abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 21:33:38 #256
269917 OnurAir
Veilig geland
pi_74293648
Ik heb zowat de hele stad opgekocht.
'Kryptoniet Criminaliteit BV'
TS neukt geiten.
Officieel gestopt... Maar weer terug!
  maandag 2 november 2009 @ 14:44:14 #257
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74316047
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:57 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Het was me gelukt Wel beetje jammer dat dan alle balkjes op groen staan en ook blijven staan.

Krijg je een bericht als het eten op aan het raken is? Dan maak ik wel ff een deurtje in de muur en laat ik iemand ff zoveel mogelijk boodschappen halen
Oeps Sorry, ik dacht dat dat juist de bedoeling was..

Dan moet je weer even op de brievenbus klikken en dan kiezen voor "dymamisch" maken (hoop dat dit de goede vertaling is, heb namelijk de engelse versie geïnstalleerd). Dan blijft het niet meer groen..

Je kan trouwens ook slepen met die balkjes (muisknop volgens mij inhouden) en dan bewegen.. dan kan je het aanpassen naar je wensen..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_74316158
Ik heb laatst Windows 7 geïnstalleerd en backups gemaakt maar het bestand van mijn familie in Sunset Valley is corrupt geraakt Backup terugzetten helpt niet En laat dat nou ook gelijk de familie zijn waar ik de meeste uren aan heb verspild
pi_74320966
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je een nieuwe SIM een beetje op niveau hebt en lid is van de raad van een bestuur oid?
"This madness ends now!"
  maandag 2 november 2009 @ 17:24:04 #260
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74321169
Ligt eraan of je cheats gebruikt. Ik gebruik bijvoorbeeld een cheat zodat alle balkjes groen zijn dus dan kunnen ze uren non-stop leren Dan gaat het sneller dan wanneer je dat niet doet en ze rustig laat slapen
pi_74322539
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:24 schreef Maraca het volgende:
Ligt eraan of je cheats gebruikt. Ik gebruik bijvoorbeeld een cheat zodat alle balkjes groen zijn dus dan kunnen ze uren non-stop leren Dan gaat het sneller dan wanneer je dat niet doet en ze rustig laat slapen
Dus zonder te cheaten gaat dat niet zo snel lukken?
"This madness ends now!"
pi_74322558
quote:
Op maandag 2 november 2009 18:12 schreef .skipper. het volgende:

[..]

Dus zonder te cheaten gaat dat niet zo snel lukken?
minder snel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74323153
Ik zou dat met cheats nou helemaal niet zo leuk vinden

Heeft er al iemand het uitbeidingspakket gespeeld?
  maandag 2 november 2009 @ 18:42:44 #264
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74323301
quote:
Op maandag 2 november 2009 18:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zou dat met cheats nou helemaal niet zo leuk vinden

Heeft er al iemand het uitbeidingspakket gespeeld?
En ik zou het niet leuk vinden zonder Kom op.. is toch niks aan dat je sims een beetje zitten te slapen? Werken moeten ze
pi_74325989
quote:
Op maandag 2 november 2009 18:42 schreef Maraca het volgende:

[..]

En ik zou het niet leuk vinden zonder Kom op.. is toch niks aan dat je sims een beetje zitten te slapen? Werken moeten ze
Ja dat is idd wel irritant, maar toch is het ook leuk om die balkjes groen te houden. Of juist niet
Fast forward helpt al, en bovendien moeten ze toch leren koken enz.
  maandag 2 november 2009 @ 20:00:12 #266
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74326275
Koken leren ze uit boeken en ik geef wel eens een "fundraising" party met zelfgemaakte hapjes en zooi
pi_74396889
Ik heb net de sims geinstalleerd, maar nu krijg ik die gratis stad niet meer geinstalleerd. Ook die andere downloads werken niet meer. Dus nu heb ik het spel er maar weer afgelazerd..
Er gaat niets boven Groningen
pi_74404713
Mijn vrouwtjessim heeft zojuist een huwelijksfeest georganiseerd zodat ze kon gaan trouwen met haar verloofde... Zijn alle gasten er, vertrekt meneer weer met een taxi! Ze heeft hem nog geprobeerd te bellen, maar hij zei dat er iets tussen was gekomen. Hahaha, de lul. Ik vind 't wel raar, hij is werkloos, dus wat kan er nou tussen zijn gekomen?? 'Morgen' maar weer proberen te trouwen . Wel sneu dat ze alle gasten naar huis moest sturen omdat haar vent haar liet zitten...

Oh enne, kun je niet meer samenwonen voor je gaat trouwen? Ik wilde eigenlijk dat haar vriend eerst bij haar introk, maar ik had geen andere optie dan 'aanzoek doen'.
  woensdag 4 november 2009 @ 23:00:57 #269
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74405058
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:51 schreef Evelien het volgende:
Mijn vrouwtjessim heeft zojuist een huwelijksfeest georganiseerd zodat ze kon gaan trouwen met haar verloofde... Zijn alle gasten er, vertrekt meneer weer met een taxi! Ze heeft hem nog geprobeerd te bellen, maar hij zei dat er iets tussen was gekomen. Hahaha, de lul. Ik vind 't wel raar, hij is werkloos, dus wat kan er nou tussen zijn gekomen?? 'Morgen' maar weer proberen te trouwen . Wel sneu dat ze alle gasten naar huis moest sturen omdat haar vent haar liet zitten...

Oh enne, kun je niet meer samenwonen voor je gaat trouwen? Ik wilde eigenlijk dat haar vriend eerst bij haar introk, maar ik had geen andere optie dan 'aanzoek doen'.
Mijn actieve sim werd gevraagd of ze met een niet-actieve sim wilde samenwonen
pi_74405165
Wat romantisch! Dat heb ik nog niet meegemaakt

Mijn huidige Sim heeft al verkering met haar verloofde sinds ze tiener is. Was wel even lastig toen hij pas een week later dan zij opgroeide tot jongvolwassene. Konden ze hooguit vriendschappelijk knuffelen
pi_74631628
Even een vraag tussendoor. Als mijn Sim de opdracht krijgt op koekjes of hamburgers ergens naar toe te brengen, lukt het me niet deze in haar inventaris te stoppen. Hoe doen jullie dit?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_74631960
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:55 schreef Fuente het volgende:
Even een vraag tussendoor. Als mijn Sim de opdracht krijgt op koekjes of hamburgers ergens naar toe te brengen, lukt het me niet deze in haar inventaris te stoppen. Hoe doen jullie dit?
Slepen?
pi_74632110
Wat een verhalen
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_74632296
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:07 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Slepen?
Dat werk niet. Sleep je het dan in de familie inventaris? Hoe sleep je het in haar eigen inventaris? Als ik ga slepen en ik kom in de buurt bij de inventaris, kleurt het rood en komt er een melding 'kan niet kruisen met voorwerpen'. De inventaris is verder leeg, daar kan het ook niet aan liggen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_74826033
gisteren ff wereldavonturen gespeeld, best een grappige uitbreiding.
alleen jammer dat het reizen zo onwijs lang duurt, en dat je in het begin maar heel kort kunt reizen (3 dagen, is zo voorbij)
pi_74829553
Hoe heb je nu al toegang tot Wereldreizen dan? Heb hem gepreorderd en kan pas om middernacht er mee spelen.
pi_74830283
ja en nee
pi_74830738
Hoezo duurt het reizen lang? Het laden? Wel benieuwd...
pi_74830891
ben bang dat mn laptop dat niet gaan trekken maar anders lag ie morgen in huis
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_74830997
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:58 schreef Mirjam het volgende:
gisteren ff wereldavonturen gespeeld, best een grappige uitbreiding.
alleen jammer dat het reizen zo onwijs lang duurt, en dat je in het begin maar heel kort kunt reizen (3 dagen, is zo voorbij)
Waarom mag je maar zo kort reizen?
pi_74831286
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:59 schreef Tegan het volgende:

[..]

Waarom mag je maar zo kort reizen?
Volgens mij moet je het verdienen op een bepaalde manier.
pi_74831653
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Volgens mij moet je het verdienen op een bepaalde manier.
Stom.
pi_74832561
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef Tegan het volgende:

[..]

Stom.
valt mee
je kunt op je reizen missies doen (bijv. een verloren voorwerp terugvinden) en dan verdien je 'visumpunten'
hoe meer visumpunten, hoe langer je kunt reizen, en mooiere bestemmingen bijvoorbeeld
pi_74844875
Ik heb een gebugde koelkast... Als ik kliekjes opruim, zijn ze binnen een paar uur alsnog bedorven. Schiet niet op... Herkent iemand dit probleem? Vond het juist zo lekker dat je niet meer iedere keer een heel nieuwe maaltijd hoeft te koken... Maar eens een nieuwe koelkast kopen, kijken of dat werkt.

En weet iemand al hoe je een andere sim kunt vragen samen te wonen zonder te trouwen?
  donderdag 19 november 2009 @ 12:11:47 #285
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74846379
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:19 schreef Evelien het volgende:
Ik heb een gebugde koelkast... Als ik kliekjes opruim, zijn ze binnen een paar uur alsnog bedorven. Schiet niet op... Herkent iemand dit probleem? Vond het juist zo lekker dat je niet meer iedere keer een heel nieuwe maaltijd hoeft te koken... Maar eens een nieuwe koelkast kopen, kijken of dat werkt.

En weet iemand al hoe je een andere sim kunt vragen samen te wonen zonder te trouwen?
Op een bepaald moment krijg je de optie "ask to move in". Of er komt een schermpje van "Sim A and Sim B get along very well! Do you want to move in together?"
pi_74846704
Bedankt Maraca! (al heb ik beide opties nog nooit gehad helaas... uiteindelijk liet ik ze maar trouwen )
pi_75176232
ik ben helemaal blij, heb toch maar WA gekocht en mn laptop red het net.
maar het is een leuke uitbreiding.
heb al in alle landen ff rondgekeken en het ziet er mooi uit
pi_75183960
Ik wil met mijn sims spelen! Laatst had mijn laptop last van uitvalverschijnselen en sinds dien besluit de Sims na ongeveer een half uur uit zichzelf uit te gaan. En ik weet niet waar het aan ligt, anders had ik het wel opgelost al
pi_75188089
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:21 schreef ewieee het volgende:
Ik wil met mijn sims spelen! Laatst had mijn laptop last van uitvalverschijnselen en sinds dien besluit de Sims na ongeveer een half uur uit zichzelf uit te gaan. En ik weet niet waar het aan ligt, anders had ik het wel opgelost al
Heb ik ook wel eens. Mijn laptop is dan ook altijd erg heet van onder dus ik denk dat het gewoon teveel is voor een laptop om te verwerken. Zei de computer n00b
pi_75188334
tijdens het spelen schakelt ie soms terug naar mn buroblad maar das geen groot drama, wel irritant.
moet dan ff weer op het spel klikken onder in de taakbalk en dan is het weer goed
pi_75188726
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:23 schreef Ellatjuh het volgende:
tijdens het spelen schakelt ie soms terug naar mn buroblad maar das geen groot drama, wel irritant.
moet dan ff weer op het spel klikken onder in de taakbalk en dan is het weer goed
Bij mij gebeurt dat als ik op Caps Lock druk...
pi_75190195
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:16 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens. Mijn laptop is dan ook altijd erg heet van onder dus ik denk dat het gewoon teveel is voor een laptop om te verwerken. Zei de computer n00b
Ja, maar dat is dus het gekke, ik heb een laptop die nauwelijks warm wordt aan de onderkant. Dacht eerst ook dat het misschien daaraan ligt, maar hij heeft een heel goed warmte-afvoersysteemiets, dus dat zal het niet zijn.

En bij mij gaat het spel idd soms op het bureaublad, maar soms ook niet. Dan loopt hij gewoon helemaal vast en gaat hij zeggen dat mijn Sim 999,999,999,999 simoleons heeft en datsoort ongein. En mijn opa is hartstikke goed in computers, dus hij zou het wellicht kunnen oplossen, maar dat doet hij niet omdat volgens hem de Sims vervuilend voor je computer is en het dus mijn eigen schuld is.
pi_75190796
Laptops staan nou niet bekend om hun goede warmteafvoer.
quote:
PC / Desktop
XP (Service Pack 2)
Pentium IV 2.0 GHz / Athlon XP 2000+
1 GB Memory
Graphics
GeForce FX 5900 / Radeon 9500
Graphics Ram
128 MB

Vista (Service Pack 1)
Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+
1.5 GB Memory
GeForce FX 5900 / Radeon 9500
128 MB Graphics RAM

Laptop
XP (Service Pack 2)
Processor Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+
1.5 GB Memory
GeForce Go 6200 / Radeon mobile 9600
128 MB Graphics RAM

Vista (Service Pack 1)
Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+
2.0 GB Memory
GeForce Go 6200 / Radeon mobile 9600
128 MB Graphics RAM
pi_75191643
Hij doet het prima op mijn laptop!
pi_75236738
ben nu opaoek naar de nectar machine.
weet dat ie in frankrijk is en bij de nectar fabriek alleen die winkel daarin is telkens dicht:(
wil zo n ding voor thuis hebben
pi_75244895
Ik kan World Adventures niet installeren zonder schone Sims 3 insall, en ik wil mijn gezin niet kwijt...
pi_75248731
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:27 schreef Tegan het volgende:
Ik kan World Adventures niet installeren zonder schone Sims 3 insall, en ik wil mijn gezin niet kwijt...
ik kon hem gewoon installeren?

en anders ff je savegame opzoeken en ergens anders opslaan, boel opnieuw installen, savegame terugzetten op dezelfde plek.
heb ik ook eens gedaan, gingf prima
pi_75274783
Zal dit spel speelbaar zijn op een Compaq 610? Qua systeemeisen heb ik er niet echt verstand van namelijk, en ik wil niet het spel voor niks kopen.
pi_75275349
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zal dit spel speelbaar zijn op een Compaq 610? Qua systeemeisen heb ik er niet echt verstand van namelijk, en ik wil niet het spel voor niks kopen.
http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/
pi_75276122
Shit, de CPU is niet genoeg, moet 2,4 zijn en ik heb 2,0 Rest werkt wel maar de CPU niet. Jammer
pi_75282150
Heb je XP of vista? Met XP is 2.0 voldoende, denk zelfs dat het met vista wel draait. Je videocard en werkgeheugen (RAM) is belangrijker.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')