Oepsquote:Op zondag 1 november 2009 18:57 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Het was me geluktWel beetje jammer dat dan alle balkjes op groen staan en ook blijven staan.
Krijg je een bericht als het eten op aan het raken is? Dan maak ik wel ff een deurtje in de muur en laat ik iemand ff zoveel mogelijk boodschappen halen
Dus zonder te cheaten gaat dat niet zo snel lukken?quote:Op maandag 2 november 2009 17:24 schreef Maraca het volgende:
Ligt eraan of je cheats gebruikt. Ik gebruik bijvoorbeeld een cheat zodat alle balkjes groen zijn dus dan kunnen ze uren non-stop lerenDan gaat het sneller dan wanneer je dat niet doet en ze rustig laat slapen
minder snelquote:Op maandag 2 november 2009 18:12 schreef .skipper. het volgende:
[..]
Dus zonder te cheaten gaat dat niet zo snel lukken?
En ik zou het niet leuk vinden zonderquote:Op maandag 2 november 2009 18:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zou dat met cheats nou helemaal niet zo leuk vinden![]()
Heeft er al iemand het uitbeidingspakket gespeeld?
Ja dat is idd wel irritant, maar toch is het ook leuk om die balkjes groen te houden. Of juist nietquote:Op maandag 2 november 2009 18:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
En ik zou het niet leuk vinden zonderKom op.. is toch niks aan dat je sims een beetje zitten te slapen? Werken moeten ze
Mijn actieve sim werd gevraagd of ze met een niet-actieve sim wilde samenwonenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:51 schreef Evelien het volgende:
Mijn vrouwtjessim heeft zojuist een huwelijksfeest georganiseerd zodat ze kon gaan trouwen met haar verloofde... Zijn alle gasten er, vertrekt meneer weer met een taxi! Ze heeft hem nog geprobeerd te bellen, maar hij zei dat er iets tussen was gekomen. Hahaha, de lul. Ik vind 't wel raar, hij is werkloos, dus wat kan er nou tussen zijn gekomen?? 'Morgen' maar weer proberen te trouwen. Wel sneu dat ze alle gasten naar huis moest sturen omdat haar vent haar liet zitten...
Oh enne, kun je niet meer samenwonen voor je gaat trouwen? Ik wilde eigenlijk dat haar vriend eerst bij haar introk, maar ik had geen andere optie dan 'aanzoek doen'.
Slepen?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:55 schreef Fuente het volgende:
Even een vraag tussendoor. Als mijn Sim de opdracht krijgt op koekjes of hamburgers ergens naar toe te brengen, lukt het me niet deze in haar inventaris te stoppen. Hoe doen jullie dit?
Dat werk niet. Sleep je het dan in de familie inventaris? Hoe sleep je het in haar eigen inventaris? Als ik ga slepen en ik kom in de buurt bij de inventaris, kleurt het rood en komt er een melding 'kan niet kruisen met voorwerpen'. De inventaris is verder leeg, daar kan het ook niet aan liggen.quote:
Waarom mag je maar zo kort reizen?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:58 schreef Mirjam het volgende:
gisteren ff wereldavonturen gespeeld, best een grappige uitbreiding.
alleen jammer dat het reizen zo onwijs lang duurt, en dat je in het begin maar heel kort kunt reizen (3 dagen, is zo voorbij)
Volgens mij moet je het verdienen op een bepaalde manier.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom mag je maar zo kort reizen?
Stom.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het verdienen op een bepaalde manier.
valt meequote:
Op een bepaald moment krijg je de optie "ask to move in". Of er komt een schermpje van "Sim A and Sim B get along very well! Do you want to move in together?"quote:Op donderdag 19 november 2009 11:19 schreef Evelien het volgende:
Ik heb een gebugde koelkast... Als ik kliekjes opruim, zijn ze binnen een paar uur alsnog bedorven. Schiet niet op... Herkent iemand dit probleem? Vond het juist zo lekker dat je niet meer iedere keer een heel nieuwe maaltijd hoeft te koken... Maar eens een nieuwe koelkast kopen, kijken of dat werkt.
En weet iemand al hoe je een andere sim kunt vragen samen te wonen zonder te trouwen?
Heb ik ook wel eens. Mijn laptop is dan ook altijd erg heet van onder dus ik denk dat het gewoon teveel is voor een laptop om te verwerken. Zei de computer n00bquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:21 schreef ewieee het volgende:
Ik wil met mijn sims spelen! Laatst had mijn laptop last van uitvalverschijnselen en sinds dien besluit de Sims na ongeveer een half uur uit zichzelf uit te gaan. En ik weet niet waar het aan ligt, anders had ik het wel opgelost al
Bij mij gebeurt dat als ik op Caps Lock druk...quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:23 schreef Ellatjuh het volgende:
tijdens het spelen schakelt ie soms terug naar mn buroblad maar das geen groot drama, wel irritant.
moet dan ff weer op het spel klikken onder in de taakbalk en dan is het weer goed
Ja, maar dat is dus het gekke, ik heb een laptop die nauwelijks warm wordt aan de onderkant. Dacht eerst ook dat het misschien daaraan ligt, maar hij heeft een heel goed warmte-afvoersysteemiets, dus dat zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Mijn laptop is dan ook altijd erg heet van onder dus ik denk dat het gewoon teveel is voor een laptop om te verwerken. Zei de computer n00b
quote:PC / Desktop
XP (Service Pack 2)
Pentium IV 2.0 GHz / Athlon XP 2000+
1 GB Memory
Graphics
GeForce FX 5900 / Radeon 9500
Graphics Ram
128 MB
Vista (Service Pack 1)
Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+
1.5 GB Memory
GeForce FX 5900 / Radeon 9500
128 MB Graphics RAM
Laptop
XP (Service Pack 2)
Processor Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+
1.5 GB Memory
GeForce Go 6200 / Radeon mobile 9600
128 MB Graphics RAM
Vista (Service Pack 1)
Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+
2.0 GB Memory
GeForce Go 6200 / Radeon mobile 9600
128 MB Graphics RAM
ik kon hem gewoon installeren?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:27 schreef Tegan het volgende:
Ik kan World Adventures niet installeren zonder schone Sims 3 insall, en ik wil mijn gezin niet kwijt...
http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zal dit spel speelbaar zijn op een Compaq 610? Qua systeemeisen heb ik er niet echt verstand van namelijk, en ik wil niet het spel voor niks kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |