Ja dat moet je natuurlijk zelf weten hèquote:Op maandag 27 juli 2009 20:04 schreef kyra-94 het volgende:
[..]
Ik begrijp je hoor! Echt!
Maar zo af en toe wat hulp door een cheat vind ik wel fijn moet ik zeggen
kan je toch gewoon via de store downloaden, als je dat startschermpje hebt?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:07 schreef kyra-94 het volgende:
Jaja. laten we het nu maar weer over de game hebben
Want ik had trouwens nog een vraag
(hopelijk krijg ik niet weer gezeur haha)
Je kan toch ook dingen LEGAAAAAAAAALLLL downloaden voor de sims 3? Zoals kleding, huizen enz? Want ik weet dat dat kan, maar hoe moet je dat eigenlijk in het spel zelf krijgen?
Ik doe het alleen als ik moet betalen voor stuk land ofzo, dat vind ik altijd zo'n hoog bedrag. Daarom doe ik dat bedrag altijd terug cheaten.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:04 schreef kyra-94 het volgende:
[..]
Ik begrijp je hoor! Echt!
Maar zo af en toe wat hulp door een cheat vind ik wel fijn moet ik zeggen
Laat ik maar even normaal reageren:quote:Op maandag 27 juli 2009 20:07 schreef kyra-94 het volgende:
Jaja. laten we het nu maar weer over de game hebben
Want ik had trouwens nog een vraag
(hopelijk krijg ik niet weer gezeur haha)
Je kan toch ook dingen LEGAAAAAAAAALLLL downloaden voor de sims 3? Zoals kleding, huizen enz? Want ik weet dat dat kan, maar hoe moet je dat eigenlijk in het spel zelf krijgen?
okee, nou ik ga het ff proberen enzoo..quote:Op maandag 27 juli 2009 20:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kan je toch gewoon via de store downloaden, als je dat startschermpje hebt?
Maar dat werkt dan weer niet bij hem, aangezien hij de game gedownload heeftquote:Op maandag 27 juli 2009 20:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kan je toch gewoon via de store downloaden, als je dat startschermpje hebt?
Afsluiten maar niet opslaan!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:36 schreef Tijn het volgende:
WTF? Ben ik rustig de vaatwasser aan het fixen, kom ik onder stroom te staan en ben ik dood
Dan heb je de vorige topics mssn niet gelezen, eerlijk gezegd kan het ons als mods niks schelen hoe je aan je waar komt zolang je de discussie erover achterwege laat. Natuurlijk kun je iemand er op wijzen dat het topic niet voor dat soort zaken bedoeld is, of de post negeren en een TR plaatsen, maar je hoeft hem niet meteen af te gaan branden ofzo.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, dat is legaal.
Ik wil er niks tegen doen.
Ik heb alleen ervaring dat in pc GAM topics het altijd als een vreselijke misdaad word gezien als je de game download, dus ik dacht laat ik de 1e zijn deze keer, maar blijkbaar is dat gedrag spontaan afgeschaft tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |