what the fuck, vergelijk de melo es met dees:quote:
Dat doet scooter toch iedere xquote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
what the fuck, vergelijk de melo es met dees:
Je hoort mij er niet over klagen dat ze alles op Youtube zettenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat die krengen nou allemaal full op YT worden gegooid. Betekent dat niet een beetje dat downloaden van HS platen gewoon toegestaan wordt?
en hij scoort er volgens ook nog meequote:Op maandag 27 juli 2009 17:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat doet scooter toch iedere xmid van lullaby zit er ook in trouwens..
En veel pillen eten dan duurt het na het feest lekker lang voordat je klaarkomt, kun je optimaal van haar genietenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef T_Killer het volgende:
En steefstijf: gewoon een keer naar zo'n feest gaan, vooral als je die chick leuk vindt is t zeker n keer proberen waard.
Op een ander filmpje hoor je nog dat hij het intro heeft van Wonderfull World van Bob Sinclar..quote:
Nah, ben niet zo van de pillen..quote:Op maandag 27 juli 2009 17:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
En veel pillen eten dan duurt het na het feest lekker lang voordat je klaarkomt, kun je optimaal van haar genieten
vergeet de waarde van de smiley nietquote:
Dat, of ze boycotten fok! omdat er teveel over andere dingen dan HS geluld wordtquote:Op maandag 27 juli 2009 17:30 schreef poiuytr het volgende:
Zijn Bartman enzo op vakantie?
WTF! The Pitcher jat gewoon de complete melodie van Scooter!!!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
what the fuck, vergelijk de melo es met dees:
Klinkt lang niet slecht! Misschien eens kijken of je wat kan fixen met een kleine (digitale) release maatschappij??quote:Op maandag 27 juli 2009 17:41 schreef LeonH het volgende:
Even spammen
http://www.youtube.com/user/corleoneproductions#play/uploads
4 nieuwe dingetjes waarmee ik bezig ben, klinkt alleen nog niet vol genoeg
Succes ermee, hopelijk word je aangenomen.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:50 schreef Da_Ripper het volgende:
@16M; Assen dus, heb niet zoveel van Emmen zelf meegekregen maar met genoeg bier in de mik is elk gehucht nog wel funkheb wel al gesolliciteerd naar een MBO in Emmen (waarschijnlijk DrentheCollege) DR. heeft idd niet veel te bieden qua HS. Nog wel eens naar Skopje (Beilen) geweest maar dat was het volgens mij wel. Maar Groningen ligt om de hoek en idd Zak
... Deepack heb ik niet gezien op de lijst maar zag wel de NC's op 22aug. en de week daarop HHZ (solo
)
Ik bedoel ook niet zo zeer de hardstyle, meer muziek in het algemeen. Dat ze flink jatten klopt. En 't mooiste is dat het nog werkt ook.quote:@PA87: Zo ongegeneerd jatten als Scooter doet (bijna) geen enkele hardstyle producer. Dit is gewoon 1 op 1 kopiëren. Het is al jaren niets anders dan slecht jatwerk.
Hey voor Emmen is t heel wat iddquote:Op maandag 27 juli 2009 18:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Succes ermee, hopelijk word je aangenomen.Emmen valt inderdaad zeer weinig te beleven, maar moet er af en toe ff m'n gezicht laten zien. Assen -> Groningen moet prima te doen zijn. En wat zegt die ligging nou helemaal... de liefhebber reist natuurlijk gerust het halve land af voor z'n portie hardstyle.
![]()
http://partyflock.nl/party/154734:Elementz_Festival.html
Ik bedoelde trouwens dat feestje, maar nu ik die prijs zie voor 4 bekende namen.
dat dit kan in NL !!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:50 schreef mstx het volgende:
[..]
WTF! The Pitcher jat gewoon de complete melodie van Scooter!!!![]()
inderdaad, heerlijk mind-intro's, puur en alleen dat stukje luisterenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:58 schreef LeonH het volgende:
Frontliner maakt bij Expressionz en Sunblast zoooooo'n dikke mid-intro's! En dan vind ik het echt jammer van wat er achteraan komt.
gewoon niet willen stoppen met stampenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:33 schreef Koepert het volgende:
festivalletje/feestje, paar biertjes en voor de rest fris.. Goede conditie en doorzettingsvermogen doen t goed genoeg voor mij om lang door te trekken...
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Weer een vette plaat horen, bekaf staan te luisteren.. WaatLooss... 2 stampjes plaatsen, ooh fuck ik kan niet meer, Oh deze plaat? Nog een stampje willen plaatsen, en de beentjes gewoon bijna niet meer van de vloer krijgen..
Dat heet losgaan!
quote:
De grap is dat de meeste niet-hardstyle luisteraars die er een beetje voor openstaan, de hardstyle voor feestjes toch wel vaak erg vet vinden. Mede omdat er gewoon veel invloeden van andere stijlen inzitten (wedden dat je wat bekende deuntjes terug gaat horen?)quote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef T_Killer het volgende:
En steefstijf: gewoon een keer naar zo'n feest gaan, vooral als je die chick leuk vindt is t zeker n keer proberen waard.
* ReMcOrE gaatquote:Op maandag 27 juli 2009 19:50 schreef stylxz het volgende:
Gaan er nog mensen hiero naar Q-Base? Die line-up is wel geil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |