Haha, inderdaad. Enfin, ik ben d'r doorheen. Ik zal denk ik weinig anders kunnen doen dan een aantal mooie pakken aan te schaffen als ik terug ben van vakantie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef zodiakk het volgende:
Claudia, heb je de de season finale al gezien van Mad Men? In de Caroussel-scene worden Twin Peaks-achtige hoogten bereikt.
Ja, dat is een mooie manier om iemand te gedenken. Wij doen het ook.quote:
Ja, gezien!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef zodiakk het volgende:
Claudia, heb je de de season finale al gezien van Mad Men? In de Caroussel-scene worden Twin Peaks-achtige hoogten bereikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Torrents neem ik aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar, waar halen jullie die episodes nu vandaan?
En kan je ze online bekijken, of moet je ze downloaden?
Antwoorden, mensen! Ik wil antwoorden!
Ah, d) te veel gedoe dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, ik had gehoopt ze online te kunnen bekijken, eigenlijk.
Het is ook best lastig. Je let even een paar weken niet op en de hele wereld is overgestapt op weer compleet nieuwe bestandsformaten en downloadprotocollen. Als je het niet op de voet volgt, loop je al gauw het risico om op phishingsites terecht te komen en besmette codecs binnen te halen. Tenminste, dat denk ik altijd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:12 schreef sigme het volgende:
Ik verschuil mij nog altijd achter niet te weten hoe het werkt. Ik krijg er vlekken van. Van codecs ook trouwens. En dan hoeft het al niet meer. Gelukkig heb ik een man.
Ik koop het liefst gewoon dvd's (op bol.com kun je seizoen 1 vinden).quote:
Volksgerichten, altijd gezellig.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:29 schreef Lienekien het volgende:
Goh, als je ziet wat ze inmiddels allemaal bij elkaar hebben gevonden over die billenfilmer, dan kan die jongen toch nooit meer een baan vinden.
Ja, dat is nou typisch Geen Stijl-vermaak. Nihilisten zijn toch wel het meest verderfelijke soort mens dat er op aarde rondloopt. Je kunt op geen enkele wijze appeleren aan een gevoel van moraliteit, want ze gaan er zelf prat op die niet te bezitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:36 schreef Gellius het volgende:
Ik vind de hoeveelheid materiaal nog niet eens zo griezelig, maar die bloeddorst is weerzinwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |