Ik ook...sowieso een basiself uit 5 clubs.quote:
Same herequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:23 schreef Smeich het volgende:
Ik 1.. of 2! Ik heb mijn elftal al tigmaal veranderd haha blijft leuk
Valencia idem dito...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:49 schreef stevengerrard het volgende:
ze weten dondersgoed tegenwoordig bij F.F welke spelers veelal in trek zijn. Kijk naar Ireland, heeft 1 goed seizoen achter de rug en is gelijk 9 miljoen!
Even afwachten hoe dit in de praktijk uitpakt, maar het klinkt wel goed vind ik. Stel dat je het een weekje vergeet, of je team gewoon niet aan wil passen. En als je die transfer die volgende week niet gebruikt vervalt hij toch.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:07 schreef Smeich het volgende:
Komt goed uit joh dat Edje gekwetst is, kun je Foster halenDit is ook nieuw in dit seizoen:
If you don't use your free transfer then you'll be able to make an additional free transfer the following gameweek. These saved transfers don't accumulate and can only be used the following gameweek.
Best beetje jammer vind ikzelf..
Zoiets dacht ik ook ja, je zou dus eerst je transfer van deze week moeten doen om vervolgens die van vorige week nog extra te krijgen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:42 schreef Smeich het volgende:
Precies, maar ik denk dan altijd weer iets verderMet accumulate kun je namelijk ook denken dat je een hele stapel free transfers verzamelt door week in week uit niet te ruilen en dan dit als een soort "veredelde" wildcard gaat gebruiken in plaats van mijn voorbeeld. We gaan het zien of dat wat ik vroeg kan, maar het zal wel niet inderdaad.. zal er wel bij het confirmeren in week 17 (in mijn voorbeeld) iets bij gaan staan als van: you have one more free transfer left for this gameweek.
Dat hou je toch jaquote:Ik ging echt zoooovaak de fout in door het verkeerd kiezen van mijn captain afgelopen seizoen, daar had die nieuwe regel ook niets mee geholpen...
Zeg ie iedere week om vervolgens op de wedstrijddag nog 3 wissel toe te passen. Dan uiteraard onder de noemer "heb 1 goed gevoel bij.... en/of vannacht over fantasy gedroomd en .... ging vlammen! "quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:14 schreef Smeich het volgende:
Mijn team staat en ik ga er niets meer aan veranderen (of er moet een onverwachte blessure komen).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |