag door gewoon veel buiten maar soms binnen dvd kijken enso en ga om 11 uur nog ff een uurtje tv kijke/computere en ga daarna naar bed
ik sport veel en ben vaak buiten met vriendinnen dus daar ligt het niet aanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:06 schreef m181087 het volgende:
[..]
Werk zoeken?
Schijn je ook wel eens moe van te worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |