abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 13:48:13 #151
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_71363931
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef poiuytr het volgende:
omdat je toch niet zoveel uur zonder drank kan.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_71364108
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef mstx het volgende:

[..]

Lekker saai om de hele dag en avond cola te drinken
  maandag 27 juli 2009 @ 14:02:58 #153
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_71364434
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:53 schreef poiuytr het volgende:

[..]

maandag 27 juli 2009 @ 14:36:28 #154
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_71365489
Ik ben op bijna elk feest nuchter . Ik voel me triest als ik die post van poiuytr lees .
There is no rehab for stupidity.
  maandag 27 juli 2009 @ 14:39:51 #155
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_71365590
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ben op bijna elk feest nuchter . Ik voel me triest als ik die post van poiuytr lees .
Relaties & Psychologie
  maandag 27 juli 2009 @ 15:04:51 #156
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_71366444
tommorowland was echt dik...perfect weer, goed geluid. Het blijven irritante belgen maar dan moet je de nederlanders maar opzoeken om mee los te gaan

DBSTF helden van het weekend
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_71366609
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:03 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Zat andere opties op Q-base, dus dat gaat wel goed komen!
straks staan er ook echt maar een paar lui bij Gostosa
quote:
afgezien van een paar bier in de eerste uren, drink ik verder de hele dag ook water / fris / energy drink
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_71366946
quote:
Je hoeft je er niet triest bij te voelen hoor, maar ik hou het iig niet vol.
  maandag 27 juli 2009 @ 15:29:04 #159
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_71367233
ik ben ook altijd nuchter op feesten
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  maandag 27 juli 2009 @ 16:07:44 #160
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_71368288
Hardstyle-weekend met camping .. lijkt me echt zwaar relext! Mn vriendin had ook zo'n opmerking over rare belgen wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Met een puntzak friet linksvoor ...

@ poiuytr; drop een post int decibel-'topic' van pf, of kijk bij 'herkomst' en stuur een bericht naar die gasten of ze nog een plekkie overhebben.

Alweer geen HS gehad dit weekend (Defqon laatste keer) maar heb mn eerste inburgeringscursus van Drenthe gedaan op C'est la Vie @ Emm'n ... boh! was gewoon carnaval zonder verkleding, maar was wel blij dat ik niet hoefde te rijden en dat geld ook voor hs-feesjes
Wat je vindt, ...
  maandag 27 juli 2009 @ 16:11:22 #161
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_71368390
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Hardstyle-weekend met camping .. lijkt me echt zwaar relext!
Vrijdag naar Nature One
Weinig hardstyle maargoed
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 27 juli 2009 @ 16:12:04 #162
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_71368422
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Mn vriendin had ook zo'n opmerking over rare belgen wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Met een puntzak friet linksvoor ...
het is gewoon de gehele sfeer die anders is als in nederland, ik heb constant het gevoel dat er links en rechts van me een vechtpartij kan onstaan doordat die gasten bij bepaalde nummers als idioten om zich heen gaan springen en duwen en dan heb je nog van die binkies erbij die dan express omstanders aanstoten enzo..het zijn ook altijd dezelfde types

Ik heb er zelf geen last van gehad, stonden met een groepje BPF-ers lekker los te gaan in het midden
Mijn party reviews
pi_71369592
Goeiemiddag.

Ik ben een jongen, luister veel rock en heb hardstyle altijd links laten liggen.
Nu heb ik echter een meisje ontmoet en ik kan wel zeggen dat het behoorlijk goed gaat tussen ons.
Ze luistert vanalles, maar voornamelijk hardstyle, gaat ook 4x per jaar naar grote feesten e.d.
Ik heb haar beloofd om mee te gaan naar Thrillogy, maar heb dus echt geen flauw idee wat ik er van moet verwachten. Heb al de 'hoofdacts' gelezen in dit topic, maar die zeggen me niet zoveel.
Kunnen jullie me zeggen wat ik moet verwachten qua sfeer, opzet en dat soort dingen, plus ik wil me graag inluisteren, maar weet niet welke DJ's goed zijn enz.
Help me?!
pi_71369692
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef Sethje het volgende:

[..]

het is gewoon de gehele sfeer die anders is als in nederland, ik heb constant het gevoel dat er links en rechts van me een vechtpartij kan onstaan doordat die gasten bij bepaalde nummers als idioten om zich heen gaan springen en duwen en dan heb je nog van die binkies erbij die dan express omstanders aanstoten enzo..het zijn ook altijd dezelfde types
helaas heb je zulk volk overal rondlopen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_71369743
Mixes onder de naam Khadber
pi_71369782
"J'adore Hardcore"

WTF
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_71369943
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:51 schreef steefstijf het volgende:
Goeiemiddag.

Ik ben een jongen, luister veel rock en heb hardstyle altijd links laten liggen.
Nu heb ik echter een meisje ontmoet en ik kan wel zeggen dat het behoorlijk goed gaat tussen ons.
Ze luistert vanalles, maar voornamelijk hardstyle, gaat ook 4x per jaar naar grote feesten e.d.
Ik heb haar beloofd om mee te gaan naar Thrillogy, maar heb dus echt geen flauw idee wat ik er van moet verwachten. Heb al de 'hoofdacts' gelezen in dit topic, maar die zeggen me niet zoveel.
Kunnen jullie me zeggen wat ik moet verwachten qua sfeer, opzet en dat soort dingen, plus ik wil me graag inluisteren, maar weet niet welke DJ's goed zijn enz.
Help me?!
Tja, de tip die ik jou zou geven is dat je alles over je heen laat komen.. Het is gewoon een feest met andere muziek dan jij gewend bent, maar net zulke enthausiaste mensen..

Trhillogy: D-Block & S-Te-Fan, Dana en Evil Activities (hardcore). Bij deze namen zou je bijvoorbeeld al eens kunnen beginnen met orienteren. Dana produceert niet veel, maar kan wel mooie livesets (optredens) doen. Je zou daar bijvoorbeeld eens naar kunnen googlen (Tip: In Qontrol 2008 had ze een mooie).
D-Block & S-Te-Fan werken aan een artiestenalbum. Zij staan in de grootste zaal waarschijnljik, en zullen ook het meeste publiek trekken. De sound vind ik erg vrolijk en ik denk dat je daar wel goed kan beginnen met je "luistercarriere". Kijk eens op Youtube naar wat tracks van ze.

Dan zou ik, als ik jou was, rustig aan verder kijken in het genre of je het wat vind of niet.

En nog 1 ding: als je het echt niet mee wilt, moet je ook niet gaan denk ik zo, want het lijkt wel alsof je niet helemaal zeker weet of je wel wilt!
  maandag 27 juli 2009 @ 17:15:07 #168
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_71370270
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:51 schreef steefstijf het volgende:
Goeiemiddag.

Wat je kan verwachten van Thrillogy; 2 grote, hoge donkere hallen (de hc=evil activities, ben ik niet geweest, maar zal wel iets kleiner zijn). De aankleding hoef je denk ik niet veel van te verwachten in de Brabanthallen. Er zal waarschijnlijk een gedeelte zijn waar je van allerlei etenswaar/t-shirts/zonnebrillen kunt kopen (leuk om ff lekker gek te doen met vriendin) Loop gwoon alle zalen ff in, neem de sfeer op, loop naar een ander plekje als het je niet zint, doe een dansje en loop naar een andere zaal.

Sfeer is echt wel top, als je 'n beetje spontaan bent dan ontmoet je de raarste figuren en heb je de mafste gesprekken. Als je dat niet bent, ook geen probleem maar je moet er wel zelf een feesje van willen maken en niet verwachten dat je vermaakt wordt . Als je niet kan stampen dan boeit dat ook geen fuck, leip doen wordt gewaardeerd (zolang je niemand belachelijk maakt en/of lastig valt - pogoën bijv. )

Qua inluisteren; gaan naar Liveset Database.nl of MusicInControl (staan in de OP) en zoek daar op die artiest. Zo krijg je een beetje een idee van wat er in de verschillende zalen gedraaid gaat worden. Als je dan de trackist ernaast legt dan weet je meteen welke artiest dat nummer heeft gemaakt en dan kun je weer verder zoeken naar setjes/tracks van die artiest. Zo rol je er vanzelf wel in en zien we jullie graag linksvoor
Wat je vindt, ...
  Redactie Frontpage maandag 27 juli 2009 @ 17:15:39 #169
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_71370291
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:57 schreef ElDani het volgende:

Waar lijkt dit toch op...

Scooter
Boeiend, Scooter doet dit al sinds 1994. Net zo goed dat andere producers samples/melodietjes/elementen jatten. Heerlijke muziek zo op zijn tijd, verstand op 0 en lekker meebleren
pi_71370308
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:53 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ik drink hoogstens 2 biertjes op een feest. Verder gewoon lekker saai doen. En nuchter blijven natuurlijk.

@PA87: Zo ongegeneerd jatten als Scooter doet (bijna) geen enkele hardstyle producer. Dit is gewoon 1 op 1 kopiëren. Het is al jaren niets anders dan slecht jatwerk.

@Ripper: Waar in Drenthe woon je precies. Ik ben geboren in Emmen en heb jaren in die omgeving gewoond. Kom er nog regelmatig. Beetje dooie regio qua hardstyle, alleen Zak heeft bijna elk weekend wel wat leuks. Ik dacht dat er laatst of binnenkort ook een klein feestje was met o.a. Deepack. Of was dat tijdens C'est la vie? Zat er aan te denken om dat te combineren met een familiebezoekje.

[ Bericht 7% gewijzigd door 16meter op 27-07-2009 17:27:42 ]
  maandag 27 juli 2009 @ 17:19:00 #171
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_71370389
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_71370408
@ Ripper: is Hardtraxx nog te klein om te noemen??

@ Boy: Nee, want nu doet Scantraxx het zelf... Een paar topics terug had Jowan een reactie op het alles. Daar kun je misschien in dit geval ook wel wat mee.. Maar waarom zo zo Fulls erop zetten?? Geen idee!
pi_71370476
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:04 schreef ElDani het volgende:

[..]

En nog 1 ding: als je het echt niet mee wilt, moet je ook niet gaan denk ik zo, want het lijkt wel alsof je niet helemaal zeker weet of je wel wilt!
Daar ben ik niet bang voor, als ik de muziek na een paar uur zat begin te raken, maak ik wel mijn eigen feestje.
Ik ga ook mee uit nieuwsgierigheid, zo ben ik ooit eens naar een Drum 'n Bass feest geweest en ik vind het nu heerlijke muziek.
Maar ik heb al wat aardige dingen gelezen, het inluisteren kan beginnen!
pi_71370535
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
en zien we jullie graag linksvoor
precies
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat die krengen nou allemaal full op YT worden gegooid. Betekent dat niet een beetje dat downloaden van HS platen gewoon toegestaan wordt?
lijkt er haast wel op
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_71370588
Wel jammer dat de kwaliteit van de Scantraxx uploads flink omlaag is gegaan.

Fusion doet het beter. Lekkere kwaliteit, maar niet de volledige tracks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')