Hardstyle valt ook onder de verzamelnaam "house".quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:07 schreef ReMcOrE het volgende:
review van de Hard Bass 2009 DVD door onze PA87: DVD: Hard Bass 2009
wel jammer dat hij het een houseparty noemt
maar denk dat house hele andere associaties oproept bij mensen, vergeleken met hardstyle...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Hardstyle valt ook onder de verzamelnaam "house".
Ik vind dit echt wel een heerlijke track hoor, keer wat trance achtig middenstuk en dan komt ie er heerlijk inquote:
K heb t zelfde... Mening over t nummer, en ergernissen om YT..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik vind dit echt wel een heerlijke track hoor, keer wat trance achtig middenstuk en dan komt ie er heerlijk in
Meestal ben ik bij hardstyle nummers naar eerste keer niet verkocht maar ik vind deze wel heel erg lekker hoor
Hoe verander ik trouwens die opties op het forum, als ik op een link van YouTube druk dan switch die altijd over of hij laadt hem in dit topic en als ik dan iets wil lezen valt ie weg. Super irritant![]()
Het valt gewoon onder house, dat sommige mensen nou zo dom zijn als het achtereind van een varken kan de reviewer niks aan doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar denk dat house hele andere associaties oproept bij mensen, vergeleken met hardstyle...
Mwoah, ben normaal erg te spreken over Noisecontrollers maar ik word niet echt warm van deze track...quote:
Heeft iemand een vergrootglas voor mij?quote:
quote:
Was ik ook nog vergeten hier bij te melden.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Was ik ook nog vergeten hier bij te melden.
Wat gaat dit inhouden? De jongens die hier hele tijd Twitters volgen van bepaalde dj's zeiden wel vaak dat HH in de studio zat tracks te maken dus we zullen op Q-base wel weer wat leuks gaan zien!
Ik ben iig benieuwd.
Wat mis je?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die line-up ziet er incompleet uit..
hier welquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:59 schreef T_Killer het volgende:
Weet niet of dit al bekend was:: http://www.youtube.com/user/Stanley3x000
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:57 schreef Koepert het volgende:
[..]
Godsgruwelijketering! Wat ben ik blij dat ik n ticket heb![]()
allemaal x2quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:40 schreef 16meter het volgende:
Jammer van Stephanie en Brennan Heart op de Open Air. Maar op Q-base genoeg mogelijkheden om daaraan te ontsnappen.![]()
+ geen Showtek
Zany, B-Front en Noisecontrollers achtereenvolgens in de Hangar aiaiaiaiaiii
alleen HHZ toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |