Maar wordt het volgende topic 'Deel .. +2' of 'Deel .. +1 +1'?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:20 schreef Frollo het volgende:
Maar het werkt wel lekker met die telling zo.
Afspraken? Hebben we die?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:46 schreef NoCigar het volgende:
En misschien een openingspost met alle afspraken die hier gelden. En de icoontjes van de vaste posters.
En een eigen banner.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:46 schreef NoCigar het volgende:
En misschien een openingspost met alle afspraken die hier gelden. En de icoontjes van de vaste posters.
Het wekt alleen maar de indruk dat je je aan zou kunnen sluiten bij deze reeks.quote:
Pas op hoor, ze leest wel eens mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft jouw ille bitch nog aan zwangerschapsgymnastiek gedaan, Z?
En dat er om de zoveel tijd iemand gaat miepen dat het niet gezellig meer is en dat hij/zij gaat wegblijven uit het topic.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ben je ook de nieuwe Onze Taal aan het lezen?
De Ruggespraak bevat weer een paar pareltjes!quote:
quote:GRATIS KOFFIE *
BIJ IEDERE TANKBEURT
* minimaal 25 liter
Yoga zie ik ook wel zitten, maar ik vind het risico te groot dat je in een zweverig lesje terechtkomt. Ik heb me maar ingeschreven voor FitZwanger. Ik ben een beetje sceptisch omdat ik het genant vind met wildvreemden denkbeeldige weeen weg te puffen, maar ik heb goede hoop dat het een redelijk nuchtere cursus is waarbij de nadruk ligt op een beetje fit/mobiel blijven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:20 schreef Z het volgende:
[..]
Pas op hoor, ze leest wel eens mee.
Ja, Yoga. En ze was er groot fan van. Ook omdat je 'lotgenoten' hebt, kan je (ook) lekker klagen. Ik hoefde maar 1 keer mee, dus in vond het ook leuk. En het was heel interessant overigens.
Mijn vrouw is er van overtuigd dat het geholpen heeft. Ten eerste deden bepaalde momenten tijdens de bevalling haar terugdenken aan de lessen en werkte dat ontspannend, ten tweede wist ze min of meer wat er ging gebeuren en hoe daar vervolgens mee om te gaan. Vooral het moment dat je je even in moeten houden omdat je anders (gruwelijk) inscheurt wist ze twee keer goed te herkennen en er mee om te gaan. Een soort van conditionering dus. Je ontkomt niet aan het puffen volgens mij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Yoga zie ik ook wel zitten, maar ik vind het risico te groot dat je in een zweverig lesje terechtkomt. Ik heb me maar ingeschreven voor FitZwanger. Ik ben een beetje sceptisch omdat ik het genant vind met wildvreemden denkbeeldige weeen weg te puffen, maar ik heb goede hoop dat het een redelijk nuchtere cursus is waarbij de nadruk ligt op een beetje fit/mobiel blijven.
Huuu.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:34 schreef Z het volgende:
Vooral het moment dat je je even in moeten houden omdat je anders (gruwelijk) inscheurt wist ze twee keer goed te herkennen en er mee om te gaan. Een soort van conditionering dus.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet al zeker dat ik een ruggenprik wil.
Heerlijk, met dit weer onder 'n afdakje zitten lezen.quote:
Ik ook! Ik ben bij aflevering 4.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:46 schreef Gellius het volgende:
Ik ben al bij seizoen 2 van Mad Men. I'm out of control.
http://www.vanleeuwenvdkoppel.nl/quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:35 schreef Z het volgende:
Ik zal nog wel even posten waar zij was geweest. Dat weet ik niet meer uit mijn hoofd.
Ah, de Rand-aflevering.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben bij seizoen 1, aflevering 8.
Als Ayn Rand Atlas Shrugged niet in dienst had gesteld van het uitdragen van een ideologie, dan was het een Mad Men geworden. De parallellen zijn ongelooflijk, vooral in de manier waarop de personages zijn opgezet en waar ze voor staan. Rachel Menken is Dagny Taggart, Don Draper is Hank Rearden, Pete Campbell is een soort Peter Keating uit The Fountainhead (maar dat soort figuren zijn ook in Atlas Shrugged te vinden).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |