Probleem is dat ik d'r na het voeden weer buiten moet zetten. Meestal wacht ik een half uur / drie kwartier, maar daarna moet ze toch echt naar buiten. Klinkt misschien asociaal, maar ik heb ook een leven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:53 schreef IceDustbin2 het volgende:
lekker verwaand laten zijn, die krijgt vanzelf honger
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:53 schreef IceDustbin2 het volgende:
lekker verwaand laten zijn, die krijgt vanzelf honger
Dan doe je dat toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Probleem is dat ik d'r na het voeden weer buiten moet zetten. Meestal wacht ik een half uur / drie kwartier, maar daarna moet ze toch echt naar buiten. Klinkt misschien asociaal, maar ik heb ook een leven.
Dude, daar gaat het toch niet over?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
Maar euh, wtf houd dat beest binnen. Katten die buiten rondstruinen![]()
.
Ik zou mijn kat geen chocolade voerenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:55 schreef Skaai het volgende:
Mijn katten trekken soms hun neus op voor eten, onlangs nog voor KitKat.
Jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou mijn kat geen chocolade voeren. Of is het ook een merk kattenvoer?
.
OMG mag je een kat geen chocolade geven?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Deed ik ook altijd. Hij is toch wel 2 jaar gewordenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
OMG mag je een kat geen chocolade geven?!
Hmmm .. zou dat de reden zijn dat de kat van mijn buurman overleden is? De buurman was op vakantie en ik moest de kat voeren. 'k Heb 'm Droste, Milka en M&M's gegeven...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef Viking84 het volgende:
.
Toch geen Milka met hazelnoten hè? Dát is de doodsteek geweest!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmmm .. zou dat de reden zijn dat de kat van mijn buurman overleden is? De buurman was op vakantie en ik moest de kat voeren. 'k Heb 'm Droste, Milka en M&M's gegeven...
oepsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:
Toch geen Milka met hazelnoten hè? Dát is de doodsteek geweest!
Bakje brokjes ook buiten zetten als de kat buiten is?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:23 schreef Geqxon het volgende:
Maar goed, buiten geforceerd voeden is er dus geen tip?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:10 schreef TumTum het volgende:
Dat doet me denken aan een verhaal wat een vriend mij ooit verteld heeft.
Buurvrouw zou wel een paar daagjes op de katten passen. Kattenluik aanwezig, dus er hoefde alleen water en brokjes klaargezet te worden.
Toen ze thuiskwamen, buuurvrouw meteen naar buiten..De katten eten niet! Ik zet elke dag een vol bakje neer, maar ze kijken erna, ruiken eraan en lopen dan weg, vertelde ze..
Kijkje in de keuken leerde al snel dat de buurvrouw de katten al 3 dagen muesli probeerde te voeren in plaats van kattenbrokjes...
On topic: als de kat buiten loopt zal het beestje alzo wel zichzelf redden als hij honger krijgt....iets van jagen op vogels en muizen etc., Dus gewoon neerzetten en geen trek dan zien we u vanavond wel weer. Als hij maar wel 's avonds eet dan is er niets aan de hand, een kat mag niet langer dan 24 uur niet eten daar kunnen ze heel slecht tegen (in tegenstelling tot honden die rustig een dagje kunnen overslaan).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:10 schreef TumTum het volgende:
Dat doet me denken aan een verhaal wat een vriend mij ooit verteld heeft.
Buurvrouw zou wel een paar daagjes op de katten passen. Kattenluik aanwezig, dus er hoefde alleen water en brokjes klaargezet te worden.
Toen ze thuiskwamen, buuurvrouw meteen naar buiten..De katten eten niet! Ik zet elke dag een vol bakje neer, maar ze kijken erna, ruiken eraan en lopen dan weg, vertelde ze..
Kijkje in de keuken leerde al snel dat de buurvrouw de katten al 3 dagen muesli probeerde te voeren in plaats van kattenbrokjes...
Ze gebruikt je voor de visquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:23 schreef Geqxon het volgende:
Dus ik laat haar zonet binnen, ze sprint naar de keuken, ziet haar ontbijt, en denkt: ""
Pas toen ik de vis neerlegde wou ze eten, verwend nest.
Mag dat? Gewoon twee maaltijden mixen? Lijkt me niet helemaal goed, ook niet voor de spijsvertering...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:58 schreef Poeke het volgende:
wat je zou kunnen proberen; leg de vis tussen/onder de brokjes of vrijf met de vis over de brokjes.. wedden dat ze dan wel eet
Waarom niet? Tis allebei eten, jij een toch ook aardappels en vlees door elkaar? Als je de brokjes aantrekkelijker kunt maken door er een visgeurtje aan kan geven; probleem opgelost.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mag dat? Gewoon twee maaltijden mixen? Lijkt me niet helemaal goed, ook niet voor de spijsvertering...
ik weet vrij weinig van katten, ik dacht dat de spijsvertering het misschien niet leuk vond als er hard en zacht eten binnen komt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:13 schreef Poeke het volgende:
[..]
Waarom niet? Tis allebei eten, jij een toch ook aardappels en vlees door elkaar? Als je de brokjes aantrekkelijker kunt maken door er een visgeurtje aan kan geven; probleem opgelost.
Ik deed het ook met mijn kater die niervoer moest eten; die brokjes at ie pertinent niet, totdat ik er een beetje visvocht en kleine stukjes doorheen mengde.
Jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kattenvoer heet Kitekat, dus niet KitKat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |