quote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef poiuytr het volgende:
omdat je toch niet zoveel uur zonder drank kan.
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Lekker saai om de hele dag en avond cola te drinken
Relaties & Psychologiequote:Op maandag 27 juli 2009 14:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ben op bijna elk feest nuchter. Ik voel me triest als ik die post van poiuytr lees
.
straks staan er ook echt maar een paar lui bij Gostosaquote:Op zondag 26 juli 2009 17:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zat andere opties op Q-base, dus dat gaat wel goed komen!
afgezien van een paar bier in de eerste uren, drink ik verder de hele dag ook water / fris / energy drinkquote:Op maandag 27 juli 2009 14:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ben op bijna elk feest nuchter. Ik voel me triest als ik die post van poiuytr lees
.
Je hoeft je er niet triest bij te voelen hoor, maar ik hou het iig niet vol.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
.
Vrijdag naar Nature Onequote:Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Hardstyle-weekend met camping .. lijkt me echt zwaar relext!
het is gewoon de gehele sfeer die anders is als in nederland, ik heb constant het gevoel dat er links en rechts van me een vechtpartij kan onstaan doordat die gasten bij bepaalde nummers als idioten om zich heen gaan springen en duwen en dan heb je nog van die binkies erbij die dan express omstanders aanstoten enzo..het zijn ook altijd dezelfde typesquote:Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Mn vriendin had ook zo'n opmerking over rare belgenwat moet ik me daar dan bij voorstellen? Met een puntzak friet linksvoor ...
![]()
helaas heb je zulk volk overal rondlopenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
het is gewoon de gehele sfeer die anders is als in nederland, ik heb constant het gevoel dat er links en rechts van me een vechtpartij kan onstaan doordat die gasten bij bepaalde nummers als idioten om zich heen gaan springen en duwen en dan heb je nog van die binkies erbij die dan express omstanders aanstoten enzo..het zijn ook altijd dezelfde types
Tja, de tip die ik jou zou geven is dat je alles over je heen laat komen.. Het is gewoon een feest met andere muziek dan jij gewend bent, maar net zulke enthausiaste mensen..quote:Op maandag 27 juli 2009 16:51 schreef steefstijf het volgende:
Goeiemiddag.
Ik ben een jongen, luister veel rock en heb hardstyle altijd links laten liggen.
Nu heb ik echter een meisje ontmoet en ik kan wel zeggen dat het behoorlijk goed gaat tussen ons.
Ze luistert vanalles, maar voornamelijk hardstyle, gaat ook 4x per jaar naar grote feesten e.d.
Ik heb haar beloofd om mee te gaan naar Thrillogy, maar heb dus echt geen flauw idee wat ik er van moet verwachten. Heb al de 'hoofdacts' gelezen in dit topic, maar die zeggen me niet zoveel.
Kunnen jullie me zeggen wat ik moet verwachten qua sfeer, opzet en dat soort dingen, plus ik wil me graag inluisteren, maar weet niet welke DJ's goed zijn enz.
Help me?!
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:51 schreef steefstijf het volgende:
Goeiemiddag.
Boeiend, Scooter doet dit al sinds 1994. Net zo goed dat andere producers samples/melodietjes/elementen jatten. Heerlijke muziek zo op zijn tijd, verstand op 0 en lekker meeblerenquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Lekker saai om de hele dag en avond cola te drinken
Daar ben ik niet bang voor, als ik de muziek na een paar uur zat begin te raken, maak ik wel mijn eigen feestje.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:04 schreef ElDani het volgende:
[..]
En nog 1 ding: als je het echt niet mee wilt, moet je ook niet gaan denk ik zo, want het lijkt wel alsof je niet helemaal zeker weet of je wel wilt!
preciesquote:
lijkt er haast wel opquote:Op maandag 27 juli 2009 17:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat die krengen nou allemaal full op YT worden gegooid. Betekent dat niet een beetje dat downloaden van HS platen gewoon toegestaan wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |