Servo'squote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:44 schreef Revenge2005 het volgende:
i mis de Servo's !
hopen dat ze dat er nog instoppen
Geen eigen indeling van de kavels, weinig keuze in buurten en ook geen mogelijkheid om zelf een buurt te maken.. Says enough?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:08 schreef Maraca het volgende:
Hoe bedoel je dat je niks met de buurt kan?
Ah in die zinquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geen eigen indeling van de kavels, weinig keuze in buurten en ook geen mogelijkheid om zelf een buurt te maken.. Says enough?
Vond de CAS van TS2 ook veel fijner werkenquote:
CAS?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vond de CAS van TS2 ook veel fijner werken
Ben ik iig niet de enigequote:Op zondag 11 oktober 2009 15:16 schreef Chanty87 het volgende:
Create-A-SimIk vind het trouwens ook wel kut dat je zelf niet de stad in kan delen. Groot gemis wat mij betreft.
Haha dat is wel gaaf!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:04 schreef OnurAir het volgende:
Bij mijn gezin is er één een kleptomaan. Zo'n beetje alles wat er in huis staat is gestolen...
Haha ja dat werkt niet meer. Ik heb een tijdje terug iemand vermoord door hem buiten naar de openhaard te laten gaan, snel een hokje om hem heen gebouwd en hem wat laten stoken enzo, toen vloog de fik erin. Ik heb eerst geprobeerd hem naar een kamer te laten gaan en de deur snel weg te halen maar ik werd gek van zijn geschreeuw, en ik voelde me ook wel een beetje psychoquote:Op zondag 1 november 2009 08:33 schreef Sanne het volgende:
Ik probeerde van de week van een Sim af te komen door hem te laten zwemmen en het trapje weg te halen, maar die stinkerd kroop zo op de kant. Zijn er nog manieren om je Sims te vermoorden?
quote:Op zondag 1 november 2009 10:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha ja dat werkt niet meer. Ik heb een tijdje terug iemand vermoord door hem buiten naar de openhaard te laten gaan, snel een hokje om hem heen gebouwd en hem wat laten stoken enzo, toen vloog de fik erin. Ik heb eerst geprobeerd hem naar een kamer te laten gaan en de deur snel weg te halen maar ik werd gek van zijn geschreeuw, en ik voelde me ook wel een beetje psycho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |