Ik ben fan van Roger Sterling, omdat het een ongezonde, schuinsmarcherende alcoholist is mét charme én perfecte énsembles.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben bij seizoen 1, aflevering 8. En ik ben fan van Rachel Menken (zo heb ik me Dagny Taggart uit Atlas Shrugged altijd voorgesteld):
[ afbeelding ]
Hij is ook mooi slank voor zo'n ouwe vent.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:12 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik ben fan van Roger Sterling, omdat het een ongezonde, schuinsmarcherende, alcoholist is mét charme én perfecte énsembles.
Dat komt ook omdat dat pak retestrak gesneden is. Ik zou bijna ook een zakdoekje in de borstzak van mijn pakken doen,quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:16 schreef Claudia_x het volgende:
Hij is ook mooi slank voor zo'n ouwe vent.
Jep, het is een mooi pak.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:20 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat dat pak retestrak gesneden is. Ik zou bijna ook een zakdoekje in de borstzak van mijn pakken doen,.
Gelukkige mensen zijn erg saai. Kom maar terug als je wat te zeuren hebt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:25 schreef mane het volgende:
Jongens, ik wil alleen maar melden dat ik me erg gelukkig voel..
Remember, Don: When God closes a door, he opens a dress.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:12 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik ben fan van Roger Sterling, omdat het een ongezonde, schuinsmarcherende alcoholist is mét charme én perfecte énsembles.
Die is geweldig!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Remember, Don: When God closes a door, he opens a dress.
Leuke, conservatief chique stad is dat. Merluza a la planchaquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:06 schreef Gellius het volgende:
Jazeker. En ouderwets met de trein, dat leek ons wel weer eens leuk. We hebben net besloten er nog een paar dagen San Sebastiàn aan te plakken omdat volgens een welbereisde collega van de teerbeminde het eten daar het beste van Spanje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |