quote:
quote:
Hear hearquote:
Hij begonquote:
Jeweetschquote:
double timequote:
Dank u!quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:30 schreef Droxz.nl het volgende:
Waarom zie je de laatste tijd zoveel naaktslakken?GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Humor, i haz it!quote:
Godsammequote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Humor, i haz it!
Oh, deze dan:
Bij de les Nederlands zegt de leraar: "Vandaag gaan we het woord verrrrrrrmoeden behandelen. Wie kan mij een voorbeeld geven?" Trudie steekt haar vinger op en de leraar zegt: "Ga je gang." Trudie zegt: "Gisteravond toen ik naar bed ging was de straat droog, toen ik vanmorgen opstond was de straat nat. Nu heb ik het verrrrrmoeden dat het vannacht geregend heeft." "Prima," zegt de leraar, "wie heeft er nog een voorbeeld?" Jan steekt zijn vinger op en de leraar zegt: "Ga je gang." Jan zegt: "Gisteravond ging ik naar bed en na 10 minuten hoorde ik lawaai in de huiskamer. Ik ging beneden kijken en zag mijn zuster naakt op de bank en haar vriend stond achter de bank en haalde net zijn broek op. Nou heb ik het verrrrrmoeden dat hij achter de bank heeft zitten schijten."
OVer god gesproken, ik gaf hem van de week nog een nieuw speeltje:quote:
Neuh, das heul niet coolquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ga die red bull uit de koelkast halen en weg gooien
Ik ben gewoon erg vrolijk en actief, niets mis meequote:
gast die auto is vieeesssS!!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:34 schreef Droxz.nl het volgende:
vieze peugeot 504 lpg, apk, 5-bak, deze is echt superlelijk![]()
quote:
Foto? We kunnen niet op marktplaats hierquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:34 schreef Droxz.nl het volgende:
vieze peugeot 504 lpg, apk, 5-bak, deze is echt superlelijk![]()
Vooral die stoelen en al dat roest enzoquote:
Dat ding ziet er echt niet uit neequote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vooral die stoelen en al dat roest enzo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
]quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:51 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
[/quote[quote]Op dinsdag 21 juli 2009 14:51 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dat ding nog kan rijden...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat ding ziet er echt niet uit nee!!
Thx voor het plaatsen Droxz![]()
Wat mij betreft wel hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat dat ding nog kan rijden...
No problem, kunnen ze weer weg? hahahaha
Fok! is gewoon niet snel genoegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef draculettetje het volgende:
heb je weer lekker zitten quoten droxz!
Damn, ik heb geen zin meer om te werken... zo maar ff "fotosoepe"quote:
Die roestbak uit die foto's omtoveren tot Tripack z'n huwelijkswagen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Damn, ik heb geen zin meer om te werken... zo maar ff "fotosoepe"
Nog een idee pimp?
Fok! kan ook al niet met Russisch omgaanquote:
Fok! is stom, alleen dit topiq niet!quote:
mmmm..... die gaan we straks ff proberen! thx! hahahahahaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die roestbak uit die foto's omtoveren tot Tripack z'n huwelijkswagen?
* draakje ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Fok! is stom, alleen dit topiq niet!![]()
* Droxz.nl heeft zin in zaterdag!
Dat maatje van me komt trouwens ook zaterdag.quote:
Ga jij ff je moeder pesten ofzoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:55 schreef Sgele het volgende:
* Sgele bedenkt zich net dat hij zaterdag met een dikke 35 graden in het zonnetje ergens in Boekarest aan het genieten is van een koud pilsje
pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:55 schreef Sgele het volgende:
* Sgele bedenkt zich net dat hij zaterdag met een dikke 35 graden in het zonnetje ergens in Boekarest aan het genieten is van een koud pilsje
Ben net klaar met de jouwequote:
Fucking Briljantquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
pics or it didn't happen!
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je er van genoten hebquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben net klaar met de jouwe![]()
[..]
Fucking Briljant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |