* mstx gaat uiteraard ookquote:
dat laatste sowiesoquote:Op maandag 27 juli 2009 20:26 schreef ElDani het volgende:
Decibel Anthem van dit jaar vanaf 2.30 ongeveer..
Het intro is tof, melo is ontzettend zomers en pakkend, maar zover ik hoor ben ik niet zo van: WAUW!!!!
Aan de andere kant is het 20000x beter dan die van vorig jaar, wat was dat een gedrocht.
Thanks!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:59 schreef ElDani het volgende:
[..]
Klinkt lang niet slecht! Misschien eens kijken of je wat kan fixen met een kleine (digitale) release maatschappij??
* ElDani doet vrolijk mee met zwaar willen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:38 schreef Da_Ripper het volgende:
* Da_Ripper wil en gaat ook naar q-baas waarschijnlijk
DB-anthem mwhoh ....& jahik wil zwaar
Zonder nou teveel veren in je reet te steken, jouw zomermix is 1 van de redenen dat ik baal dat mn pa's autoradio geen data-cd's accepteert... Heerlijk chill begin, lekker opzetten en laten gaan.. Komt goed op gang..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:07 schreef ElDani het volgende:
[..]
* ElDani doet vrolijk mee met zwaar willen!
Leuke andere kant voor The New God, die nu overal gedraaid word.
@ poiuytr:
Dankjewel! Veel goede dingen over gehoord gelukkig! Ook een heel laag tempo aangehouden in het begin, ik wou het "uit-je-luie-stoel-effect" hebben. En Your Life is gewoon een superplaat!
Dikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:17 schreef LeonH het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zo te horen is het laatste plaatje de nieuwe van hem en The Beholder
Doet me denken aan dat filmpje van Showtek in de US laatst. Op die Noord-Amerikaanse 'feesten' staat iedereen op elkaar gedrukt wat te springen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:45 schreef poiuytr het volgende:
http://www.youtube.com/us(...)ds-all/1/l7kpfl6yrjM
Kippenvel zeg
Niet normaal hoe druk. Gewoon geen ruimte om lekker los te gaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Doet me denken aan de filmpje van Showtek laatst. Op die Noord-Amerikaanse 'feesten' staat iedereen op elkaar gedrukt wat te springen.
irritante vocal, net zoals in de meeste tracks van dat album van 'mquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:36 schreef ElDani het volgende:
Hogere kwaliteit en langere versie van Decibel.. Vel nu uw volledige ordeel!
Mijne: Leuke track! Kan er goed los op gaan! Ook wel lekker zomers en vrolijk.
Niet helemaal geweldig, maar zeker koopwaardig.
RELEASE: 3 Augustus
A1. Anthem
B1. Blademasterz Dub
Doe 't niet meer Dov en zijn vriendjes zijn er vlug bij!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:36 schreef ElDani het volgende:
Hogere kwaliteit en langere versie van Decibel.. Vel nu uw volledige ordeel!
Mijne: Leuke track! Kan er goed los op gaan! Ook wel lekker zomers en vrolijk.
Niet helemaal geweldig, maar zeker koopwaardig.
RELEASE: 3 Augustus
A1. Anthem
B1. Blademasterz Dub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |