Bedankt!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:32 schreef Tijn het volgende:
Volgens mij kun je alleen geld verdienen met het overnemen van bedrijven. En de naam veranderen en werknemers ontslaan, maar daar heb je imho niet zoveel aan
hahaha ik had na 4 jongens eindelijk het 5e was pas een meisjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:08 schreef Danaa het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik ga nu weer even spelen, baal er van dat mijn simmetjes alleen maar jongetjes maken! Zit te wachten op een meid..
MATYquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:42 schreef izzypizzy het volgende:
Die ultra lounge bedroom set, die nu te koop is in the sims store is echt leuk!
http://store.thesims3.com/category.html?categoryId=11509&index=0
Weet iemand toevallig een andere gratis site waar je deze set kan vinden???
Ja...dat komt omdat je de zogenaamde ''mesh'' niet hebt. Dat is zeg maar de vorm van het haar, je kunt het haar dus pas zien wanneer je deze ''vorm haar'' gedownload hebt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef Nikieee het volgende:
Ik heb altijd al sims poppetjes gedownload zodat ik meer keus had in de haren. Nu in de sims3 vind ik de keus van haren al helemaal min, dus dacht ik, dan ga ik weer sims poppetjes downloaden. Alleen is het zo dat de poppetjes die ik download in het spel allemaal kaal zijn
Weet iemand hoe dit kan?
Waar heb je die vandaan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:47 schreef Nikieee het volgende:
Moet je dan voor iedere sims die je download een mesh downloaden of hoe moet ik dat zien? Of kan ik gewoon 1x ergens mesh downloaden? En waar vind je dat dan?
Maar dit zijn onder andere sims die ik wou downloaden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mesh hoef je maar 1 x te downloaden, vanaf dan ''herkent'' je spel het haar wanneer je een sim met dat kapsel download. Maar je moet wel zelf op zoek gaan waar de mensen waarvan jij sims download het haar gedownload hebbenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:47 schreef Nikieee het volgende:
Moet je dan voor iedere sims die je download een mesh downloaden of hoe moet ik dat zien? Of kan ik gewoon 1x ergens mesh downloaden? En waar vind je dat dan?
Maar dit zijn onder andere sims die ik wou downloaden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alleen als de ander dat niet al gedaan heeft...quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:36 schreef Mirjam het volgende:
kick
als je de sims 3 tweedehands koopt, origineel, kun je 'm dan wel probleemloos registreren op de site enzo?
mij ook niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind het een beetje saai geworden. En die eerste uitbreiding die komt lijkt me ook niks eerlijk gezegd.
Kan jij dat? Even simmen??? Ik kan dat dus echt niet, als ik eenmaal begin ben ik meestal de hele dag bezig (i'm addicted haha!) Maar daarom doe ik het ook niet zo heel vaak...omdat ik weet dat ik er dan echt niet meer af kom.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:58 schreef Ellatjuh het volgende:
ik game nog steeds wel veel.
al heb ik het zo mn buien.
ene week sim ik helemaal niet en de andere week weer elke dag even
Haha ja ik wil laatst een kindje maken en ik miste echt die roze hartjes hot tubquote:Op donderdag 17 september 2009 17:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mij ook niet.
ik zit echt te wachten op uitbreidingen van producten, zoals hot tubs, tuinmannen, dat soort shit
Same here.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Kan jij dat? Even simmen??? Ik kan dat dus echt niet, als ik eenmaal begin ben ik meestal de hele dag bezig (i'm addicted haha!) Maar daarom doe ik het ook niet zo heel vaak...omdat ik weet dat ik er dan echt niet meer af kom.
Ik heb btw wel veel leuke kleding gedownload de laatste tijd op www.thesimsrecourse.comIk wacht alleen nog tot ze eindelijk weer Uggs hebben net als in de sims 2
kan dat?quote:Op zondag 27 september 2009 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewoon verhuisd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |