Die staan bij de 'Opties', onder 'Bestand'. Geef me even.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:28 schreef Gellius het volgende:
Ow, ik haat het wanneer softwarepakketten zonder mij daarover te raadplegen constateren dat ik wel de Nederlandse versie zal willen hebben. Nu zit ik met een VLC-client met raadselachtige menuopties als Dienstontdekking, Albumillustraties en Gekleurde meldingen. En geen taalinstelling te bekennen.
Bah, ja. Bij GIMP is dat ook zo ergerlijk. Daar is overigens de helft van de mededelingen nog steeds Engelstalig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:28 schreef Gellius het volgende:
Ow, ik haat het wanneer softwarepakketten zonder mij daarover te raadplegen constateren dat ik wel de Nederlandse versie zal willen hebben. Nu zit ik met een VLC-client met raadselachtige menuopties als Dienstontdekking, Albumillustraties en Gekleurde meldingen. En geen taalinstelling te bekennen.
Da's best sneu.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:45 schreef Quir het volgende:
Ik ben dan ook geen neo-hippie die z'n flickr naar 'kleurtjes' vernoemt, sterker nog, ik begeef me helemaal niet op Flickr. Ik ben zo'n vuillak die het alleen voor de kleurtjes deed.
Ik incasseer uw compliment met plezier.quote:
quote:Geachte,
Hatelijk bedankt voor het mailen van een betalingsbewijs. Uw reispapieren worden vandaag met spoed verstuurd naar onderstaand adres. Er dient daar wel iemand aanwezig te zijn om het in ontvangst te nemen.
Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben en alvast een hele fijne vakantie gewenst,
Of je er klaar voor bent.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:06 schreef Gellius het volgende:
P'don?
fokforum-darkquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:42 schreef Gellius het volgende:
Fok silver.
Now the way you fry a porterhouse steak. You get the pan red hot, you drink a shot of whiskey and then you pour a thin layer of salt in the pan. You drop the steak in and sear it but not for too long. Then you flip it, sear the other side, drink another shot of whiskey, take the steak out and eat it immediately.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:37 schreef Gellius het volgende:
Receptje, iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |