Korsakoff doet het anders ook nog steeds goed hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat een ongelofelijk slechte zaak, eerst Stephanie toen Vyolet en nu wil Scantraxx ook een graantje meepikken van de hype met Gostosa.
Om platen te maken voor goede djs die al lang meegaan zoals dat bij Pavo gebeurd snap ik, anders word je tegenwoordig niet meer geboekt voor grote feesten.
Maar dit is echt totale onzin....
Zeg ik dan van niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Korsakoff doet het anders ook nog steeds goed hoor.
Ik bedoelde dus eigenlijk dat het geen hype is maar al langer gebeurt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zeg ik dan van niet?
Zeg alleen dat ik het een slechte zaak vind om producties te maken en puur een lekker wijfje uit te kiezen om deze te promoten.
Zelfde geld dus ook voor Korsakoff...
Klopt misschien verkeerde woordkeuze van mij daarinquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus eigenlijk dat het geen hype is maar al langer gebeurt.
quote:
loeterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:52 schreef NLS04 het volgende:
Fijne vakantie iedereen en tot over een kleine 3 weken
arme arme arme.......ARME jongenquote:
ja je wordt op vakantie echt kapot gegooid met die house... kga zelf naar rimini, zal wel tzelfde zijn...Alhoewel daar wel discotheken zijn (volgens mij altromondo van gigi d'agostino) die hardstaaail draaien heb ik gehoord. Iemand hier ervaringen mee? beviel het?quote:
beetje jammer inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Idd
Zaal 1 wordt dus weer de bekende Scantraxx kliek, zaal 2 oude bagger (maar wel echte draaitafels) en zaal 3 mainstream hardcore.
![]()
eens!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:56 schreef Sethje het volgende:
DBSTF verdienen het wel natuurlijk maar ze hadden het concept nooit zo moeten brengen als "pioneers van de hardere stijlen die al jaren meedraaien" want zoals nu blijkt moeten ze soms overstappen op iets nieuwers ( DBSTF). Een Deepack ofzo was veeeeeeel logischergewijs gezien het thema van thrillogy, al boeit dat verder ook weinig. Ik vind het alleen irritant op de een of andere manier
Ik heb zelf een kaartje voor Lowlands in bezit (daar ga ik dus heen) en heb vorige maand een nieuwe auto gekocht. Moet dus wel weer wat meer op de uitgaven lettenquote:
Dan moet je hier wel pics plaatsen natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
en heb vorige maand een nieuwe auto gekocht.
Zat andere opties op Q-base, dus dat gaat wel goed komen!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Boycotten die zooi, allemaal niet komen kijken bij Gostosa @ Q-Base
Al ga je alleen... ik hou je wel gezelschap !quote:Op maandag 27 juli 2009 01:12 schreef LeonH het volgende:
Godsammegloeiende goden! Die line-up van Q-base!![]()
![]()
Is me dat even lekker thuiskomen van een weekendje Disney!
Toch maar eens even kijken of ik wat volk meekrijg!
Ik weet ook nog niet 100% of ik ga, het ziet er tof uit dat zeker, maar toch kijken of ik wat vriendjes en vriendinnetjes kan activeren..quote:Op maandag 27 juli 2009 04:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Al ga je alleen... ik hou je wel gezelschap !
Trein en pendelbus? Bobben met iemand mee??quote:Op maandag 27 juli 2009 13:36 schreef poiuytr het volgende:
Weet iemand nog een goedkope optie om naar Decibel te gaan? Vind 35 Euro voor een busritje van het oosten naar Brabant wel aardig duur.
Ben jaarlijks al bijna meer dan 150 euro kwijt aan al dat reizen naar feesten!
Trein is denk ik niet echt een optie, omdat ik wel tot einde wil blijven! En niemand van onze groep Bobt naar feesten omdat je toch niet zoveel uur zonder drank kan.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Trein en pendelbus? Bobben met iemand mee??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |